ďťż
chomiki
CMOS BATTERY WRONG & CMOS MEMORY WRONG - POMOCY
błąd 41... pomocy... teraz blad 52
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
zainfekowany komp, kto moze sobie z tym poradzic?pomocy
Pomocy - program do cięcia muzyki -cool edit
Reklamiarz!!! Jak go usunąć, próbowałam wszystkiego?! Pomocy
Problem z dyskiem według SpeedFana. POMOCY!!
brak pliku iertutil.dll. pomocy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam klubowicze!
    Mam takowy problem:

    Pewnego pięknego wieczoru (wczoraj) w czasie jazdy na LPG mój dyliżans stracił kompletnie moc i nie chciał sie wkręcić wyżej niż na 2 tys obrotów zachowując sie jakby chodził na 2 "garach" i dymiąc na czarno, ale delikatnie.

    Mając na uwadze późna i niekorzystną porę na naprawę przestawiłem na benzynę i pojechałem dalej.

    Chodził idealnie, do pewnego momentu gdy po jakiś 50 km. usłyszałem, że chodzi na 3 cylindrach.
    Sprawdziłem , że nie pali na 3 cylindrze patrząc od lewej. Wymiana świecy lub zamiana miejscami świec nie robi różnicy!

    Co by nie było, przewody sprawdziłem i podają iskrę. świeca jest nowa. Chodzi na 3 cylindrach a zdjęcie przewodu z tej 3 świecy nie zmienia jego pracy.
    Przy okazji dodam, że po krótkiej pracy na tych 3 cylindrach na świeczce jest czarny nalot jakby odymiona.

    Pomocy!!!
    Co to może być!!!
    Co jeszcze sprawdzić!!!


    uszczelka....
    Albo wypalony któryś zawór - tak było u mnie w 309.
    Uboga mieszanka na LPG = wyższa temp. w komorze spalania = wymiana zaworów.
    W tej sytuacji co opisałeś najlepiej to sprawdzić ciśnienie na garku i dopiero wtedy zastanawiać się dalej a moze byc to co opisał Kolega Arsen, albo kolega Lipton , może być dziurawy lub peknięty tłok, skopana krzywka wałka itp ale podstawa jest pomiar ciśnienia na garku.


    jak by był dziurawy tłok to by dymił na kilometr
    Niekoniecznie.
    U mnie komprecha na zwalonym zaworze wynosiła 11-11-3-11, chodził na 3 gary - nierówno i trochę słabiej niż zazwyczaj. Więc erni25 ma absolutną rację - zmierz kompresję.
    Dokładnie, najpierw zmierz kompresje jęsli mówisz że iskra jest, świece nowe a nie chodzi. Jeśli masz na tym 3 słabą kompresje to stawiam na zaworki, któryś się wypalił, wątpie by poszły ci pierścionki, albo wyttopiło tłok. Na czarno kopci czy siwo i na PB czy na gazie. Jeśłi na gazie to olej a jak na PB na siwo to uszczeleczka pewnie lub pierściąki a jak na czarno na PB to nie spala benzynki np przez wypalone zawory które nie dają kompresji lub gubienie iskry wtedy świeczka czarna się robi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.