ďťż
chomiki
1.9 SRI 92 rok mała moc, nierówna praca.
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Jak ustawić aby odpalić jak jest zimny silnik zanikanie iskr
Problem z wolnymi obrotami, czy ciepły czy zimny....
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
Moj silnik jak jest zimny jest o 20%-25% mocniejszy
1.9D nierówna praca po uruchomieniu
nierowna praca silnika:/
na benzynie nierówno chodzi
zimny silnik nie odpala
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Od okolo 2 miesiecy moj silnik ma dziwne objawy. na poczatku byly niemal niezauwazalne a teraz sa dosyc intensywne. Jak jest zimny to strasznie nierowno chodzi jakby "kulał". Im dluzej samochod stoi objawy sa wieksze. Jak jest juz cieply to pracuje bez zarzutow. Znalazlem takze inne objawy ktore poteierdzaja mnie w tym ze to uszczelka pod glowica jest do wymiany. A mianowicie na bagnecie pojawil sie bialy osad. Woda w ukladzie chlodzenia jest tlusta i regularnie chodz w niewielkim stopniu jej ubywa. Czy potwierdzacie moje obawy ze uszczelka pod glowica jest do wimiany czy macie inny pomysl???



    A mianowicie na bagnecie pojawil sie bialy osad. Woda w ukladzie chlodzenia jest tlusta i regularnie chodz w niewielkim stopniu jej ubywa. Czy potwierdzacie moje obawy ze uszczelka pod glowica jest do wimiany czy macie inny pomysl???

    Najprawdopodobniej jesli nie widac wycieków płynu pod autem czy z nagrzewnicy .Przy walnietej uszczelce występują też problemy z rozruchem auta.

    Złap za weża tego od chłodnicy do termostatu i zobacz czy da się wciskać czy jest twardy.

    Najprawdopodobniej jesli nie widac wycieków płynu pod autem czy z nagrzewnicy .Przy walnietej uszczelce występują też problemy z rozruchem auta.

    Złap za weża tego od chłodnicy do termostatu i zobacz czy da się wciskać czy jest twardy.


    Nie widac wyciekow plynu pod autem. jako takich klopotow z rozruchem nie mam pali ok ale strasznie sie jakby dlawil. 15 minut i wraca do normy. A co do tego weza to jak juz jest cieply i termostat pusci obieg??
    Odrazu pytanie. Co najlepiej jest wymienic przy okazji uszczelki??
    Chce troszke troszke wiecej niz tylko tyle aby auto jezdzilo. Chcialbym miec spokoj na dluzszy czas. Jak narazie mysle o rozrzadzie, uszczelka pod glowica i pod pokrywa zaworow, glowice Mysle tez o symeringach na wale i na walkow rozrzadu oraz o uszczelniaczach zaworow Myslicie ze to wystarczajacy wklad aby nie miec dlugi czas problemow z silnikiem??



    . A co do tego weza to jak juz jest cieply i termostat pusci obieg??

    Tak.Jeśli spaliny dostają się do układu to w wyniku kompresji ten wąż zrobi się twardy Płynu Ci nie wybija przez korek?

    co do drugiego to dobrze myslisz tylko daj głowice do sprawdzenia itd.
    http://www.forum.peugeot4...er=asc&start=30
    Tutaj masz co robiłem przy kpl remoncie głowicy w 2,0

    Tak.Jeśli spaliny dostają się do układu to w wyniku kompresji ten wąż zrobi się twardy Płynu Ci nie wybija przez korek?

    co do drugiego to dobrze myslisz tylko daj głowice do sprawdzenia itd.


    No wlasnie wybija mi plyn jak odkrece korek
    A glowice dam do sprawdzenia i wrazie potrzeby naniesie sie poprawki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.