ďťż
chomiki
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam, mam na oku 405 1.8TD z padniętą głowicą. Nie da się jej już naprawić, w grę wchodzi tylko wymiana głowicy lub wymiana silnika.

    Zastanawiam się nad kupnem i reanimacją tego auta. Czy ktoś z Was się orientuje czy bezproblemowo wsadzę tam wolnossącego/doładowanego 1.9D? Przeglądam oferty sprzedaży silników i ogólnie częściej jest wersja 1.9 niż 1.8.

    Dodam że auto ma klimę i to na niej mi przede wszystkim zależy.

    Ile taki silnik może kosztować?
    Ile może kosztować przekładka?
    Czy ktoś może polecić warsztat (w okolicach Łodzi) który w miarę tanio dokona takiego swapa?

    PS
    O wolnossącego pytałem czysto teoretycznie, byłaby to awaryjna sytuacja gdy nic nie znajdę (wtedy silnik wezmę z mojego )


    w swoim 1,9 jakies 2 lata temu wymienialem glowice i zamknalem sie w 800 zl wiec moze oplacaloby sie bardziej poszukac samej glowicy...
    hejka. ja posiadam taką głowicę, więc jesli chciałbys kupić to czekam na jakies info na pw.. pozdrawiam
    p.s. tylko czy u Ciebie vacum pompa jest na pasek czy montowana na wałku rozrządu przy głowicy???
    Moze jednak zastanowilbys sie, nad kupnem mojego silniczka po remoncie. Jest on w czesciach, reszte doczytasz sobie w poscie.
    link


    mozna wsadzic i 1.8td i 1.8d i 1.9d i 1.9td nowe głowice na alledrogo były gołe po okolo 700zeta a pozatym mozesz oblukac jaka głowice masz w swoim dieslu głowice roznia sie wejsciami kolektora ssacego,wszystkie td maja owalne a zwykle diesle maja kwadratowe a czasem owalne generalnie im nowszy zwykly silnik tym wieksze prawdopodobienstow dostania glowicy z owalami.ja ostatnio załatwialem silnik do puga 306 orginalnie byl 1.9td wsadzilismy silnik z poldka 99 rok kupilismy go za 400 mechanik u nas wziol za t e przekładke 300 znajoma juz niechciala td bo niedosc ze glowica padla to i turbina licha była więc koszty by ja pożarły.
    Auto jeszcze nie jest moje, dopiero rozważam zakup...

    Zapamiętam żeby sprawdzić gdzie jest vacuum pompa.

    Widzę że jednak radzicie wymienić samą głowicę...
    Sam nie wiem, silnik był przegrzany (dlatego padła głowica), nie wiem jak reszta. Rozważałem głównie wymianę silnika.

    Ponawiam pytanie: czy nie będzie problemów z montażem nowszego silnika 1.9TD? Jak wygląda sprawa sprężarki klimatyzacji itp?
    jezeli caly 1,9 TD to raczej nie powinno byc problemow.. sprezarka klimy dokrecana jest do miski olejowej wiec tez nie bedzie z nia problemow
    No to pozostaje tylko wynegocjować niższą cenę za auto i ewentualnie kupić.

    Znalazłem gdzieś ogłoszenie sprzedaży turbodieselka z klimą za ok 4000zł, więc jak mam się bawić w przekładki itp. to musi to wyjść zdecydowanie taniej żeby było opłacalne...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.