ďťż
chomiki CMOS BATTERY WRONG & CMOS MEMORY WRONG - POMOCY bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL zainfekowany komp, kto moze sobie z tym poradzic?pomocy Pomocy - program do cięcia muzyki -cool edit Reklamiarz!!! Jak go usunąć, próbowałam wszystkiego?! Pomocy Problem z dyskiem według SpeedFana. POMOCY!! brak pliku iertutil.dll. pomocy Jeszcze raz - Bagnet do XU10J2 - POMOCY |
chomikiWitamJestem tutaj pierwszy raz wiec trochę o mnie. Od wczoraj jestem posiadaczem Peugeota 405 1,8 GTX 1996r kombi. Oczywiście benzynka bez LPG. Autko super tylko mam pewien problem z gasnacym silnikiem. Jak jest zimny... odpala bez problemow ssanie dziala i jest ok. Wsiadam jade i wszystko gra i trabi, w miescie czy na trasie jest ok. Do momentu kiedy sie na dluzej nie zatrzymam a temp. silnika wzrosnie do ok 90-95 stp. obroty zaczynaja spadac tak ze maja gdzies ok 300rpm (nie wiem dokladnie bo nie mam obrotosciomierza) nieraz az zapala sie kontrolka akumulatora. Chile tak pochodzi ok 3 min i obroty wzrastaja tak jakby ssanie sie ponownie zalaczylo na goracym silniku. Mysle ze to jakies 1500rpm gdzies bedzie. W momencie jak dodam gazu na doslownie ulamek sekundy obroty spadaja po puszczeniu gazu i silnik gasnie. Bez gazu nie odpali trzeba dodac troszeczke i przytrzymac. Po kilku sek znowu sam pracuje ale ma znowu 300rpm i czesto gasnie. Na trasie autko jedzie dalej bez zarzutów. Gorzej jak trzeba sie zatrzymac na swiatlach bo wtedy potrafi znow zgasnac. Przegladajac Wasze forum czytalem ze ludzie maja podobne problemy ale nie dokladnie takie jak ja. Wiec z Wasza pomoca odpalilem domowa diagnostyke kompa i wyszedl mi Błąd 41 czujnik obr/min / położenia Mysle ze chodzi tutaj o czujnik obrotow walu korbowego. Moje pytanie jest, czy awaria tegoz czujnika moze spowodowac takie efekty czy przyczyna tkwi zupelnie gdzie indziej? Drugie pytanko gdzie ten czujnik sie znajduje bo zielonego pojecia nie mam. A trzecie najbardziej laickie i z innej beczki ... gdzie jest filtr powietrza, nie moge go znalezc... sorki za glupie pytanie ale jak wspomnialem jestem wlascicielem autka od wczoraj. Pozdros Adam Drugie pytanko gdzie ten czujnik sie znajduje bo zielonego pojecia nie mam znajduje się w obudowie skrzyni biegów przy samym silniku od góry, mniej więcej pod aparatem zapłonowym, może on być tego przycznyną - nie koniecznie uszkodzonu, brudny lub nie łączy na wtyczce no niestety po lifcie to filtr powietrza jest w innym miejscu a dokladnie w obudowie walka rozrzadu na samym srodku silnika,od obudowy tego filtra idzie rura do przepustnicy, a co do czujnika polozenia walu, wymontuj go najpierw i wyczysc, wyczysc jego kostke i zmontuj i sprawdz jak dalej to samo to go wymien po lifcie to filtr powietrza jest w innym miejscu a dokladnie w obudowie walka rozrzadu łooo qwa niech mnie ktoś w dupe kopnie bo doznałem szoku... nie to coś jak oświecenie... ze na pokrywie zaworów to wiedziałem... że z boku to wiedziałem ale że w obudowę rozrządu wsadzili to ja pier... arsen, też jestem w szoku ales jest dowcipny,albo malo rozgarniety....obudowa walka rozrzadu i filtra powietrza to jeden element ,rozkladany na pol aby umiescic filtr powietrza.... obudowa walka rozrzadu i filtra powietrza to jeden element nie no CO KROK TO SZOK