ďťż
chomiki
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Jak zimny , nie ma siły ruszyc
Internet - Ile za niego płacicie, i z czego korzystacie ?
zĂłlty przekaznik
[sprzedam] Router D-Link DIR-100
zapala sie "K" a błędów brak
gdzie wlać ten olej (skrzynia biegów)
Marsz w Ozo?
Wzmacniacz samochodowy
Gdzie podłączyć sonde lambda MI16?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Cześć

    Mój pug 1.8 td podczas odpalania po dłuższym postoju dusi się a czasami nawet do tego stopnia że gaśnie. Towarzyszą temu kłęby biało siwego dymu.
    Świece żarowe są nowe NGK sprawdzone i na pewno wszystkie są ok.
    Płynu w chłodnicy nie ubywa, nie miesza się z olejem.
    Silnik bierze max 1 L oleju na 10 000. Po ok 10-15 s wszystko się uspokaja silnik nie dymi itp. Podczas jazdy absolutnie nie bymi na biało czy też niebiesko.
    Wstyd mi czasem jak go odpalam a on zachowuje się jakby miał za chwilę zgasnąć....
    Założyłem przezroczysty wąż paliwowy i nic nie widać żeby się zapowietrzał.
    Nie mam już do niego siły


    Zamilkłeś w Twoim temacie o przepalających się świecach gdzie poruszyliśmy temat źle pracującego wtrysku - sprawdzałeś go? To kolejny objaw potwierdzający to co Ci wtedy napisałem.
    sowa77, po 10 sekundach chodzi pięknie więc sam się oszukuję, że to nie wtryski ale chyba muszę tak jak radziłeś pojechać i je sprawdzić mimo tego, że mało pali, ma sporo mocy i niedużo dymi na czarno.
    Czy tak zle zapala tylko jak jest zimny ? Jak jest cieply to zapala od razu ?

    Zrob test. Jak bedziesz go zapalal, to podgrzej swiecej, przekrec stacyjke, niech sie obroci silnik 2 razy, przestan krecic wylacz i zapal od razu...

    Z tego co piszesz, to mi wyglada na zapowietrzony uklad paliwowy...

    Zwykle przyczyna jest nieszczelna obudowa filtra paliwa...


    Wiesz - jak Diesel się ugrzeje to i na wodzie pojedzie (oczywiście do momentu utraty ciepła wystarczającego na gwałtowne odparowanie.)

    Pamiętam jak naście lat temu ojciec kupił 504. Auto było zaniedbane, w dodatku był to benzyniak w którego swapował ktoś 1,9d. Przez pierwsze tygodnie jego użytkowania ze wszystkich wtryskiwaczy pracował dobrze tylko jeden. Efekty były dokładnie takie jak u Ciebie, tylko dymienie trwało z 1min . Niedługo po tym jak go kupiliśmy odwiedziliśmy znajomych pod Łodzią w Sokolnikach. Okazało się że po przyjeździe do nich padły dwie świeczki i kiedy wyjeżdżaliśmy auto ledwie odpaliło, a to co wyrzucał z wydechu trudno opisać. Pawiem tak - w malowniczej leśnej miejscowości, (słynącej z czystego, sosnowego powietrza), nie było czym oddychać, a zasłona dymna jaką postawiliśmy utrzymała się przez 5 min
    levis, Jak jest ciepły to zapala idealnie, nic nie widać żeby układ się zapowietrzał w przezroczystym wężyku nie ma żadnych bąbelków.
    Dziś rano odpalił normalnie... ciekawe dlaczego
    Powiedz mi, w ktorym miejscu zalozyles ten przezroczysty przewod paliwowy ?

    To jedna sprawa.

    Druga sprawa, to jazda na tym przewodzie jest kiepska. Nie jest on odporny na zmiany temperatur. Wiec predzej czy pozniej uklad Ci sie przez niego bedzie zapowietrzal...

    Uzywa sie go tylko do testowania, nie do jazdy...

    Ja dalej stawiam na to, ze zapowietrza Ci sie uklad paliwowy. Bo jak silnik ma kopniecie i nie kopci to raczej z wtryskiwaczami ok.

    Kolega w fiescie mial problem z jednym z wtryskiwaczy, to samochod ledwo jechal, kopcil strasznie i ciezko zapalal czy cieply czy zimny...

