ďťż
chomiki Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia?? Dziwna praca silnika przy naciskaniu hamulca.... :| Praca Sanitec KOŁO Sp. z o.o. Praca podsumowująca z języka niemieckiego. Glosna praca silnika 1,8i Spadek mocy, głosna praca Praca dla niepelnoletniej xD PRACA DLA STUDENTA (zaocznie) praca polska woda Praca dla dwoch mezczyzn |
chomikiWitamZakupiłem z 2 tyg temu Puga 405 1.9 120 czy 125 KM ( jeszcze sam nie jestem pewien ) pełen wypas, zadbany ale jedno małe ale. Były problemy z odpalniem i gasł póki się nie zagrzał, cały czas się paliła kontrolka CHECK ENGINE po sprawdzenieu dzięki waszemu forum kodów błędów wyszło że czujnik temp. siadł. Po usilnym jego szukaniu i w końcu zlokalizowaniu okazało się że wtyczka pękła i spadła, dolutowałem nową i zaczęło banglać. Odpala normalnie i nie gaśnie. ALeee tak jak nierówno pracował po rozgrzaniu i miał małą moc tak zostało ... słychać takie "fukanie" z wydechu i silnik co chwila aż się zaczyna lekko trząść jakby nie palił zawsze na 4 gary. Moc to ma na oko z 80 KM max, rozbujałem go na bezynie do 140 km/h i nie chciał dalej iść. na benzynie i LPG tak samo więc ukł paliwowy wykluczam. Cewka zapłonowa, przewody, kopułka i palec przełożyłem od starego puga z tym silnikiem który dobrze pracował - nic się nie zmieniło. Świece nowe, stąd ukł zapłonowy też wykluczam no chyba że zapłon jest źle ustawiony. Przepływomierz też podmieniłem i także niec się nie zmieniło. Na mój chłopski rozum zostaje albo sam silnik albo zapłon źle ustawiony ? Podczas pracy nie bąbelkuje w zbiorniczku płynu chłodzącego ani nie chlapie czy jakoś dmucha z bagnetu, ale po otwarciu wlewu oleju na jałowych obrotach dość mocno z niego chlapie Tak chyba nie powinno być Jakie są wasze sugestie silnik zarżnięty ? Uszczelka pod głowicą ? Proszę o pomoc.. P.S. Jeszcze nie zdążyłem wybadać ile bierze oleju i ewentualnie płynu chłodzącego. A mam takie głupie spostrzeżenie: Moze rozrząd przestawił sie o zabek?? Takie moje OT dywagacje... A kompa zresetowales po wymianach.....?? Jesli nie, to blad nadal wisi i przeklamuje. Tak, kompa resetowałem z 2 razy, nawet podmieniałem z tego mojego drugiego puga - wszystko tak samo. A ten olej jak chlapie z wlewu na wolnych obrotach, tak ma być ? Z tym rozrządem to będzie musiał sprawdzić mechanik bo ja nie umiem.. I jeszcze taka sugestia, grzebiąc przy tym czujniku zaraz obok jest termowyłącznik wentylatorów ORBITRON ? jakaś taka dziwna nazwa ale na pewno wiecie.. były tam połączone kable od niego na szybkozłączki czyli podejrzewam że się kiedyś przerwały a taką usterkę to się spostrzega jak się silnjik zaczyna przegrzewać i teraz tak myślę sobie dalej że może ktoś nie zauważył i przegrzał silnik ?? I stąd to wszystko ? a katalizator masz?? bo jak fuczenie to stawiam ze katalizator padl... szczegolnie czesty przypadek jak sie ma LPG Nie sprawdzałem jeszcze, ale nawet ajkby był kat ropzwalony i mocno zapchany to nie powodowałby nierównej pracy na wolnych obrotach i aż tak dużego spadku mocy. czujnik połozenia wału....? styki sprawdż i czy nie jest zababrany. OK, dzięki wszystkim, sprawdzę i dam znać .. człowieku jak tak ci chlapie z wlewu oleju to bierz sie za remont silnika bo musisz miec ogromne przedmuchy na pierscieniach. z dobrego silnika nie moze wylatywac wlewem oleju zaden olej. proponuje wymiane pierscieni i panewek o ile tuleje i wal nie sa zuzyte adasiu_m, to wymysliles:) Chyba długo nad tym nie myslales. Poczytaj troche forum, a dowiesz sie ze wiedza jest na wyciagniecie reki:) |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||