ďťż
chomiki
2.0Sri Słaby, wolniejszy, Duzo pali, szarpie itd.
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
Nie pali , iskara i bajura
ciężko pali jak nagrzany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Cześć, może juz ktoś tak miał i we jak temu zaradzić, jak odpalam auto na początku pracuje tak jak by chodził na 2-3 gary. Jak się rusza to tak jak by go coś muliło ale jak sie da w pedał to po chwili dostaje kopyto. jak się zagrzeje jest już normalnie. Świece i kable były wymieniane jak robiłem uszczelkę pod głowicą, A i najważniejsze jak go za pierwszym razem nie odpale tzn, za krótko zakręcę rozruchem to potem muszę go pokręcić z dobrą chwilkę i po tym dość duży dym poleci z wydechu. Wiecie co może być powodem?? planuje wyciąć katalizator bo to może on cofa spaliny??


    Robiles diagnostyke? Na forum jest opisane jak to zrobic w dziale przewodnik techniczny, zaczął bym od tego
    z tego co pamiętam w XU9M nie było możliwości diagnostyki domowymi sposobami...
    blanowak, Skąd wiesz, że na 2 gary?Jak to sprawdzałeś? Piszesz że kable i świece ok, a kopułkę i palec sprawdzałeś? Zobacz do środka. Posprawdzaj, czy nie masz gdzieś dziury w dolocie. Sprawdziłbym dopływ paliwa, może pompa być na wykończeniu, lub jakieś syfy się plątają po baku. Ale expertem w tym silniku jest kapuchy



    blanowak, Skąd wiesz, że na 2 gary?Jak to sprawdzałeś? Piszesz że kable i świece ok, a kopułkę i palec sprawdzałeś? Zobacz do środka. Posprawdzaj, czy nie masz gdzieś dziury w dolocie. Sprawdziłbym dopływ paliwa, może pompa być na wykończeniu, lub jakieś syfy się plątają po baku. Ale expertem w tym silniku jest kapuchy
    dokładnie pracuje nie równo tak jakby z przerwami. jak bardzo zmino to aż szarpie silnikiem.
    I wystepuje to tylko jak jest zimno i silnik jest zimny rozruch o poranku po 5 minutach jak sie lekko zagrzeje to juz ustepuje usterka. Zastanawiam się jeszcze nad sondą.
    Sonda Ale jak już pochodzi trochę, to jest ok. Więc....Może jednak nie ona.

    Sonda Ale jak już pochodzi trochę, to jest ok. Więc....Może jednak nie ona.
    to może cewka z zapłonowa ??
    blanowak mi to na kable wygląda pewnie na sentechach jeździsz.. cewke tez możesz zmienic... 70zł to nie wiele a nowa to nowa..

    blanowak mi to na kable wygląda pewnie na sentechach jeździsz.. cewke tez możesz zmienic... 70zł to nie wiele a nowa to nowa..
    Kable w grudniu wymieniałem na JANMOR no i świece NGK
    a słuchajcie czasami mi się zacina elektrozawór zimnego powietrza tzw silnik krokowy ten na 3 piny. zacina się tak ze czasem obroty falują lub nawet jak się zagrzeje to ma wysokie.
    To może być też przyczyną ??

    Kable w grudniu wymieniałem na JANMOR I masz odpowiedź, one mniej więcej 3 miesiące wytrzymują.

    blanowak napisał/a:
    Kable w grudniu wymieniałem na JANMOR
    I masz odpowiedź, one mniej więcej 3 miesiące wytrzymują.

    Przepraszam przepraszam JanMory mam w drugim aucie w Seacie a do Puga założyłem Sentech tylko że to zdarzało mi sie przed jak i po wymianie.
    sentechy i janmory to jedno wielkie gó***! wymień ten bedziew na cos porządnego to wtedy bedziesz mógł myśleć nad jazdą swoim autkiem. Polecam kable NGK, Bugicord(chyba tak sie pisze) miałem i jedne i drugie i problemów z nierówną pracą, strzałami gazu nie miałem:) wydatek ponad 100 pln ale naprawde warto
    manieczek, ma racje, ja ze swojej strony polecam BERU
    a moze olej spływa po trzonkach zaworów i zalewa swiece olejem jak postoi
    ja tez tak mam nieraz
    uszczelniacze były robione tez w grudniu bo planowałem głowicę i wymieniałe uszczelkę więc raczej odpada.
    tak jak koledzy ci podowiadaja..zacznij od tych badziewnych kabli i jak masz kopulke to zerknij do niej i sprawdz opornosc palca w kopulce.. ok 1kom..czesto to on szwankuje
    Wymiana Palca i przeczyszczenie styków w kopułce, do tego benzyna ekstrakcyjna i porządne wyczyszczenie elektro zaworu i potenciometru przepustnicy i normalnie jak by mu przybyło mocy, i mniej pali
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.