    Ja musialem u siebie ominac oryginalne prowadzenie paliwowe przez obudowe filtru paliwa. Ciagle gdzies tam mam nieszczelnosc a przez to samochod gorzej zapala...

    u mnie wyglada to tak. Z pompki recznej paliwa idzie przewod, do plastikowego filtra filtron do diesla, a potem juz bezposrednio do pompy wtryskowej...
    levis, Przewód założyłem między filtrem paliwa a pompą wtryskową. Możliwe jest to że czasem się zapowietrza a czasem nie ? auto stoi zawsze w tym samym garażu, w tym samym położeniu...
    Wszystko jest mozliwe. Zapowietrzenie sprawdza sie bardzo latwo, tak jak pisalem wyzej.

    Krecisz rozrusznikiem, przestajesz i krecisz znowu. Jak za tym 2 kreceniem zaskoczy lepiej, tzn ze uklad zapowietrzony. Wstawiles ten zaworek zwrotny paliwa w koncu ?

    Bo mozliwe, ze sie nie zapowietrza, tylko paliwo sie cofa...
    Zaworek zwrotny mam już od ok pół roku między filtrem paliwa a pompą wtryskową. Cięzko jest mi zdiagnozować to zapowietrzanie gdyż nie wiem kiedy wystartuje normalnie a kiedy będzie się dławił ale faktycznie gdy się dusi i sam zgaśnie to za 2 razem jest o niebo lepiej. Słyszałem też o zatkanym powrocie paliwa... co o tym sądzisz?
    Zrob taki test, poprowadz przewod taki normalny paliwowy (nie przezroczysty) od pompki recznej, przez zaworek zwrotny, filtr paliwa ( taki dodatkowy, w sklepie motoryzacyjnym powinienes go dostac za powiedzmy 12 PLN) i do pompy. zebys ominal fabryczny filtr... Tam czesto sa nieszczelnosci, ktore wystepuja losowo...

    Wtedy go odpal, niech pochodzi chwile, ponaciskaj pompke reczna, az stwardnieje.

    Odnosnie powrotu to bardzo latwo jest sprawdzic

    z pierwszego zaslepionego wtryskiwacza zdejmujesz zatyczke, zakladasz dluzszy przewod, w ktory bedziesz mogl dmuchnac. Zdejmujesz wezyk powrotu z pompy i dmuchasz. Jak poleci lekko, tzn ze jest drozny i wszystko jest cacy....

    Ewentualnie mozesz jeszcze sprawdzic sam powrot do baku, wtedy musisz po prostu dmuchnac w ten grubszy przewod od powrotu...
    Wymienię WSZYSTKIE przewody paliwowe oraz zastąpię ten filtr innym, nowym.
    Jaką średnicę wewnętrzną powinny mieć przewody od zbiornika do filtra?
    Myślałem o TAKICH
    TEN przewód jest w oplocie na zewnątrz (taki jak na przelewy do wtrysków) i nie będzie widać pęknięć.
    Poprawcie mnie jeśli sie mylę, ale uważam że POD samochód najlepszy byłby miedziany(zewn.śr.8mm), a na końcach gumowy z oplotem wewnątrz(Gates/Semperit) i do tego SZCZELNE POŁĄCZENIA (dobre obejmy).
    Wg mnie daj sobie spokoj z wymiana przewodow pod samochodem, bo to wcale nie musi byc konieczne i wcale proste.

    Z tego co ja pamietam to ja mam 7.5mm , ale chyba fabrycznie sa 8mm. Zdejmij przewod z pompki paliwa, wez suwmiarke i zmierz
    Właśnie wróciłem do domu i oglądałem przewód który jest od strony zbiornika przy filtrze paliwa. Zdjąłem go i nie mogłem z powrotem założyć średnice ma pewnie 5 mm a szerokość ścianki to pewnie 1 mm nawet nie ma! jest jakby z plastiku.... Jutro będę miał trochę czasu i powalczę z tym.... Powiedzcie mi jak wygląda fabryczna instalacja tych wężyków. od baku idzie miedziany ? w którym miejscu przechodzi w gumowy? pod którym progiem idą te przewody?

    Mogę wstawić filtr od benzyniaka do diesla ? Np TAKI
    Na pewno nie taki .


    Mogę wstawić filtr od benzyniaka do diesla ? Np TAKI

    Jeśli chcesz zamienić orginalny na inny to najprostszy jest PP838(filtron), wygląda jak
    TEN
    Trzeba tylko skołować (z VW/OPLA/...) lub dorobić obejmę, która trzyma ten filtr.
    O dziwo od czasu ostatniego posta nie mam żadnych problemów z odpalaniem....... hmmm
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.