ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    witam wszystkich.od niedawna obserwuje forum i postanowilem napisac bo mam spory problem z moja "strzala". bardzo nierowno pracuje, slabiutko sie zbiera a predkosc max to 120 km/h i to jak go dobrze bujne. myslalem ze to problem zaplonu wiec wymienilem swiece, przewody WN i wyczyscilem kopulke. ostatnio przechodzilem badanie i wyszlo mi bardzo wysokie HC. moja 405-ka ma silnik 1,6 na gazniku z LPG. ostatnio sporo jezdzilem na benz. i samochod sie zalewal kiedy gwaltownie wciskalem gaz , do tego stopnia ze zaczol strzelac. moze ktos moglby mi pomoc. z gory dziekuje.


    regulacja gaźnika to raz dwa pewnie przetarty pływak trzy parownik g. wart bo zajechany
    wymienialem membrany w parowniku bo nie trzymal wolnych obrotow. wiec wyblada na to ze trzeba by sie udac do dobrego gaznikowca?
    Napisz jaki masz gaznik.


    mam gaznik solex 34/34z1
    No to zyczę udanej regulacji tego gaznika , powodzenia.

    gaznik solex 34/34z1 ten gaźnik chyba najlepiej ci kolesie od motocykli by wyregulowali albo znajdź jakiegoś starszego pana mechanika z dużym doświadczeniem w okolicach lublina jest taki dziadek
    juz zdazylem przestudiowac budowe gaznika i najprostrzy to on nie jest. dowiedzialem sie ze jest taki starszy pan we wsoli kolo radomia- Pan Janek.bede probowal dzialac.jak cos zdzialam to dam znac. narazie bardzo dziekuje za pomoc. pozdrawiam.

    ten gaźnik chyba najlepiej ci kolesie od motocykli by wyregulowali

    Jestem przekonany, że napewno nie , ta franca jest komplikacją na poziomie PIERBURG 2EE albo i AISANA do CC
    Jak dobrze pamietam swoje problemy to o tyle gaźnik nie jest skomplikowany az tak, ale o tyle praca gaźnika z gazem a co za tym idzie madrych gaźnikowców któzy ładuja mase silikonu do szczelnienia, efektem jest ze tam sa mikro szczeliny przy ktorych silnikon jest zatyka a bardzo ciezko jest to wyczyscic. Przerabiałem to:/ najlepszym rozwiazaniem jest szukac gaźnika ktory nigdy nie miałstycznosci z gazem...

    Jak dobrze pamietam swoje problemy to o tyle gaźnik nie jest skomplikowany az tak

    To zalezy co kto rozumie prze skomplikowanie , ale do regulacji SOLEXA 34/34/Z1 to albo potrzeba specjalnych przyrżądów albo wałeczków ośrednicy 3, 6, 8 , mm srednicy, termometru laboratoryjnego, chłodziarki, oraz wiedzy co do czego.
    zdobyc taki baznik to nie taka latwa sprawa wiec narazie musze naprawiac.
    erni25, ale chcac naprawiac no cóż nie pomoga żądne narzedzia jesli w tych szczelinach siedzi syf ktory praktycznie prostymi srodkami jest nie do usuniecia. Z tego co wiem jest jakis srodek do czyszczenia gaźników. Moze tym spróbuj....
    wlasnie sie dowiedzialem ze mozna sprobowac czyscic ultradzwiekami
    Dokładnie tak.
    Ale Polecam RENGAZ w Kaliszu p.Mendera , dajesz gaznik stary i otrzymujesz inny po regeneracji z gwarancja i juz wstpnie na silniku ustawiony, do niewielkich poprawek .
    super. moze uda mi sie znalezc cos takiego w Radomiu, bo czyszczenia wtryskiwaczy jest sporo w radomiu tylko nie wiem jak oni beda patrzec na gaznik.
    Witam ja miałem problem z gaznikiem i udałem sie do gaznikowca, facet naprawde dobrze zrobił i naprawde tanio, teraz musiałem wymienić zbiornczek kompensacyjny w serwisie Peugota cena jest 120 zł a gaznikowiec polecił mi zeby kupic ten zbiorniczek od Skody Favorit ma takie samo działaanie a kosztuje 18zł i robiony jest przez Niemiecką firme która robi to Peugota i innych smochodów zasilanych gaznikiem. Ja naprawde jestem zadowolony z usług tego gościa. Polecam jeżeli macie problem z jakimkolwiek autem zasilanum gaznikiem,
    adres Warszawa ul Wysockiego 44.
    http://gazniki.republika.pl
    Witam. Nie zakładam nowego postu żeby nie śmiecić na forum a problem kolegi LUKASA jest podobny. Mam myły problem z moim Pyzim a mianowicie po przestanej nocy gdy odpalę na benzynie jest wszystko ok ale po około 30 sekundach silnik zaczyna pracować nierówno jakby nie palił na jeden gar i słychać jak któryś zawór delikatnie, klepie po rozgrzaniu do około 50 stopni wraca wszystko do normy a klepanie zaworu cichnie. Czy to znaczy że może być wypalony któryś zawór czy to kwestia regulacji? dodam jeszcze że na gazie póki się nie rozgrzeje gaśnie a o odpaleniu zimnego niema mowy silnik to 1.9 na gaźniku SOLEX
    witam:) potrzebuje pomocy. mam peugeota 405 1.6 gaźnik. problem jest tego rodziaju ze jak jest zimny przy odpalaniu nie moze utrzymac wolnych obrotów. musze trzymać pedał gazu do puki nie złapie ssania inaczej zaraz gaśnie. świece są nowe, kable tez. akumulator mam 3 miesiące nowy. słyszałem ze moze to być wina tez regulatora napięcia, ale nie jestem pewien wiec nie chce wymieniac wszystkiego po kolei. a jeśli gaźnik to co moze sie z nim dziac?? bardzo proszę o pomoc. z góry Dziękuję:) samochód jeździ tylko na bęzynie.
    siema...no i ja mam ten sam problem z tym gaźnikiem, nierowna praca, dymienie, i nawet nie wchodzi juz na ssanie , dopiero jak sie rozgrzeje jest dobrze
    poszukajcie na forum o spadającej sprężynce od gardzieli ssania...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.