ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Jakie macie obr. silnika przy 100km/h??? Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4 |
chomikiWcześniej miałem problemy z gaśnięciem - gasł niezależnie czy był ciepły czy zimny, okazało się że komp wywalał błąd MAP sensor'a więc podmieniłem się z kolegą i teraz nie pojawiają się żadne błędy w kompie. Ale sprawa wygląda tak:Jak auto jest całkowicie zimne to nie chce odpalić bez dodania gazu, jak odpali to zgaśnie - tak jak by ssanie nie działało, natomiast jak się nagrzeje to ma za wysokie obroty, około 1tys. obr/min, a czasami nawet 1,5tyś. obr/min. Nie wiem w czym problem... Czy silnik krokowy źle działa? Czy co? Co odpowiada za ssanie w tym silniku? Jest jakiś zawór dodatkowego powietrza? Czyściłem przepustnice i silnik krokowy, założyłem wszędzie nowe oringi - myślę że nie ma prawa brać lewego powietrza. saqul, za "ssanie" odpowiada silnik krokowy. szczególnym i najczęstszym objawem uszkodzenia jest falowanie obrotów ( jak by sam dodawał gazu i puszczał ) hmm? - nie pali bez dodania gazu - tak jakby krokowy nie otwierał dopływu powietrza - wysokie obroty na ciepłym - tak jakby krokowy nie zamykał powietrza a może krokowiec sie przestawił i działa na odwrót? wydaje mi sie że jest to możliwe. padmień silniczek jeśli masz taką możliwość. na allegro są teraz po 60-70 zł zamienniki - ja wsadziłem taki rok temu i nie ma z nim problemów, działa dobrze xxx saqul, za "ssanie" odpowiada silnik krokowy Masz rację, zapomniałem już o tym bardzo możliwe że jest uszkodzony bo jak odepnę wtyczkę od niego to nic się nie zmienia... I co bardzo dziwne nie wyskakują błędy w kompie po odpięciu silniczka i odpaleniu... Sprawdzałem wg. książki oporność na silniczku krokowym i jest OK, a na wtyczce sprawdzałem napięcia i przy włączonym zapłonie pomiędzy stykami A-D i B-C jest 12V |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||