ďťż
chomiki
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
Nie pali , iskara i bajura
ciężko pali jak nagrzany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam...
    Juz dłuzszy czas mam problem ze swoja 405 a konkretnie z jej serduszkiem, auto niedawno mialo regenerowana glowice wymieniana uszczelke pod glowica(zerwany rozrzad) ale te dolegliwosci o ktore mi chodzi mial juz nieco wczesniej.

    Otuz auto ostatnio zachowuje sie jak by mialo ze 40koni mniej na trasie nie jest juz tak elastyczny o asiagniecie predkosci maxymalnej graniczy z cudem jeszcze do 140km/h w miare jedzie ale zeby zlapac 180km/h to juz trzeba go dobrze prosic (autko wczesniej spokojnie dochodzilo do 200), na trasie zaszynam miec problemy z objezdzaniem autek ktore zawsze jezdzily za mna przykladem jest 1.9tdi 110km ledwo ledwo ostatnio takiemu dalem rade, a wczesniej malenstwo radzilo sobie z tymi 130konnymi. Nie wspomne juz o starcie z pod swiateł bo auto najpierw probuje jechac lekko podszarpujac a jak przekroczy jakies 4000-4500obr to sie uspokaja i dopiero strzela do przodu. Najgorsze przytym wszystkim jest to ze pugiem za 50zl tankujac paliwo po 3.6-3.7 robie jakies 40km - spalanie jest poprostu przerazajace niejedno V8 jest oszczedniejsze od niego. (dodam ze auto ma zalozony gaz i na gazie spalanie tez skoczylo w gore ale jeszcze miesci sie w normie) za to na gazie czesto mam taka sytuacje ze auto po przeskoczeniu na gaz (silnik ma juz okolo 60stopni) auto gasnie tak jak by mialo za malo lub jak by wogle nie dostalo gazu. Czego to przyczyna aurat jest silnik krokowyLPG (sprawdzilem to raz jak zgasl odpiolem silniczek krokowy a tloczek caly schowalem wiec gaz lecial w ilosciach kosmicznych ale auto chodzilo a co najlepsze gdy sie tak przejechalem okazalo sie ze samochod dostal skrzydeł ale po przeskoczeniu na benzynke znowu mol i koniec. Niewiem od czego zaczac z mojej technicznej wiedzy zaczynam stawiac na sonde lambde ale niemam jak tego sprawdzic czy to napewno to, i niewiem jaka ewentualnie sonde kupic. dodam ze auto czesto łapie bledy diagnostyczne zwiazane z powietrzem.
    Poradzcie cos moze chociaz jak sprawdzic czy sonda jest dobra?
    poratujcie bo juz mnie ku:cenzura:ca bierze, a najgorsze ze mecze sie jadac tym autem kiedys byl taki elastyczny i zrywny...


    Oliwiaczek, pierwsze co to samodiagnostyka komputera, zaczytaj błędy i napisz co ci wyszło tu masz link
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2978
    http://www.forum.peugeot4...highlight=sonda tu masz temat nt sondy i ja pierwszą bym wymienił, bo na to wskazuje. Diagnostyka silnika swoja droga jak saqul pisze. BTW sptawdz jakie ciśnienie ma silniczek...
    Młody, po co wymieniać w ciemno, pierw diagnostyka później działania....


