ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4 |
chomikiWitamKurcze... 2 lata miałem spokój i znowu cos staruszkowi odbija... jak w temacie, gdy silnik jest juz gorący ok. 88-90 stopni w korkach luba na swiatłach skaczą mi obroty nawet do 1800. Wtedy naciskam na pedał gazu i po chwili spdają do właściwych. Coraz częściej to sie dzieje, juz mnie to zaczyna nudzić. I teraz nie wiem, dysza w gaźniku się zacina, czy spręzyna odbijająca w solex jest "osłabiona". Troche mnie to martwi bo jestem po daignostyce i ustawieniach i czyszczeniu gaxnika..ehhh. Da się psiknąć jakims oleum na ośkę bez rozkręcania? Oczywiście silnik gaźnikowy solex z automatycznym ssaniem pozdr pepto ja tak miałem, sprężyna na gaźniku nie przyciągała linki do końca, psikałem nic nie dawało to dołożyłem dodatkową spręzynę obok, zaczepiłem ją za pokrywe zaworów i działa do dziś jesli naciskasz pedal i wracaja do wlasciwych to tez bym obstawial ze przepustnica sie nie domyka bo za slaba sprezyna... jesli mialbys okazje to sprawdzic na postoju to.. otworz mache i dodaj gazu recznie przy gazniku i zobacz czy aby wlasnie ta niema luzu przy "jałowym" połozeniu" a moze Ci sie linka od gazu zawiesza? moj szwagier przerabial podobne wariacje w swoim kadecie jakis czas temu. Linke przesmarowal w pancerzu i wszystko wrocilo do normy:) jak ręcznie dawałem gazu to zawsze wracało do swojej pozycji, jak nogą to nie zawsze, byłem w garazu i zapomniałem zrobić zdjęcia jak to dodatkową spręzynkę założyłem i problem znikł dzięki za odpowiedzi Linka raczej nie, 2 lata temu wymieniałem...kiedys przy -18 przymarzła mi linka i musiałem tak jechac 400 km..stopą odciągałem gaz na światłach...heheheheh. Zastanawia mnie tylko, dlaczego to pojawia sie dopiero na rozgrzanym silniku, przy 90 stopniach. Poniżej w ogóle problemu nie mam. poobserwuję jak mówicie. pozdr pepto [quote="pepto" Zastanawia mnie tylko, dlaczego to pojawia sie dopiero na rozgrzanym silniku, przy 90 stopniach. Poniżej w ogóle problemu nie mam. [/quote] Mi przychodzi na myśl tylko jedno przy tej temp. sprężyna, która nie jest pierwszej nowości może się wydłużać o te 1-3mm ? Wytrzymałość tego materiału jest zdecydowanie mniejsza tzn. Re. Proponuje zmianę sprężyny. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||