ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Wcześniej miałem problemy z gaśnięciem - gasł niezależnie czy był ciepły czy zimny, okazało się że komp wywalał błąd MAP sensor'a więc podmieniłem się z kolegą i teraz nie pojawiają się żadne błędy w kompie. Ale sprawa wygląda tak:

    Jak auto jest całkowicie zimne to nie chce odpalić bez dodania gazu, jak odpali to zgaśnie - tak jak by ssanie nie działało, natomiast jak się nagrzeje to ma za wysokie obroty, około 1tys. obr/min, a czasami nawet 1,5tyś. obr/min.
    Nie wiem w czym problem... Czy silnik krokowy źle działa? Czy co?
    Co odpowiada za ssanie w tym silniku? Jest jakiś zawór dodatkowego powietrza?

    Czyściłem przepustnice i silnik krokowy, założyłem wszędzie nowe oringi - myślę że nie ma prawa brać lewego powietrza.


    saqul, za "ssanie" odpowiada silnik krokowy. szczególnym i najczęstszym objawem uszkodzenia jest falowanie obrotów ( jak by sam dodawał gazu i puszczał ) hmm?
    - nie pali bez dodania gazu - tak jakby krokowy nie otwierał dopływu powietrza
    - wysokie obroty na ciepłym - tak jakby krokowy nie zamykał powietrza
    a może krokowiec sie przestawił i działa na odwrót? wydaje mi sie że jest to możliwe.
    padmień silniczek jeśli masz taką możliwość. na allegro są teraz po 60-70 zł zamienniki - ja wsadziłem taki rok temu i nie ma z nim problemów, działa dobrze
    xxx

    saqul, za "ssanie" odpowiada silnik krokowy Masz rację, zapomniałem już o tym bardzo możliwe że jest uszkodzony bo jak odepnę wtyczkę od niego to nic się nie zmienia... I co bardzo dziwne nie wyskakują błędy w kompie po odpięciu silniczka i odpaleniu... Sprawdzałem wg. książki oporność na silniczku krokowym i jest OK, a na wtyczce sprawdzałem napięcia i przy włączonym zapłonie pomiędzy stykami A-D i B-C jest 12V

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.