    Zanim zaczniesz wymieniac sonde, po prostu ja odlacz. Komputer przestawi sie w ustawienia standardowe, tak jakby sonda siedziala. Jesli sie poprawi, to zanczy ze sonda siedzi. Jesli nie, to znaczy ze problem jest gdzie indziej.
    Własnie jeszcze jedno pytanko gdzie sa kostki od sondy?? Jak szedlem po kablu to nagle kabelek wchodzi pod lewy blotnik i znika potem z za blotnika wychodzi jakas wiaska ale niestety niewiem ktore kable sa od sady.
    Diagnostyke zrobie zaraz na swierzo tylko obiad zjem. Przewaznie kod 52 41 i chyba 42 mi wychodzil o ile dobrze pamietam.
    Oliwiaczek, jak masz nowa sonde to te przewody maja jak pamietam cos 20-30cm wiec ucinasz praktycznie przy samej dupie i wstawiasz nowa sonde...
    też mam coś podobnego. Po odpaleniu oczywiście na benzynie(teraz jak zimno daję ssanie) z samochodem dzieje mi się coś podobnego jak u kolegi. Samochód raz traci moc(czasem gaśnie) jak przełączyłem na gaz działał normalnie. Przełączyłem podczas jazdy na benzynę silnik znowu zaczął skakać(w momencie spadku obrotów dodawałem więcej gazu żeby nie zgasł całkowicie)zauważyłem że dzieje się coś takiego jak mam 1 ,2 ,3 bieg
    Najgorsze, że jak moja perełka zaczyna się psuć to klnę na tego grata, a to takie fajne autko... Jak ktoś ma pomysł co to może być proszę o jakieś info Dzienks
    kebab84, http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=5595
    Własnie wróciłem od pezocika - choroba zostala zdjagnozowana jako "kod 52".

    Co po tłumaczeniu z łacińskiego znaczy - 52 Stosunek pow / pal. poza zakresem.
    Mhm a moze najpierw sprawdzisz jaki masz komputer i wtedy z błędami zczytasz, sa rozne kompy a do nich rozne numeryz błędami...
    o widzisz ja tego niewiedzialem co z tego komputera mam zczytac?
    Oliwiaczek, firme. Moze byc BOSCH, Magnetti Marelli, czy co tam innego...
    Oliwiaczek tydzień temu przerabiałem temat na pewno sonda padła
    przewody z końcami masz przy lewym reflektorze dwa białe i dwa czarne kabelki dwie osobne złączki nakażdą parę
    Z tego co wiem w 2.0 8v występował tylko i wyłącznie układ zapłonowy Magnetti Marelli Multipoint 8P i kod 52 to Mixture Control czyli może to być problem z sondą i najpierw bym się jej przyjrzał.
    Niech przeczyta. Widzialem juz na tym forum z patentami z np Opla...
    wtrysk magneti marelli ,sonda padla albo map sensor albo czujnikiat, pod warunkiem ze masz sprawna uszczelke pod glowica.... sondama miec 4 przewody, jeden bialy,jeden szary i dwa czarne....sprawdz jeszcze mase sondy...dwa paski miedziane przykrecone do tlumika i karoserii.....
    połaczenie masy musze sprawdzic bo jakis czas temu zerwalem caly wydech zaraz za kolektorem, byc moze to tylko problem tylko z masa. Natomiast z sonda bede probowal dopiero w polowie lutego niestety raczej teraz nie wytrzymam finansowo zeby kupic nowa orginalna(a zamienniki(100-150zl podobno nie sa zbytnio polecane).
    Jeszcze mi powiedzcie jaka zywotnosc ma sonda bo slyszalem ze w bmw zalecana jest wymiana co 80.000km.
    A uszczelke pod głowica mam nową, wymieniona jakies 2-3miesiace temu.
    wiec jak nowa to sprawdz cisnienia na cylindrach ...bo moze zle zalona byc....a sonda uniwersalna za 100pln moze byc na 100% tylko musi byc markowa czyt bosch lub magnetii marelli i musi byc dobrze zlutowana,bo zalaczone zlaczki nie zdaja egzaminu,,,te uniwersalne sa identyczne jak dedykowana ,tyle ze trzeba wlutowac w stare przewody...
    jakie cisnienie powinno byc na cylindrach - pojade dzis wieczorem do kumpla i zmierze, a co do sondy moze byc ciezko polutowac te kable bo sa stalowe.... Raz juz lutowalem u kolegi i nie bylo to zbyt łatwe. Podaj mi moze jakis link z allegro do takiej sondy ktora mozesz spokojnie polecic
    gdzieś widziałem jak sprawdzić sąde, jak znajde to podam. błąd pow/pal a może wtryskiwacze? miałem bardzo podobny problem i po długich poszukiwaniach okazało się że przepaliła sie uszczelka między cylindrami, ściągaj przewody z świec po kolei i obserwuj reakcje, a jak wolne obroty? są dobre czy za niskie? i koniecznie sprawdź to ciśnienie w cylindrach, powinno być coś koło 10-11 barów
    przeciez napisalem - na chodzacym silniku odpiac sonde.
    Jak sie silnik uspokoi i bedzie chodzil rowno - to sonda.
    Bo komp sie przestawi w ustawienia typowe.
    Wlasnie slyszalem ze da sie jakos sprawdzic sonde czy jest sprawna ale niemoge znalesc zadnego opisu.

