ďťż
chomiki
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
Nie pali , iskara i bajura
ciężko pali jak nagrzany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam.
    Pewnie wiekszosc juz zna moj problem...
    Otoz moj Peugeot a w zasadzie silnik doprowadza mnie do nerwicy.
    Jak to mozliwe, ze podkrecona jednostka, ktora rozpedza sie dosc zwawo do 100km powyzej 130 ledwo jedzie ?

    Silnik w idealnej kondycji ( 29.5 atm na kazdym cylindrze ). Wtryskiwacze z nowymi koncowkami rozpylaja przy 175 barach. Turbo dmucha 1.25 bara (standardowo jest 1.0 ). Pompa byla niby regenerowana, ale nie bylo mnie przy tym i bylo to juz jakis czas temu...
    Glowica planowana, nowe uszczelki, gniazda szlifowane, nowe zawory, uszczelniacze. Katalizator wywalony...

    Gdy ustawilem go na standard to ledwo do 160 klm/h dojezdzal i spalil mi 7.5 na trasie przy spokojnej jezdzie 110-120km/h.

    Przypuszczam ze to wina pompy i boje sie, ze trzeba bedzie ja wyciagac..., ale chcialbym, zebyscie moze wskazali mi moze jakies inne mozliwosci, dlaczego jest tak a nie inaczej ... ?

    Ile takie rozebranie ( ewentualna regulacja lub regeneracja) i zlozenie pompy moze kosztowac (samo rozebranie , bo wyciagne i wloze sobie pompe sam) ? Dzisiaj koles zaspiewal mi w zakladzie 1000 zlotych za samo wyjecie i wlozenie pompy ....

    Denerwuje mnie jak ktos mowi, ze jego diesel bez turbo lekko rozpedza sie do 140 a u mnie trwa to wieki...


    Kolego nie oszukuj się 405-tki to PADAKI w które każdy wkłada mnóstwo kasy. Z tego co czytam Ty już włożyłeś według mnie max w niego.
    Mam dla Ciebie dobrą radę....
    ODPUŚĆ SOBIE JUŻ !!! zamiast zbierać w tą francuską skarbonkę zbieraj na auto typu Panda.
    Uwierz że gdy kupisz coś takiego nie będziesz żałował bo skończą się raz na zawsze problemy z samochodem.
    Takie jest moje zdanie.
    Po prostu 405tki to nie auta na dzisiejsze czasy.
    moze zbyt duzo paliwa dostaje ??? no i moze wruc do ustawien fabrycznych moze ten tuning niewyszedł

    bo skończą się raz na zawsze problemy z samochodem. czyli kupisz takie do którego sie tylko wlewa a reszta robi sie sama


    trasha może nie mam racji ? auto takiego typu to nie skarbonka.
    Pomyślcie Wy wszyscy ile już Was kosztował Peugeot i dodajcie do tego Wasze nerwy i czas w którym NIE MIELIŚCIE auta bo sie ZNÓW ROZPADŁO.
    Samochodow na F i O sie nie kupuje ( oprocz Ferrari ).

    Po 2 moj Peugeot nie jest padaka. Mam go, dbam o niego i do 155 tys km na liczniku nic mi sie w nim nie popsulo. Wiec prosze Cie nie wyjezdzaj mi z jakas smieszna panda, ktora po 70 tys km, bedzie wymagala generalnego remontu zawieszenia, silnika i pewnie blacharki...

    [ Dodano: Pon Paź 22, 2007 7:48 pm ]
    Kolejne posty nie związane z tematem będą usuwane
    1000 zl za pompe to troche duzo. W czerwcu "naprawialem" pompe, bo mi lalo spod uszczelki. Koszt kompletu naprawczego uszczelek wyniosl mnie 70 zl + pol dnia zabawy i strachu,zeby nic nie spieprzyc. Jak pytalem po firmach specjalizujacych sie w tym,to brali po ok 150-200 zl za cala robote.
    Jednym z lepszych fachowców w kraju odnośnie diagnostyki i serwisu silników i pomp diesla jest pan Ludwik Śmietana "Bosch Service" 43-210 Kobiór ul. Kobiórska 77 [koło Tychów)
    tel. (32) 2188616
    Pan Ludwik jak to się mówi "zjadł zęby na dieslach" i śmiało dzwoń do niego. W razie potrzeby wyślesz mu pompę i za dwa dni będzie gotowa. Pompy do Puga 405 diesel to ostatnie tzw mechaniczne i dlatego łatwo o diagnozę i naprawę.
    Gdybyś miał kłopoty z dogadaniem daj znać, ja spróbuję z nim pogadać wtedy innym kanałem. Głowa do góry.
    ..

    zawór ERG czyli recylkulacji spalin - sprawdzałeś?

