ďťż
chomiki Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów |
chomikiwitam.Mam peugeota 405 1.6 benzyna LPG na gażniku rok 1991.Ostatnimi czasy wydmuchało mi uszczelkę.Autko trafiło do mechanika i zostało wszystko zrobione.Po odebraniu i po przejechaniu kilku kilometrów samochód zaczął przerywać i zgasł (w tym czasie jechałem na gazie).Po kilkukrotnych próbach udało mi się w końcu autko odpalić i dojechałem do domu.Problem wciąż powraca.Mam problem nawet z odpalaniem ( nie zależnie czy robię to na LPG czy na benzynce).Muszę kilkakrotnie próbować i czasami mi się uda go odpalić ale pochodzi chwilę i znów klapa.Zauważyłem że podczas kręcenia nie podaje mi iskry a w gdy już puszczam kluczyk iskra jakby przez chwilkę się ujawniała (podejrzewam że może wina jest stacyjki albo kostki bo gdy próbuję odpalać na gazie i poruszam stacyjką to ewidentnie słychać pykanie zaworów od gazu)Wykluczam kilka poniższych elementów gdyż ostatnio były wymieniane na nowe: - świece - przewody wysokiego napięcia - modół - aparat zapłonowy, kopułka i palec rozdzielacza (o takich rzeczach jak filtry już chyba nie muszę wspominać) Bardzo często takie objawy daje zepsuty rozrusznik i trochę padnięty akumulator , w czasie kręcenia rozrusznikiem pobiera on prawie cały prad powodujec brak iskry a jak puszczasz kluczyk to skacze iskra.Spróbuj odpalić na zaciąg ale ostrożnie jak odpali bez problemów to rozrusznik. rozrusznik??? przeciez mu auto zgaslo podczas jazdy...? sluchaj... jesli stalo sie to zaraz po wyjezdzie od mechanika bo wymianie uszczelki, to ja bym sie tego czepial (a najlepiej niech ten mechanik zerknie)... moze przewoy od cewki nie sa dobrze wsuniete?? w tym modelu naprawde one sa delikatnie wlozone..lekkie szarpniecie i moze gdzies tam wyskoczyly? jesli zdejmowal glowice, to zdjal pewno kopulke, palec. Zdejmij kopulke, zobacz czy palec dobrze siedzi, czy ma oby napwena swoja opornosc.. mysle ze powinna wynosic ok 1Kom.. to ze ejst nowy to nic nie znaczy.. sam mialem kiedys takie same objawy w oplu (przyczyna byl palec, chodz mial tylko 1 m-ac jesli masz wtrysk to na skrzyni biegow (mniej wiecej pod kopulka) jest czujnik halla.. moze go mechanik odlaczyl i nie jest dobrze wpiety (bez niego nie ma iskry, ale to tylko gdy masz wtysk), Posprawdzaj kable co wychodzą z cewki...Ja tak miałem ostatnio i szukałem jak głupi Okazało się że gaziarze włożyli tylko kabelki, zamiast je jakoś zalutować, bądź dać spinki. ja obstawiam stacyjke lub zle podpieta wtyczke do aparatu zaplonowego... sprawdz bo ta wtyczka jest troche nie udanym wyrobem psa... wielkie dzięki wszystkim któży napisali coś co pomogło ustalić usterke była banalna,sprawdziłem wszystkie mozliwości wady,która niepozwoliła odpalić auta teraz jest ok i można śmigać do pracy.pozdowienia |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||