    Wolne obroty spoko rowno pracuje tak okolo 800-900obr/min niewazne czy na gazie czy na lpg.

    Apropo wtryskow co by spowodowalo zamontowanie wtryskiwaczy nie dedykowanych do tego modelu mam wtryski w idealnym stanie do BMW750 ciekawi mnie czy to ma szanse podniesc nieco moc??? Ale tak na logike to chyba takie domorosle kombinacje co najwyzej oslabia auto...

    Wolne obroty spoko rowno pracuje tak okolo 800-900obr/min niewazne czy na gazie czy na lpg.
    no to za mało. Benzyna to 900obr a LPG to tak 950obr
    Co do wtryskow to zakladam ze mógłby zalewac go...
    Na jałowym 850+-50 - czyli w zakresi 800 do 900
    kapuchy, na PB tak ale nie LPG
    o LPG nie pisze bo sie na tym NI CHOLERY nie znam
    Nie mam miarki w oku wiec nie powiem wam ile mam obrotow zakladam ze nie mniej niz 800 ale napewno nie dochodza do 1000 Wiec stawiam ze 800-900 na gazie i na benzynie sa takie same i chodzi rowno.
    tu jest książka KODY USTEREK ( daje link na rapida bo nie wiem czy to ta sama co jest na forum) jest tu opis jak sprawdzić czujniki i inne rzeczy, na stronie 69 masz opis jak sprawdzić sonde lambda, ale możesz to też zrobić w prostszy sposób, tak jak pisał kapuchy

    kapuchy, na PB tak ale nie LPG skąd ta teoria? Na LPG mogą być identyczne obroty.
    Ta teoria wziela sie pewnie od tych co maja źle gaz zalozony i zeby dobrze chodzil na jalowym to maja obroty podkrecone. W starych poloneza co nie ktorzy to nawet 1500obr/min mieli na gazie bo inaczej kulal i gasł.
    No to mam złą instalacje LANDI RENZO z Blosem(o ile wiesz co to za instalacja i co to blos) A obroty mam ok 950 na jałowym. 900 mam na PB.
    Co to za wulgaryzmy na forum
    to ze ty tak masz to nie znaczy ze tak ma byc ,obroty jalowe silnika powinny byc jednakowe bez wzgledu na sposob zasilania,a rozbieznosc jest plus minus 50 wiec moze byc tak 850 jak i 950.... a sednem sprawy u kolegi jest czemu zmula....sprawdz cisnienia,nasluchuj silnik krecac rozrusznimkiem z odlaczonym modulem zaplonowym i wykrecanymi swiecami po kolei ,jesli tu jest ok to wina jest elektroniki czyli modul (cewka),sonda lambda,czujnik iat ostatecznie komp...ale to raczej nieczesto
    akurat co do podniesionych obraotow dalem przyklad, a czy jest jakas dobra instalacja gazowa... Przerabialem wiele instalacji w wielu autach i nieststy niespotkalem sie z takim zasilaniem lpg ktore dorownalo benzynie.

    Im instalacja bardziej zaawansowana (5generacja) tym wiecej z nia problemow.
    Stary moj mial saab'a z gazem 5generacji i wszystko fajnie ale jak sie okazalo to nikt nie chcial sie podjac wymiany glupich filtrow a juz nie chce nawet mowic o jakiej kolwiek diagnowstyce....
    Oliwiaczek, od tego jest sprytne urządzenie bezobsługowe BLOS któe przy optymalnym ustawieniu daje możliwości mocy jak na PB...
    Młody, Wiem koleszka ma blosa w vr6 bo strasznie tracil moc na zwyklym mieszalniku, ale nie jest taki bez obsługowy bo trzeba go przy montarzu dobrze wyregulowac.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.