ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Olej w filtrze powietrza;/Nie odpala za każdym razem...
Dziwny komunikat, przy odpalaniu kompa
zaniki iskry (problem z odpalaniem) POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie chce odpalać 405 GL 1,6b
Przy odpalaniu dusi się, dymi na niebiesko
Sprzedam Ford escort 1.3 benzyna cena 450 zl
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
co moze byc nie tak problem z pierwszym odpalaniem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam.
    Kupilem dzis 405 w wersji GL z silnikiem 1.6 zagazowany instalacja LOVATO (na pewno nie sekwencja).
    Autko ogolnie w niezlym stanie, jednak juz po podpisaniu kwitow i powrocie do domu postawilem auto na parking. Po kilku godzinach chcialem sie przejechac a tu lipa, nie chcial odpalic, zachowywal sie tak jakby nie dostawal benzyny (kreci ale nie pali). Na poczatku myslalem ze nie bylo benzynki, ale dolanie 5l nie pomoglo. Gdy juz prawie zakarcilem akumulator, przyszlo mi do glowy zeby moze na LPG odpalic i choc z trudem(pomogl kolega z drugim aku) to uruchomilem auto. Potem juz na cieplym silniku rowniez z odpalaniem na benzynie nie bylo problemu.

    Jak myslicie co moze byc przyczyna?? Nie poznalem jeszcze bolaczek tego auta wiec nie chce zeby mnie jakis mechanior skroil na solidna kase jak moze wystarczy wymienic jakis glupi przewod za 10zl.



    instalacja LOVATO sterowana jak auto czy recznie
    czasem jakis pin nie zwiera spokojnie
    Sterowanie reczne, z dodatkowym czerwonym przyciskiem ktorego poprzedni wlasciciel radzil nie tykac(autodestrukcja?? )a po wcisnieciu ktorego autko gaslo.
    Zobaczymy co bedzie jutro jak przestoi cala noc na mrozie??
    czerwony przycisk to dodatkowa ilosc gazu... stosowany podczas odpalania auta na lpg... wciskasz go przed kreceniem rozrusznikiem... napisz nam czy masz gaznic czy monowtrysk... wiem ze to moze byc problematyczne bo nie znasz jeszcze auta ale pomorzemy Ci abys byl zadowolony z 405:D:D

    A jesli chodzi o nieodpananie na PB to sprawdz czy dochodzi bena do gaznika lub monowtrysku.. noz chyba ze masz pelna szpryce ale watpie w to jak masz 1,6


    No to zapewne masz 1.6 XU5_2C na gaźniku Solex 34/34 Z1 i:
    - trzeba wyregulować ssanie
    - jeśli to nie pomoże sprawdzić termostat ssania i go wymienić.

    A jeśli masz jednopunkt, to się wycofuję
    Po przemysleniu mam juz pewna teorie. Przy wylaczaniu silnika przelaczam na benzynke ale za krotko pozwalam silnikowi pracowac i moze byc tak ze benzynka nie zdazy dojsc do silnika a gaz juz sie wypala i moze stad problemy. Jak sie wygramole ze spania to polece sprawdzic.