widziales to kiedykolwiek w polifcie na zywo po zdjeciu??? watpie, bo inaczej bys sie nia madrowal dziwacznie, ten co pytal pewnie juz wie o co chodzi.... i nie krzycz na forum...taka drobna uwaga e2rd: Nie piszemy posta pod postem! Drugie upomnienie będzie punktowane. nie zapomnij tez ze nie piszemy posta pod postem!! Heh dzieki chlopaki jutro sprawdze ten czujnik wyczyszcze i zobaczymy, moze jest tylko brudny. Przy okazji cykne fotke jak to wyglada z tym filtrem zeby rozwiac watpliwosci bo faktycznie na glowicy mam wlasnie jakas skrzynke ktora sie otwiera na pol dwoma klipsami. Tak myslalem ze to moze byc filtr ale nie dowierzalem. Sprawdze to jutro Dzieki jeszcze raz za pomoc tam na pewno jest filtr, a przynajmniej powinien być na górze masz obudowę filtra powietrza cała plastikowa czarna.. zapinana na zapinki przymocowana jest do pokrywy zaworów(osłony rozrządu jak to nazywa super mechanik powyżej)czas wymiany to ok5minut trudności? hmm zależy ile się wypije w trakcie super mechanik napisal obudowy walka rozrzadu ale widocznie juz zaduzo wypiles i niedowidzisz....a czy to pokrywa czy obudowa to raczej wsio adno jak sie nazwie, no chyba ze mistrz swiata i okolic czyli arsen twierdzi inaczej Pezoot oj przeginasz chłopie... pewnie przeginam,a arsen twoim zdaniem nie? poczytalem sobie troche to forum i draktujecie go jak swieta krowe...przegina wciaz i nawet ostrzezenia nie dostaje a innych banujecie za drobiazgi, troche obiektywizmu by sie przydalo ,sorki za ot ale mysle ze powinni tu byc wszyscy traktowani tak samo Heh to sie zadyma zrobila o filtr . Dzieki za rysunki, jak mielibyscie jeszcze rysunek gdzie jest ten czujnik walu korbowego to bylbym happy bo szukalem i nie mam pojecia gdzie on jest. Poza tym tam do wszystkiego jest taki dostep ze szok. Wszedzie jakies rurki i przewody. Mam cos odkrecic zeby sie do niego dostac ?? Pozdros i nawet ostrzezenia nie dostaje poprosze sliczny czerwony pasek a ty gościu zajmij się dokształcaniem i zdobywaniem wiedzy a nie pisaniem bzdur i dywagacji na temat czyjejś osoby. Chcesz komuś pomóc to go w błąd nie wprowadzaj i gwarantuje Tobie i innym że wtedy nikt za żadne ceramiczne skarby się nikogo czepiał nie będzie. SPOKÓJ Gdzie moderator??????????????? gdzie jest ten czujnik walu korbowego to bylbym happy obiecalem ze dam fotke z tym filtrem wiec prosze... ps to nie moje autko ale filtr taki sam to akurat silnik 2.0 ale obudowa filtra i walka rozrzadu taka sama, najlepiej zeby rozwiac watpliwosci, sam napisz czy ja wprowadzilem cie w blad? bo niektorzy to sugeruja i sie wymadrzaja bez sensu....a co do czujnika polozenia walu, najlatwiej go wyjac po wczesniejszym wymontowa iu akumulatora i jego podstawy...wtedy go zauwazysz, przymocowany jest jedna srubka o czyms w rodzaju metalowej obejmy....mniej wiecej w miejscu polaczenia silnika ze skrzynia iegow i odchodzi od niego gruby kabel ,podobny do tego od czujnika np abs....latwo rozpoznac.... Chłopaki jeszcze jedna osobista wycieczka i temat poleci do kosza. Co to ma być? Nie róbmy żenady. I proszę nie zaśmiecać tego tematu. Posty nie na temat będą kasowane. Witam ponownie . Odświeżam trochę temat bo pogrzebałem dzisiaj trochę w moim autku i jakieś jaja zaczynają mi się dziać. Wiec tak ... wymieniłem świece, przeczyściłem