ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Wydaje mi się że moja skrzynia jest bardzo dziwna, na piątym biegu
    - przy 100km/h mam około 2700-2800obr.
    - przy 110km/h mam już 3000obr.
    - przy 130km/h mam 3500obr

    Denerwuje mnie to bo jazda przy wyższych prędkościach staje się bardzo uciążliwa ze względu na hałas silnika który do najcichszych nie należy....

    Jak jest u was, szczególnie pytanie skierowane do osób z silnikiem 1.9 oczywiście benzynowym. Ale niech piszą wszyscy


    Ja przy 115 - 120 km/h mam 3000 obr

    Silnik 2.0
    Troche już nie jeździłem autkiem, ale z tego co pamiętam, to też przy 110 miałem koło 3000 obrotów.
    Jeżdże z głośniej puszczoną muzyką, to raczej nie zauważyłem, żeby cos za głośno chodził silniczek, ale wiadomo, że musi powyć i czym wyższe obroty, tym większy "ryk", a szczególnie jak sie przekroczy 3000 obrotów, bo praktycznie od nich dopiero sie budzi silniczek ze snu
    mi -16 . przy 100 - 3000-3200 obr przy 140 - koło 4500 tu też jazda szybsza to chałas ... ale za to jaka adrenalina


    Rob, no straszna adrenalina, 140 to taka zabójcza prędkość, że auto powinno wyć jak cholera I to mnie właśnie wkurza
    Nie bede pisal o moim dieslu, bo mi obrotomierz znowu nie dziala, ale moge napisac np o Toyocie Carina 1.6E

    Przy 110-120 ma 3000obrotow. Powyzej tej predkosci obrotowej spalanie wzrasta diametralnie...
    saqul,
    Mniej więcej tak samo
    160 km/h 4200
    i łyka w granicach 13 l Lpg
    Przy rowno 100 km/h - 2750 obr/min. przy 120 - 3000. Przeszkadzajacy halasik zaczyna sie od okolo 3500
    saqul, normalka w tych autach, dlatego 405 mają sprzęt muzyczny przekraczający wartośc samochodu hehehe

    przejedź się VW T4 110 km/h tam to dopiero ryk!! już dwie godziny temu z niego wysiadłem a dalej mi w uszach piszczy
    Przy 100 km/h mam 2500 obr., przy 120 km/h - 3000 obr., skrzynia 4-ro biegowa automat
    Przy 100km/h 3000 obr. Szczerze to nie wiem jaką mam skrzynie,na pewno manual 5 biegów
    Ja w 205 mam taka skrzynie, ze przy 100 na 5 biegu mam 3500 mniej wiecej Marzylbym zeby te 3000 miec ;]
    Ja za to w Fordzie przy 100 mam 2300 - 2400 obr
    W moim bylo przy 100km/h ok 2500obr, przy 120 3000obr, przy 160 jakos 4200obr. 405 do cichych nie nalezy heh . Przynajmniej te sprzd liftu
    Przy 100 km/h 3000 obr, hałas dopiero przy 4500obr, ale nie jest on bardzo uciążliwy.
    120km/h-3000obr i błoga cisza:)
    ja mam tak jak młody - 120 km/h - 3 tys. obrotów i cichutko jest, a ja mam silnik 1.6i 90 KM =p

    ja mam tak jak młody - 120 km/h - 3 tys. obrotów i cichutko jest, a ja mam silnik 1.6i 90 KM =p
    Piszesz w avatorze,że masz 1,6 SRI Nie ma takiego ! Z tym silnikiem to możesz mieć GRi lub GLi.
    Ja też miałem 1.6 SRI z 89 roku, więc chyba były takie
    SRI to jedna z najwyższych wersji zaraz za T16 i Mi16 i bardzo wątpie by wkładali do nich,jak by nie było jeden ze słabszych silników Z tego co wiem to występowały1.8,1.9,2.0. Wydaje mi się że albo macie zmienione silniki albo tylne klapy
    kiedyś był opis TU
    w papierach z holandii było że to SRI
    W zależności od przełożenia w skrzyni w 1.6 i 1.8 przy 125km/h miałem przy 3000RPM a w 2.0 SRI 105 km/h przy 3000RPM
    2500 obr/min-100 km/h i słychać szum opon i panewkę

    2500 obr/min-100 km/h i słychać szum opon i panewkę

    Dziwne przy tych obrotach i obciążeniu słychać panewkę ????
    Jakkow, Czemu dziwne? Słychać nawet przy 1000 obr/min.

    Jakkow, Czemu dziwne? Słychać nawet przy 1000 obr/min.

    Przy 1000 to nie dziwne jak bez obciązenia, inaczej bardzo dziwne, wręcz mozna ogłosic jako fenomen
    Jakkow, Chcesz mi dać do zrozumienia, że przy wyższych obrotach silnika nie powinno być słychać panewki? Tak mam to rozumieć?
    Wadliwa panewka jest słyszalna na silniku na wolnych obrotach bez obciążenia lub w trakcie dodawania gazu , nie odzywa się pod obciążeniem.
    Jakkow, No to wbiłeś mi klina. Czyli jak jadę nie powinno być jej słychać?
    W czasie normalnej jazdy ze stałą prędkoscią panewek nie słychać.
    Może ci zawory klepią
    A tak w ogóle to xu9j2 są bardzo głośne, też myślałem że mi zawory grają - jak się okazało to były za ciasne, po ustawieniu, wymianie uszczelniaczy, rozrządu i pompy wody nic się nie zmieniło...
    A ja mam ok 2634 obr/min przy predkości 101,321 km/h. Na moim Treku

    Może ci zawory klepią hm....ciekawe, sam już nie wiem, mechanik mówi że panewka, może się myli...będziesz na zlocie, to posłuchasz i ocenisz, o ile dojdę
    Czy panweka? to najprosciej opóżnić zapłon i panewka ucichnie . A jeszcze jedno, panewka odzywa się w cyklu jeden do czterech korbowodowa i jeden do trzech lub pięciu główna. jest to bardzo charakterystyczne.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.