ďťż
chomiki
Jak ustawić aby odpalić jak jest zimny silnik zanikanie iskr
jak jest zimny to nierowno chodz jakby "kulał" pom
Problem z wolnymi obrotami, czy ciepły czy zimny....
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
Moj silnik jak jest zimny jest o 20%-25% mocniejszy
zimny silnik nie odpala
Nie odpala zimny na benzynie
gasnie jak zimny
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Nie mam już do niego siły
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich.
    Jestem tu nowy , niedawno stałem się posiadaczem Peugeota 405 1.6 GL . Mam z nim mały problem tzn . : jak silnik jest zimny ( niema jeszcze 70 stopni płyn chłodniczy ) samochód niema siły ruszyc. sprawdzałem przewody , świece i nawet kupiłem płyn do czyszczenia wtryskiwaczy i bez zmian więc proszę o pomoc co to może byc ?



    samochód niema siły ruszyc. może to sprecyzujesz?
    Chodzi o to , że silnik zaczyna strzelac i dusic się
    masz lpg?? a co dalej jest powyzej tych 70st??


    misiu słodki po co ci płyn do czyszczenia wtryskiwaczy?? skoro masz gaźnik (Jeśli to GL tak jak napisałeś)
    polecam sprawdzić automat ssania i czy zadna przepustnica w gaźniku nie jest luźna

    misiu słodki po co ci płyn do czyszczenia wtryskiwaczy?? skoro masz gaźnik (Jeśli to GL tak jak napisałeś)
    polecam sprawdzić automat ssania i czy zadna przepustnica w gaźniku nie jest luźna

    Mam wtrysk na 100 % a gazu nie mam i to jest chyba GL ( taki ma znaczek z tyłu i jest goły , zero wspomagania itd), powyżej 70 stopni wszystko wraca do normy samochód chce jeżdzic
    Arek Szymański, zrób samodiagnostykę komputera... sprawdź błędy, zapisz sobie i podaj nam wyniki, w download i na forum znajdziesz co i jak...

    to jest chyba GL
    to jest napewno GLi

    Mam wtrysk na 100 %
    jaka nazwa silnika?

    [ Dodano: 9 Lipiec 2008, 10:47 pm ]
    Ja miałem kiedyś GL z 95 roku i był tam seryjny 1.6 na wielopunkcie a czemu, bo w polsce składany w najuboższej wersji. Podaj nam początkowe ( z połowe) numery nadwozia i będzie wiadomo jaki masz silnik jeśli nie był na inny kiedyś zmieniany albo zdjęcie wyślij. Zczytaj błędy jak koledy radzą i zarzuć je na forum

    Ja miałem kiedyś GL z 95 roku i był tam seryjny 1.6 na wielopunkcie a czemu, bo w polsce składany w najuboższej wersji. Podaj nam początkowe ( z połowe) numery nadwozia i będzie wiadomo jaki masz silnik jeśli nie był na inny kiedyś zmieniany albo zdjęcie wyślij. Zczytaj błędy jak koledy radzą i zarzuć je na forum

    Witam .
    VF34BB2A2713.....
    Raczej nie był wymieniany. Dodaje zdjęcie znalezione na forum ale silnik jest identyczny .
    Dodam iż jeszcze wczoraj wymieniłem świece i przewody na nowe i niestety bez zmian , reset też nie pomógł



    Dodam , że dziś zaczął tak robi jak jest ciepły , i na dodatek zaczął gasnąc na wolnych obrotach
    BB2A to gaźnik taki masz w numer vin wbity a ten na zdjęciu to napewno pełny wtrysk czyli xu silnik 1.8 lub 1.6 xu7jp(na magnetti marelli sterowniku sub sagemie bo na boschu miały zupełnie inne silniczki krokowe i w innym miejscu) lub xu5jp

    [ Dodano: Pon Lip 14, 2008 7:35 pm ]
    BB2A to gaźnik taki masz w numer vin wbity a ten na zdjęciu to napewno pełny wtrysk czyli xu silnik 1.8 lub 1.6 xu7jp(na magnetti marelli sterowniku sub sagemie bo na boschu miały zupełnie inne silniczki krokowe i w innym miejscu) lub xu5jp

    [ Dodano: Pon Lip 14, 2008 7:35 pm ]
    Arek Szymański, już ci napisałem co zrobić... sprawdź błędy w kompie. Masz opisane na forum co i jak, wystarczy użyć wyszukiwarki...
    już chyba wiem co jest , cewka przestała dawac iskre na pierwszy od akumulatora cylinder , ale czy na pewno
    Były by takie objawy ,
    z walnieta cewa moze miec problemy z zapaleniem a i chodzic powinien jak traktor... czyli gubi iskre.. czasem po nagrzaniu przechodzi ale czesto nie pomaga i by jakos jechac to trzeba go trzymac na wysokich obrotach bo na wolnych zgasnie na bank a i przy jezdzie na niskich obrotach szaleje( gubi zapłon i prycha) a jak go przegazujesz np do 3 tys to przy tych obrotach moze isc lepiej, wiec duze prawdopodobienstwo ze to cewka , ale cewka jak juz to nie daje nierowno na wszystkie gary a nie ze tylko na np. 1 od aku... moze dawac ale za słabą iskre i wtedy wizualnie bedzie ok a podczas jazdy bedzie szalał.. ja bym przy okazji profilaktycznie wymienił filtr paliwa... powinien byc w okolicahc tylnej belki , aluminowa puszka mniej wiecej jak COCA-COLA 0.3 Litra

    sorki za maly chaos składniowy ale chyba wiadomo o co biega w tym co napisalem

    [ Dodano: Czw Lip 17, 2008 4:29 pm ]
    Zamontowałem nową cewkę , nowe przewody i świece i jest to samo . Żdziwiło mnie to , że i tak mam wrażenie ze chodzi na 3 cylindrach , czy może tak się dziac od słabej jakości paliwa komputer resetowałem. Mam też pęknięty przewód gumowy odchodzący od czujnika przy chłodnicy , jak go naprawiłem i założyłem to niema wolnych obrotów wcale i strasznie strzela.
    A zapomniałem dodac , że mam wrażenie jakby tłumik był dziurawy , a i co to jest za przewód z wsuwką dochodzący razem z przewodami do cewki ale nigdzie niepodpięty w kostce do cewki idą 3 przewody ale w wiązce jest czwarty , może to jest do sondy ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.