filtr powietrza oraz wyczyściłem kostkę od czujnika wału korbowego. Bez rezultatu. Po godzinie za namową kolegi zaglądnąłem do kopułki pod tylnymi siedzeniami. Okazało się że kostka od pompy paliwa była cala zaśniedziała... przeczyściłem. Autko jakby trochę ożyło. Obroty stały się równiejsze choć również wysokie, jednak dalej gaśnie nie tak jak wcześniej ale jednak. Przeważnie po dodaniu gazu na chwilkę i puszczeniu. Poza tym zauważyłem ze jak wcisnę gaz auto dławi się przez dosłownie ułamek sekundy (naprawdę jest to chwila). A co najlepsze sprawdziłem jeszcze raz komputer i jak wcześniej wywalało mi błąd 42 tak teraz wywala błąd 52 Stosunek pow / pal. poza zakresem. Nie znam się za wiele na samochodach ale czy może to być wina zatkanego filtru paliwa lub coś z pompką ?? Dodam jeszcze ze auto nie chce odpalać bez dodania gazu na ciepłym silniku. Na zimnym różnie to bywa. Liczę że mi pomożecie Pozdros Mam kolejna zagadkę. Kiedy zresetowałem komputer odpinając akumulator po ponownym podłączeniu pokazywał błąd 52. Teraz zresetowałem przytrzymując kabelek dłużej niż 10 sek. I okazało się że nie ma żadnych błędów. Pojeździłem trochę znowu podpiąłem i znów nic nie pokazało. Jednak auto dalej dziwnie chodzi. Zauważyłem ze jak depnę mocno w gaz i puszcze auto momentalnie gaśnie i ciężko odpalić (muszę dodać gazu). Może to coś z mieszanką. Może wcześniejszy właściciel kręcił wszystkim czym się dało żeby auto chodziło w miarę normalnie. Sęk w tym że nie mam pojęcia gdzie się ustawia obroty biegu jałowego, może ktoś z Was podpowie ? I niech mi ktoś powie jak powinno się porządnie zresetować komputer tak żeby wrócił do ustawień fabrycznych. Bo już słyszałem milion teorii. e2rd: Następnym razem nie przepraszaj tylko użyj opcji EDYTUJ jak powinno sie pożądnie zresetować komputer Odepnij aku na około 10 minut, ja tak robiłem...A dotknięcie masy na 10sek to chyba jest reset komputera diagnostycznego czy się mylę??Co do reszty to nie pomogę niestety, a mam podobny problem. jak odczytales bledy i dotknales kabelek na 10 sek ,to zresetowales kompa,ale skuteczniej jest odpiac aku, poczekac az silnik ostygnie,potem podpiac aku i odpalic czekac az sie wlacza wentylatory chlodnicy,przez ten czas komp odczyta sygnaly z czujnikow i sie ustawi....bieg jalowy ustawia silniczek krokowy, i on moze byc walniety...a co do wczesniejszych pytan, tak slaba pompa paliwa moze pokazywac ten blad poprostu nie nadaza podawac paliwa i sklad mieszanki jest nieprawidlowy...,wyczysciles czujnik i zaczal dzialac prawidlowo, zrob dobrze reset kompa , przejedz sie troche, na benzynie oczywiscie i odczytaj bledy, jesli nie bedzie zadnych a nadal bedzie gasl to wymien silnik krokowy, jesli bedzie pokazywal blad zlego skladu mieszanki to sprawdz najpierw pompe paliwa, i co istotne zrob sobie pomiar cisnienia na cylindrach , u mechanika koszt jakies 50pln , I znow po dluższej jezdzie wywaliło mi błąd 41. Jak sobie pyrkam spokojnie to auto jezdzi w miare normalnie. Po dluzszym postoju obroty tylko wzrastaja jakby ssanie sie wlaczalo. Wystarczy tylko ze depne mocniej w gaz zeby szybciej ruszyc i auto po puszczeniu gazu potrafi gasnac. Jade dzis do kumpla bede kminil, jak cos znajde dam znac. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||