ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiwitam,problem mam mianowicie taki ze jak troche pojezdze i chce pojechac dalej silnik nie odpala. rozrusznik normalnie kreci. ani na gazie ani na benzynie. samochod postoi 30min do godziny, troche sie ochlodzi i odpala. czasami potrafi zgasnac podczas jazdy... co moze byc tego przyczyna? z gory dzieki wszystkim za pomoc elektryka cewka podejżewam a mozesz jasniej? bo jestem poczatkujacy w tych sprawach... jak daloby to rade sprawdzic? i czy ewentualnie moglbym zrobic to sam?;> pozdro Jasne że zrobisz to sam... i jestem pewny że to Cewka ... niesprawdzisz jej bo jak?? Ale miałem ten sam problem... i z pewnością niepali Ci w deszczu i jak jest bardzo zimno Więc wymieć cewke ( 2 nakrętni 13mm lub 10mm i 2 kable ) i będzie śmigał jak znalezc cewke?? kable ze swiec idądo kopulki rozdzielacza(aparat zapłonowy bodajrze to sie nazywa) z kopułki idzie jeden kabel .. wlasnie do cewki... i tak oto ją znalazłes..jesli sie myle to prosze o wybaczenie:) i spostowanie Raczej modul zaplonowy a nie cewka Sprawdz czy sie nie przegrzewa i czy jest dobrze przykrecony na paste termoprzewodzaca do tej metalowej plytki. Banita, no niebardzo masz racje W 1,6 od kopułki idzie 5 kabli zapłonowych... 4 do świec i jeden do cewki... a nie do modułu [ Dodano: Sro Lip 04, 2007 9:10 pm ] Objawy mina to sie przekonamy kto mial racje Banita, ja nielubie sie kłucić bo ja należe do prawie pokojowych ludzi ale wyśle Ci zdjęcie jak to wygląda w 1,6 jak padł mi moduł to padł cały samochód ale może jednak ty masz racje... ale zawsze moge sie mylić Pozdrawiam Dzieki -to moze mi wiele wyjasnic a mozecie mi powiedziec gdzie moge znalezc ten modul?;> to moja pierwsza bryka wiec nie czaje sie jeszcze zbytnio w tym sporcie ;p Musi byc przykrecony/przynitowany do blachy -prawopodobnie w okolicy kielicha za akumulatorem Banita, i niestety znowu sie z toba niezgodze bo ty masz 1,9 lub 2,0 na wtrysku i wtedy to tak masz... u nas w 1,6 modół zapłonowy jest na aparacie zapłonowym (jak tata przyjedzie to zrobie zdjęcia i dodam gdzie co jest w 1,6) Moze jest w innym miejscu niz w 405mi16 -tego nie gwarantuje, ale raczej nie na aparacie -za duzy jest Zeby nie bylo niedomowien -mowie o tym(oczywiscie w innym miejscu): Ze swojej strony prosze o wyjasnienie w jaki sposob cewka mialaby naprawic uzwojenie po ostygnieciu? Moduł zapłonu jest przymocowany do obudowy rozdzielacz zapłonu w celu jego chłodzenia w silnikach XU5 oraqz XU9 a w 2,0 jest tak jak pokazano na zdjęciu załączonym przez Kolege Banita. Czasmi się zdarza tak, że cewka po silnym nagrzaniu traci swoje własciwości to znaczy opornośc i nie daje iskry a po ochłodzeniu jest przez jakiś czas OK , bardzo popularna kiedys usterka w Fiat 126p. Ta fota to xu9jaz Xu9j4 tez ma modul na kielichu, tylko po drugiej stronie. Zreszta -sa chyba tylko 2 opcje: Ja uwazam, ze winowajca jest modul, natomiast reszta opowiada sie za cewka, wiec warto sprawdzic obie te rzeczy, a pozniej napisac, co bylo przyczyna. Tylko prosze zobaczyć czym jeździ Kolec1988... tam jest napisane jak byk 1,6b+g więc podejrzewam że to xu5-2c [ Dodano: Czw Lip 05, 2007 4:51 pm ] No to juz wiadomo, gdzie jest modul -w koncu napisalem magiczne slowko 'prawdopodobnie' i pokazalem jak wyglada, a nie gdzie jest, a moja poprzednia wypowiedz tyczyla sie tego, co napisal erni25 odnosnie umiejscowienia tego na aparacie w silnikach xu5 i xu9 Reszta zalezy od kolca Dobrze... Wybacz witam, juz po problemie... wymienilem caly aparat zaplonowy, ktory kupilem na allegro za... 25zl ;D aparat gubil prad, a zaprzyjazniony mechanik powiedzial ze jest modul zepsuty + czujnik halla ktory jest umieszczony w aparcie zaplonowym. teraz wszystko chodzi jak w zegarku ;] pozdrawiam i wszystkim dziekuje za pomoc |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||