ďťż
chomiki Jak ustawić aby odpalić jak jest zimny silnik zanikanie iskr jak jest zimny to nierowno chodz jakby "kulał" pom Problem z wolnymi obrotami, czy ciepły czy zimny.... Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie Moj silnik jak jest zimny jest o 20%-25% mocniejszy zimny silnik nie odpala Nie odpala zimny na benzynie gasnie jak zimny Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ? Nie mam już do niego siły |
chomikiWitam wszystkich.Jestem tu nowy , niedawno stałem się posiadaczem Peugeota 405 1.6 GL . Mam z nim mały problem tzn . : jak silnik jest zimny ( niema jeszcze 70 stopni płyn chłodniczy ) samochód niema siły ruszyc. sprawdzałem przewody , świece i nawet kupiłem płyn do czyszczenia wtryskiwaczy i bez zmian więc proszę o pomoc co to może byc ? samochód niema siły ruszyc. może to sprecyzujesz? Chodzi o to , że silnik zaczyna strzelac i dusic się masz lpg?? a co dalej jest powyzej tych 70st?? misiu słodki po co ci płyn do czyszczenia wtryskiwaczy?? skoro masz gaźnik (Jeśli to GL tak jak napisałeś) polecam sprawdzić automat ssania i czy zadna przepustnica w gaźniku nie jest luźna misiu słodki po co ci płyn do czyszczenia wtryskiwaczy?? skoro masz gaźnik (Jeśli to GL tak jak napisałeś) polecam sprawdzić automat ssania i czy zadna przepustnica w gaźniku nie jest luźna Mam wtrysk na 100 % a gazu nie mam i to jest chyba GL ( taki ma znaczek z tyłu i jest goły , zero wspomagania itd), powyżej 70 stopni wszystko wraca do normy samochód chce jeżdzic Arek Szymański, zrób samodiagnostykę komputera... sprawdź błędy, zapisz sobie i podaj nam wyniki, w download i na forum znajdziesz co i jak... to jest chyba GL to jest napewno GLi Mam wtrysk na 100 % jaka nazwa silnika? [ Dodano: 9 Lipiec 2008, 10:47 pm ] Ja miałem kiedyś GL z 95 roku i był tam seryjny 1.6 na wielopunkcie a czemu, bo w polsce składany w najuboższej wersji. Podaj nam początkowe ( z połowe) numery nadwozia i będzie wiadomo jaki masz silnik jeśli nie był na inny kiedyś zmieniany albo zdjęcie wyślij. Zczytaj błędy jak koledy radzą i zarzuć je na forum Ja miałem kiedyś GL z 95 roku i był tam seryjny 1.6 na wielopunkcie a czemu, bo w polsce składany w najuboższej wersji. Podaj nam początkowe ( z połowe) numery nadwozia i będzie wiadomo jaki masz silnik jeśli nie był na inny kiedyś zmieniany albo zdjęcie wyślij. Zczytaj błędy jak koledy radzą i zarzuć je na forum Witam . VF34BB2A2713..... Raczej nie był wymieniany. Dodaje zdjęcie znalezione na forum ale silnik jest identyczny . Dodam iż jeszcze wczoraj wymieniłem świece i przewody na nowe i niestety bez zmian , reset też nie pomógł Dodam , że dziś zaczął tak robi jak jest ciepły , i na dodatek zaczął gasnąc na wolnych obrotach BB2A to gaźnik taki masz w numer vin wbity a ten na zdjęciu to napewno pełny wtrysk czyli xu silnik 1.8 lub 1.6 xu7jp(na magnetti marelli sterowniku sub sagemie bo na boschu miały zupełnie inne silniczki krokowe i w innym miejscu) lub xu5jp [ Dodano: Pon Lip 14, 2008 7:35 pm ] BB2A to gaźnik taki masz w numer vin wbity a ten na zdjęciu to napewno pełny wtrysk czyli xu silnik 1.8 lub 1.6 xu7jp(na magnetti marelli sterowniku sub sagemie bo na boschu miały zupełnie inne silniczki krokowe i w innym miejscu) lub xu5jp [ Dodano: Pon Lip 14, 2008 7:35 pm ] Arek Szymański, już ci napisałem co zrobić... sprawdź błędy w kompie. Masz opisane na forum co i jak, wystarczy użyć wyszukiwarki... już chyba wiem co jest , cewka przestała dawac iskre na pierwszy od akumulatora cylinder , ale czy na pewno Były by takie objawy , z walnieta cewa moze miec problemy z zapaleniem a i chodzic powinien jak traktor... czyli gubi iskre.. czasem po nagrzaniu przechodzi ale czesto nie pomaga i by jakos jechac to trzeba go trzymac na wysokich obrotach bo na wolnych zgasnie na bank a i przy jezdzie na niskich obrotach szaleje( gubi zapłon i prycha) a jak go przegazujesz np do 3 tys to przy tych obrotach moze isc lepiej, wiec duze prawdopodobienstwo ze to cewka , ale cewka jak juz to nie daje nierowno na wszystkie gary a nie ze tylko na np. 1 od aku... moze dawac ale za słabą iskre i wtedy wizualnie bedzie ok a podczas jazdy bedzie szalał.. ja bym przy okazji profilaktycznie wymienił filtr paliwa... powinien byc w okolicahc tylnej belki , aluminowa puszka mniej wiecej jak COCA-COLA 0.3 Litra sorki za maly chaos składniowy ale chyba wiadomo o co biega w tym co napisalem [ Dodano: Czw Lip 17, 2008 4:29 pm ] Zamontowałem nową cewkę , nowe przewody i świece i jest to samo . Żdziwiło mnie to , że i tak mam wrażenie ze chodzi na 3 cylindrach , czy może tak się dziac od słabej jakości paliwa komputer resetowałem. Mam też pęknięty przewód gumowy odchodzący od czujnika przy chłodnicy , jak go naprawiłem i założyłem to niema wolnych obrotów wcale i strasznie strzela. A zapomniałem dodac , że mam wrażenie jakby tłumik był dziurawy , a i co to jest za przewód z wsuwką dochodzący razem z przewodami do cewki ale nigdzie niepodpięty w kostce do cewki idą 3 przewody ale w wiązce jest czwarty , może to jest do sondy ? |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||