ďťż
chomiki Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów |
chomikiWitajcie:)Mam taki problem ,że auto nie chce czasami zapalić tak jakby padł aku , w ciągu tyg zrobił tak 3 razy ale podjechałem z kablami i odpalał a dzisiaj nie chciał zapalić z kabli bo był tak rozładowany . Problem jest w tym , że wczoraj i w niedzielę odpalałem go z 15 razy i zawsze gadał bez problemu dzisiaj też 2 razy odpalałem i nic a za 3 się zjeb**** to mnie najbardziej dziwi Co może być przyczyną albo od czego zacząć pomiary i sprawdzanie elektryki ?? sprawdź prąd ładowania jak go odpalisz, odkręć korki od akumulatora sprawdź poziom elektrolitu i jeśli masz w pobliżu sprzedawce akumulatorów sprawdz jego wydajność i prądc rozruchowy korki odkręć przed odpaleniem A jak ci nie odpala to czasem kontrolki się nie przygasają jak tak to sprawdź sobie klemy aku i masy silnika, może być też stacyjka walnięta, a może też być zwarcie na akumulatorze, to jest gdybanie dopóki dokładnie nie opiszesz jak i kiedy się dzieje No więc gdy stało się to po raz pierwszy wziąłem kable i zapaliłem i było w porządku na drugi dzień zrobił to samo więc wziąłem prostownik i naładowałem , jeździłem całą niedzielę cały poniedziałek bez żadnego problemu dzisiaj wsiadłem rano do samochodu zapalił ze strzałą bez problemu pojechałem na miasto i znów zapalił normalnie poszedłem do marketu i za trzecim razem auto skapitulowało . Podjechał gość jakimś passatem z 70 lat i ładowanie było u niego tak beznadziejne , że peugeot nie chciał zagadać więc go z kolegą zaciągnąłem do domu i teraz ładuje aku żeby odpalić i zobaczyć czy alternator ładuje . Później będę sprawdzał kable czy , któryś nie jest przerwany . Byłem przed chwilą u kolegi zmierzył mi napięcie i chyba coś z alternatorem jest nie tak ponieważ pokazywał 13 coś , a normalnie chyba powinno być 14,4 V ?? Napięcie ładowania bez włączonych odbiorników powinno być 14,4 do nawet 14,6 odnośnie odpalania to proponuję założyć dodatkowy przewód (złącze na elektromagnesie rozrusznika) a drugi koniec zabezpieczyć w rejonie plusa akumulatora. Jeżeli nie odpali to na włączonej stacyjce dotykamy koniec dodatkowego przewodu do plusa. Jeżeli nie zakręci to znaczy, że akumulator padł lub połączenie akumulator-rozrusznik lub akumulator-masa silnika jest coś nie tak. Jak odpali to znaczy, ze masz podobnie jak ja (nie mam pojęcia co go boli). założyłem dodatkowy przycisk i jak nie odpala ze stacyjki to wciskam go i odpala. Jak odpali to znaczy, ze masz podobnie jak ja (nie mam pojęcia co go boli). założyłem dodatkowy przycisk i jak nie odpala ze stacyjki to wciskam go i odpala. Styki w stacyjce wypalone, wymień stacyjkę, i najlepiej załóż przekaźnik rozrusznika pilu23, u ciebie to wygląda że altek nie doładowuje akumulatora Wyjecie altka rozebranie czyli odkrecenie szczotek do wglądu w jakim sa stanie + pierscienie slizgowe i ponowny montaż zajmuje jakieś 20 min naturalnie + czas w tym czasie na Bez wiekszch problemów można naocznie stwierdzi czy sie nadaje do czegoś ale jak to się mówi od czego jest forum trasha, polecam Ci zrobic to samo w migu z klima same wyjecie alernatora to za kare Albo w TD z klimą u mnie trzeba silnik pod lewarować i zdjąć z prawej poduchy No właśnie zauważyłem , że miejsca to za wiele tam nie ma a co do ładowania mechanik mi mówił , że to może być regulator napięcia . Mam pytanie ,w którym miejscu znajduje się regulator napięcia ?? Zazwyczaj regulator znajduje się na alternatorze. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||