ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Dziwny komunikat, przy odpalaniu kompa
zaniki iskry (problem z odpalaniem) POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie chce odpalać 405 GL 1,6b
Przy odpalaniu dusi się, dymi na niebiesko
co moze byc nie tak problem z pierwszym odpalaniem
Problem z odpalaniem, tylko tyka;/
1.9, wielowtrysk nie chce odpalać na PB
Piekielnie ciężko odpala na Pb !
Prosba o pomoc z odpalaniem puga
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam, miesiąc temu kupiłem 405 gl 1.6 gaźnik benzyna/lpg, bardzo tanio, wszystko pięknie chodziło przez dwa dni... Pojechałem do pracy, po szychcie nie mogłem już go odpalic oczywiście na benzynie. Jakoś udało mi się na drugi dzień dojechać do domu. Wymieniłem świece, olej, zobaczyłem co jest w filtrze powietrza - za..bany olejem, wymieniłem filtr powietrza sprawdziłem silnik pod względem stopnia sprężania jest niby dobrze 8,9, naprawiłem także linke od ssania, i pochodził przez 3 dni, tylko, że czasem odcinał zapłon, zaświeciła się kontrolka stop oraz oleju, posprawdzałem wszystkie styki, wydaje mi się, że okej. Teraz stoi w garażu i nie odpala, kręci, ale się dusi. A jeszcze jedno mam jakieś dwie rurki gumowe połączone z filtrem powietrza jedna idzie od wlewu oleju ;/, (to ta z której troszke oleju mi wycieka) a druga gdzieś na dół do gaźnika, nie wiem czy to tak ma być?. Pomocy bo nie wiem co mam z tym autkiem zrobić, a nie chce go sprzedawać za grosze, bo podoba mi się, jest ładne i wygodne


    Podaj poszczególne ciśnienia na cylindrach ale 8,9 to trochę za mało, to co opisałeś to wygląda na przedmuchy z silnika albo zapchane odmy, sprawdz wszystkie przewody gumowe a ten wężyk do gaznika ma dochodzić albo do podstawy gaznika albo do kolektora ssącego w zależności od gaznika , podaj wiecej szczegółów jaki gaznik, jaki silnik tak dokładniej.
    Silnik Xu5, gaźnik to jakiś solex, wyczytałem jeszcze, że w korku wlewu oleju powinna być jakaś siateczka a jakiej takiej nie mam, szukałem tego w sklepach internetowych ale nie znalazłem ;/
    Sprawdził drożność wszystkich odm (''


    ok sprawdze jeszcze raz te ciśnienie, dodając oleju, jak tylko pożycze sprzęt, na dwóch tłokach miałem chyba ok 11 na jednym 8,9, szkoda że gdzieś tego nie zapisałem ..., jak mam przeczyścić te odmy i gdzie one są bo ja jestem zielony ?? I czy to może powód tego, że nie odpala ?


    toman napisał/a:
    mam te ciśnienia sprawdzałem z kumplem 9.6 - 1 cylinder od lewej strony, 2-10.6, 3-10.8, 4-11.1 - i co da się na tym jeszcze pojeździć conajmniej z rok?


    Trochę to ciśnienie nie rowne , różnicz 1 atm. kwalifikuje silnik do remontu ale jak się chce to można jeżdzić.
    ok, tylko, że jest taki problem, że nie odpala w filtrze paliwa jest 0 benzyny, pompke sprawdzałem, jest ok, co jeszcze mogę ew sprawdzić ?? i dlaczego jak już go zdołam odpalić później na gazie "pompując" pedałem gazu po przejechaniu 500 metrów załżca się kontrolka oleju i stop odcina mi zapłon ;/
    Jak sprawdzasz stan pompki paliwa?, i dlaczego ,,pompujesz,,?
    Czy paliwo przechodzi przez pompę?
    Jeśli nie to warto sprawdzić ssak - być może jest zatkana. Często się to zdarza.
    od pompki wyjąłem tą rurkę którą paliwo dostaje się dalej do filtra, kolega siedzi w aucie i kręci a ja trzymam słoik bezpośrednio przy tym wylocie z pompki od którego wyjąłem w/w wężyk i leci. Pompuje żeby mi opdalił bez tego mi nie odpala, sprawdzałem wszystkie styki elektryczne co idą do gaźnika, przeczyściłem je i dalej jest to samo. Wczoraj znowu pojawił się problem, przejechałem ok 10 kilosów tym gratem i jak nie trzymam dłuższa chwile nogi na gazie pojawia się kontrolka stop, oleju, i odcina mi zapłon, jak szybko dodam gazu to dalej jedzie i jest ok. Dzisiaj chce przeczyscic te odmy tylko za bardzo nie jestm pewien gdzie to jest, oraz dysze w gaźniku. Co jeszcze mógłbym ew. zrobić aby było wszystko ok ??
    Aha dodam że odpalam go bez ssania, na ssaniu bez "pompowania" tez nie odpala.
    Napisałeś, że po zdjęciu węzyka i kręceniu rozrusznikiem paliwo leci to znaczy jak leci ma z tego wężyka dawać tak co najmniej na 50cm minimum inaczej to za małe ciśnienie , jak mozesz zrob zdjęcie gaznika to moze coś wiecej wymodzimy bo możesz mieć ze trzy rodzaje gaznika .
    Tak teoretycznie to moze być brak podciśnienia w gardzieli gaznika czego jest kilka przyczyn, moze być walnięta membrama urządzenia wspomagającego i wiele innych bo pompowanie wskazuje na brak podawania paliwa przez dysze główna i pompując dolewa się paliwa przez wtryskiwacz pompki przyspieszenia co powoduje , ze silnik dostaje paliwo.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.