ďťż
chomiki
2.0Sri Słaby, wolniejszy, Duzo pali, szarpie itd.
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Siema
    tak jak w temacie
    dzisiaj ranop moj ojciec wsiadł do auta i pojechał normalnie do roboty
    poźniej chciał jechac do banku przelac pieniadze i stojąc na krzyzówce zgasło mu ale cudem zapalił gada , podjechał spowrotem do sklepu ja wsiadłem cudem zapaliłem
    i zgasł mi zapaliłem i znowu zgasł wkurzyłem sie rozkręciłem aparat zapłonowy woczysciłem go i po czyszczeniu wogule niepali
    no i jak się liczy cylindry , od rozrządu ?


    Objawy specyficzne dla modułu , a kolejność to 1 od koła zamachowego.
    tzn jak ? na kopułce jest jakies zonaczenie 1234 i ja liczyłem od rpzrządu i tak układałem
    a gdzie jest ten moduł?
    Stary i ty się na mechaniora uczysz? Nic dziwnego , pierwszy gar to ten od koła zamachowego a przy rozrządzie to czwarty a moduł to najczęściej jest przy aparacie zapłonowym.


    no to tak myślałem
    ale dzisiaj przyszedł taki idota mechanik i poustwaiał w ten sposób liczył pierwszy od rozrządu nic sie nie odzywałem bo to on jest mechanikiem a ja sie ucze
    a moduł mam chyba obok cewki

    [ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 8:47 pm ]
    A jak się one rozregulowały przecierz to regulacja płytkowa????
    niewiem jaka tam jest bo jeszcze jej nie regulwałem ale z tego co czytałem w instrukcji to sie reguluje jakos
    a występuje taka możliwosc ?
    albo np. uszczelka pod głowicą gdzies poszła i kompresja ucieka
    ELMER, nie szukaj kwadratowych jej nic nei kombinuj sam tylko daj pługa do kogos kto sie zna bo biedaka zameczysz a z tym mechanikiem to znowu pewnie sciema sam zle odpiołes i chrzanisz ze przyszedł mechanik i zle podpioł choby był kompkletnym debilem i zadupczony w 3 to i tak by dobrze to podłaczy dzieki i pozdro
    powąznie ja podpiołem tak jak mowi erni
    1 od koła zamachowego
    ale pewna osoba powiedziała mi ze się liczy 1 od rozrządu i wtedy zgłupiałem i ojciec poszedł po mechanika

    [ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 4:45 am ]
    żę się znów wtrąćę do benz. ELMER jeśli masz problem z ustawienie kolejności zapłonów i brak w twoim otoczeniu osób które widziały kiedykolwiek silnik spalinowy TO najprostrzym sposobem NA PIECHOTĘ właściwego ustawieni, czy założenia przewodów jest: wykręć wszystkie świece powpinaj w nie przewody zapłonowe ,połóż je obok dziur w które powinny być wkręcone i kolejność iskier w twoim silniku jest ----- 1-3-4-2 , więc jeśli tłok nr 1 jest do góry(można to sprawdzić np drutem wkładając go w otwór świecy i dotknąć tłoka) to na nim powinna wyskoczyć iskra, kręcąc wałem powoli dalej powinna wyskoczyć iskra na tłoku nr 3(który teraz jest do góry), kręcąc wałem dalej iskra musi wyskoczyć na tłoku nr 4(który teraz jest do góry), kręcąc wałem dalej iskra musi wyskoczyć na tłoku nr 2(teraz on powinien być do góry) NAJPRAWDOPODOBNIEJ LICZĄC od strony paska rozrząu

    [ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 7:58 am ]
    zrobiłem tak jak mowił erni i zapalił chyba bede musiał p[rzewody wymienic

    ale w szkole na praktykach mowili ze cylindry liczy sie od rozrządu i mechanik to samo zrobił
    U mnie też tak było, z tym, że był całkowity zanik napięcia, kontrolki wcale nie świeciły. Przyczyna była całkiem prosta --- wyczyściłem klemy i wszyskto gra.
    ja klemy ede musiał kupic nowe a wiesz moze w jakiej cenie są ?
    Więc tak : w zasadzie kolejność liczy się od koła rozrzadu jeżeli producent nie określił inaczej a producent w silnikach francuskich przeważnie określa od koła zamachowego , pomylenie przewodów nic nie powoduje co nie świadczy żeby tak ciągle robić , ponad to nalezy uważac na kierunek obrotów silnika bo sa także i silniki z lewymi obrotami, sposób podany przez kolege IREK nie jest całkowicie poprawny bo nie uwzględnia wszystkich silników /ich typów/. Kazdy mechanik co chociaż przepracował z 2 lata przy silnikach wie jak silnik działa i napewno ustawi go bez problemów ,jak nie to powinien warzywa sprzedawać, dodam, że są silniki z prawymo obrotami a z lewymi obrotami aparatu zapłonowego wiec trzeba naprawde dokładnie sprawdzać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.