ďťż
chomiki
Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia??
Dziwna praca silnika przy naciskaniu hamulca.... :|
Praca Sanitec KOŁO Sp. z o.o.
Praca podsumowująca z języka niemieckiego.
Glosna praca silnika 1,8i
Spadek mocy, głosna praca
Praca dla niepelnoletniej xD
PRACA DLA STUDENTA (zaocznie)
praca polska woda
Praca dla dwoch mezczyzn
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam

    Zakupiłem z 2 tyg temu Puga 405 1.9 120 czy 125 KM ( jeszcze sam nie jestem pewien )
    pełen wypas, zadbany ale jedno małe ale.

    Były problemy z odpalniem i gasł póki się nie zagrzał, cały czas się paliła kontrolka CHECK ENGINE po sprawdzenieu dzięki waszemu forum kodów błędów wyszło że czujnik temp. siadł. Po usilnym jego szukaniu i w końcu zlokalizowaniu okazało się że wtyczka pękła i spadła, dolutowałem nową i zaczęło banglać. Odpala normalnie i nie gaśnie. ALeee tak jak nierówno pracował po rozgrzaniu i miał małą moc tak zostało ... słychać takie "fukanie" z wydechu i silnik co chwila aż się zaczyna lekko trząść jakby nie palił zawsze na 4 gary. Moc to ma na oko z 80 KM max, rozbujałem go na bezynie do 140 km/h i nie chciał dalej iść. na benzynie i LPG tak samo więc ukł paliwowy wykluczam. Cewka zapłonowa, przewody, kopułka i palec przełożyłem od starego puga z tym silnikiem który dobrze pracował - nic się nie zmieniło. Świece nowe, stąd ukł zapłonowy też wykluczam no chyba że zapłon jest źle ustawiony. Przepływomierz też podmieniłem i także niec się nie zmieniło. Na mój chłopski rozum zostaje albo sam silnik albo zapłon źle ustawiony ? Podczas pracy nie bąbelkuje w zbiorniczku płynu chłodzącego ani nie chlapie czy jakoś dmucha z bagnetu, ale po otwarciu wlewu oleju na jałowych obrotach dość mocno z niego chlapie Tak chyba nie powinno być Jakie są wasze sugestie silnik zarżnięty ? Uszczelka pod głowicą ? Proszę o pomoc..

    P.S. Jeszcze nie zdążyłem wybadać ile bierze oleju i ewentualnie płynu chłodzącego.


    A mam takie głupie spostrzeżenie: Moze rozrząd przestawił sie o zabek?? Takie moje OT dywagacje...
    A kompa zresetowales po wymianach.....??
    Jesli nie, to blad nadal wisi i przeklamuje.
    Tak, kompa resetowałem z 2 razy, nawet podmieniałem z tego mojego drugiego puga - wszystko tak samo. A ten olej jak chlapie z wlewu na wolnych obrotach, tak ma być ? Z tym rozrządem to będzie musiał sprawdzić mechanik bo ja nie umiem.. I jeszcze taka sugestia, grzebiąc przy tym czujniku zaraz obok jest termowyłącznik wentylatorów ORBITRON ? jakaś taka dziwna nazwa ale na pewno wiecie.. były tam połączone kable od niego na szybkozłączki czyli podejrzewam że się kiedyś przerwały a taką usterkę to się spostrzega jak się silnjik zaczyna przegrzewać i teraz tak myślę sobie dalej że może ktoś nie zauważył i przegrzał silnik ?? I stąd to wszystko ?


    a katalizator masz?? bo jak fuczenie to stawiam ze katalizator padl... szczegolnie czesty przypadek jak sie ma LPG
    Nie sprawdzałem jeszcze, ale nawet ajkby był kat ropzwalony i mocno zapchany to nie powodowałby nierównej pracy na wolnych obrotach i aż tak dużego spadku mocy.
    czujnik połozenia wału....?
    styki sprawdż i czy nie jest zababrany.
    OK, dzięki wszystkim, sprawdzę i dam znać ..
    człowieku jak tak ci chlapie z wlewu oleju to bierz sie za remont silnika bo musisz miec ogromne przedmuchy na pierscieniach. z dobrego silnika nie moze wylatywac wlewem oleju zaden olej. proponuje wymiane pierscieni i panewek o ile tuleje i wal nie sa zuzyte
    adasiu_m, to wymysliles:) Chyba długo nad tym nie myslales. Poczytaj troche forum, a dowiesz sie ze wiedza jest na wyciagniecie reki:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.