    Przy okazji zrobie foto silnika to mi powiecie moze co za cudo tam siedzi.
    kosiniak, Po lewej stronie nad alternatorem , na bloku silnika będzie albo nabite, lub tabliczka ze symbolem silnika.
    jesli masz gaznik to twoja teoria moze byc słuszna
    sprobuj odpalic go na gazie ale przed pierwszym zakreceniem wcisnij ten czerwony guzik to otwiera elektrozawory i puszcza gaz
    jesli masz na wtrysku to moze czujnik zimnego silnika jesli wogóle on jest bo ja własnie miałem urwane kabelki od niego ale to w 1.9
    Mam gaznik, jednak moja teoria na niewiele dzis sie zdala, znow mialem problemy. Jak zauwazylem najwieksze po przejechaniu ledwie kilku kilometrow. Co dziwniejsze gdy juz myslalem ze jest po mnie i siedzialem zalamany w autku po okolo 15 minutach zakrecilem rozrusznik i...autko odpalilo. Jednak kilka godzin pozniej peugocik nie byl juz tak laskawy. Wprawdzie znow po okolo 30minutach przerwy zapalil ale gdy zwolnilem nieco pedal gazu zgasl i trzeba bylo zaciagnac na lince do mechanika. I co najlepsze po podladowaniu aku zapalil
    Postanowilem jednak ze autko zostanie u mechanika dluzej bo prawdopodobnie padniety jest odparownik(przecieka), zlecilem wymiane wszystkich swiec plynow filtrow i paskow a takze rozrzad( w koncu nie wiadomo ile poprzednik na nim nakrecil kilometrow). Mam nadzieje ze po wymianach regulacjach i naprawach problem ustapi. Jesli nie to

    Przy wylaczaniu silnika przelaczam na benzynke ale za krotko pozwalam silnikowi pracowac i moze byc tak ze benzynka nie zdazy dojsc do silnika a gaz juz sie wypala i moze stad problemy

    To calkiem prawdopodobne. Trzeba przełaczyc z LPG > na neutral > gaz sie wypali > przelączyć na benę. Wtedy musi być paliwo w gaźniku, skoro silnik nadal pracuje Najlepiej zrobić to w czasie jazdy, 100 m od domu. I nie gasić na gazie, bo rozrusznikiem naprawdę trudno gaźnik napiełnić...

    Druga sprawa, jeśli ładnie chodzi na benzynie,a po zgaszeniu nie odpala to wina leży w gaźniku, ssanie mogło się zaciąć, rozbierz gada, dźwigienki wszystkie przesmaruj i bedzie
    Postawilem sprzecika do mechanika, wymiana wszystkich plynow kabli swiec rozrzad pompa wody nowy odparownik gazu palec rozdzielacza z kopulka. Przez okolo 100km bylo git(nauczylem sie go przelaczac i problemow z odpalaniem juz nie mialem) a tu dzis zaczal mi szarpac a nawet strzelil w gaznik i to na benzynie . Jutro jade na poprawke, niech szpec ustawia co zepsul Mam nadzieje ze to jego niedociagniecia a nie jakies powazne usterki ktore powoduja ze wciaz wychodza kolejne

    Wyglada na to ze problem tak jak mowicie lezy w gazniku. Poprzedni wlasciciel Czesto zostawial go nawet na kilka miesiecy w garazu moze nalecialo tam jakiegos syfu.

    Wciaz mam nadzieje ze to jakies drobne niedociagniecia ale jesli okaze sie tak ma wygladac cala eksploatacja autka to tylko co ja poradze ze tak juz ten samochodzik polubilem

    Wciaz mam nadzieje ze to jakies drobne niedociagniecia ale jesli okaze sie tak ma wygladac cala eksploatacja autka to tylko co ja poradze ze tak juz ten samochodzik polubilem

    Spróbuj kupić zaniedbanego Trabanta i go doprowadzić do nowości, to wtedy bedziesz się chwalił wszystkim że nie musisz prawie nic robić, bo taki Twój Peugeocik bezawaryjny....
    kosiniak, to może masz uwalona pompke paliwowa zresztą nie znam sie na tym

    strzelil w gaznik i to na benzynie wygląda jak by z zapłonem było coś nie tak...
    Ja juz nie wiem, dzis caly dzien jezdzilem bez problemu mechanior stwierdzil ze to wypalone zawory od gazu i czasem moga sie nie domykac?? Cos mi ta jego diagnoza smierdzi. Jesli problem sie powtorzy pojade gdzie indziej niech mi po prostu wyczyszcza gaznik i ustawia zaplon. Newet jesli to nie gaznik jest problemem z pewnoscia wyjdzie to autku na zdrowie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.