ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam,

    Mam Peugeota 405 GRI Kombi na mono wtrysku z 1.6l i z 91'

    już zauważylem w jednym z postów, ze kolega ma podobny problem, ale na gaźniku..
    jeżdze głownie na gazie, ale na benzynie też, bo jest zrywniejszy itd..ale juz od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy pewnej prędkości gdy dodaje więcej gazu, zeby przyspieszyć, on zwalnia, traci moc, trochę to dziwne przy 30litrach w baku, no i jak odpalam silnik po dłuzszym postoju, np. rano, to zaskoczy i odrazu gaśnie, no i w następnej fazie odpalania, bez dodania gazu nie odpali..

    co jest nie tak, ktos coś wie??


    zielik21, na początku sprawdź błędy komputera...
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2978
    zle wyregulowany gaz... komputer lapie bledy wtrysku... powiedz czy te obiawy zaobserwowales na gazie i na benie czy tylko na jednym???
    Na gazie jeździ bez problemów..opisze może jedną z dziwnych sytuacji z jazdy na benzynie:

    dojeżdżając do skrzyżowania z zamiarem skrętu w prawo, wiadomo, zwalniamy, po skręcie przyspieszamy, zazwyczaj na 2,, dodaje gazu i przyspiesza, ale jak dodam go więcej ( np. prawie do dechy ) to zwalnia ( podobne wrażenie jak jedzie się na gazie i się kończy, jedziesz stała prędkością dodajesz gazu, a tu moc słabnie )

    inna sytuacja, jedziesz na 4 lub 5, robisz redukcje, dla uzyskania lepszego przyspieszenia, dajesz gazu do dechy i tu lipa z gwałtownym przyspieszeniem..

    MUSZĘ podkreślić, że nie zawsze tak jest, ale coraz częsciej

    a co do odpalania "Zimą" to jak zostawiam go powiedzmy na noc na benzynie to rano nie mam co liczyć na odpalenie za pierwszym razem, w ciagu dnia spoko, na dotyk..( a latem to nawet na gazie na dotyk odpala )

    poprostu nie wiem co jest nie tak


    Ja w moim 1.6 GRi kombi też tak miałem i na gazie też, który był sterowany krokowym ( teraz jest BLOS ) i to było przez sondę lambda (cztero przewodowa z grzałką i z masą na obudowę - dla zainteresowanych). Dopiero po wymianie jest ok.
    Ale bardziej odczuwalne takie coś jak opisujesz było na gazie na benzynie nie zawsze, od czasu do czasu tak jak u Ciebie.
    z gazem miałem takie problemy, ale wystarczyło wymienić świece, i przeczyścić styki na przewodach, takie dziwne zachowanie zauważyłem dość nie dawno, wcześniej tak nie robił
    U mnie tak jest na benzynie jak jest zimny - przy mocnym wciśnięciu pedała zdycha. Na gazie w porządku
    tak jak jesden z kolegow pisze moze to byc sonda.. ale nie koniecznie
    mam to samo i juz nie chce mi sie z tym walczyc.. na gazie jak dodam gwaltownie gazu to nie przyspiesza .wiem ze to na pewno zla regulacja, ale nie chce mi sie wyregulowac,
    podobne objawy mam na benzynie, alee w mniejszym stopniu
    Gaz zamontowalem sam (polaczenie generacji I) + emeulator sondy, wiec np takie rzeczy jak map-sensor, czy cz.polozenia przepustnicy raczej odpadaja.
    Nie wiem jak wplywa kat zaplonu - czy wplyw na to ma sonda lambda?? tego nie bardzo wiem, bo dobrze to sie znam tylko na duzych dieslach.
    Zacznij od zrobienia aby na benzynie chodzil dobrze, bo roznie dobrze moze byc parownik uszkodzony.
    Kiedy np wymieniales filtr paliwa?? Moze jest np za niskie cisnienie, nie wiem dokladnie jakie tu jest rozwaizanie (nie diesel) ale na pewno tez jest jakis zaworek regulujacy cisnienie, i np. wymiana filtra nie pomaga..
    przy okazji ostatnio jak wymienialem silnik. wyjalem katalizator i dokladnie go wy wytlukklem (ceramiczny)... zbiera sie troszke lepiej, zdecydowanie glosniejszy,
    NA benzynie troszke sie poprawilo,
    filtra nie wymienialem od 2 lat od kiedy mam auto a wczesniej tez nie wiem kiedy byl wymieniany, bo nie bardzo mi sie cche..ale tu tez moze byc przyczyna
    swirk, mam takie pytanie, czy ty swoje auto traktujesz jak wrak?
    niby dlaczego jak wrak??? wrecz odwortnie wszystko w nim zrobilem prawie na tip top - pieknie chodz nic nie piszczy, nic nie stuka, a jak chcialbym szalej kupilbym sobie z silnikiem 2l , tylko filterek musze wymienic
    swirk, takie odniosłem wrażenie, bo pisałeś że

    na benzynie tylko odpalam, a mam gaz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.