    Zawor EGR jest domyslnie wylaczony i wlacza sie , gdy silnik przekroczy jakies tam obroty. Wtedy do kolektora ssacego doprowadzana jest czesc spalin i dzieki temu obniza sie temperatura silnika. Ten przelacznik od Egr wylaczylem, tak jak radzili mi ludzie na angielskim forum 306. Wiec to raczej nie ma nic do rzeczy...
    Mi to sie wydaje ze to jednak jest wina pompy.

    Ten przelacznik od Egr wylaczylem, -może jest uszkodzony mechanicznie i przepuszcza , ????, te ustrojstwo we fordach często się pier... i po prostu wtedy trzeba kanały blachami pozaślepiać
    a sprawdzał ktoś rozrząd czy jest dobrze założony może ktoś o jeden ząbek coś sie poknociło
    Jak rozrzad byl przestawiony o 1 zabek, to samochod wywalal hektolitry dymu. Rozrzad byl sprawdzany. Mysle ze jest ustawiony z dokladnoscia do 2-3 stopni
    a może coś z zaworami albo wałkiem rozrzadu

    a może coś z zaworami albo wałkiem rozrzadu

    Walek rozrzadu sprawdzony, nowe zawory, szlifowane gniazda, luzy ustawione.
    a wałek jest od td czy od d
    A przypadkiem nie skręciłeś mu za bardzo dawki paliwa?
    Walek od td ma inne krzywki.

    Dawka jest nawet chyba za duza bo pali bardzo duzo...
    Niekoniecznie przez to musi dużo palić. Tym regulujesz gdzie ma mieć "koniec" gazu więc jeśli nawet mu depniesz, a jest za mała, to może nie dostawać takiej ilości paliwa jaka jest potrzebna. Tak dla porównania - za duża dawka jest już wtedy, kiedy dźwignią "stop" na pompie nie można go zgasić w chwili. A nie mieszałeś coś śrubkami krańcowymi od tzw. ssania?
    Nie ruszalem nic z tymi srubkami. Problem jest taki, ze ok, jak dam mu wieksza dawke to wtedy ma kopa, ale pali mi wtedy 15/100. Na trasie nie wiem jak wtedy leci...
    levis, weź jedź do pożaądnego pompiarza niech pompe da ma stół i zobaczy co jest grane a te 175 bara to nie za dużo mi się wydaje że powinno być około 130
    TURBO 175 ma mieć.

    TURBO 175 ma mieć.
    ok sory z kombinowanie
    Bylem u porzadnego pompiarza. Powiedzial, ze zajmie sie tym. Wyjmnie pompe, ustawi sekcje i dawke paliwa, wymieni jak jakies czesci jak cos bedzie zwalone, uszczelni, zalozy, ustawi rozrzad. Za ta usluge 570 zlotych. To chyba niedrogo, prawda ?
    patrząc ze strony wartości samochodu -to drogo, patrząc ile dzisiaj kosztuje chleb- to niedrogo, ALE ważne żeby było dobrze zrobione- bo jak nie to kasa spowrotem

    patrząc ze strony wartości samochodu -to drogo, patrząc ile dzisiaj kosztuje chleb- to niedrogo, ALE ważne żeby było dobrze zrobione- bo jak nie to kasa spowrotem

    dokładnie zawsze tą kase nawet wlejesz po jakimś czasie bo 3 litry więcej to ok 12 zł
    Dzisiaj jechalem do szczecina i jak wjechalem na droge szybkiego ruchu to postanowilem podkrecic sobie na chwile pompe ;] Efekty byly takie, ze jak dawalem gazu, to za moment 170km/h. Z tym ze samochod kopci dopoki sie turbina nie rozkreci. Temperatura 98 stopni przy takiej jezdzie No ale narazie odkrecilem pompe, samochod przy takiej jezdzie srednio spokojnej i czasem szybszej spalil mi ok 6L / 100km. Jechalem trase 400km.
    aaa i moment obrotowy wzrosl na tyle, ze jadac spokojnie 70km/h na 3 biegu jak wcisnalem gaz do dechy to sie sprzeglo zaczelo slizgac ;] Na normalnym ustawieniu sie nie slizga ;]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.