ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Olej w filtrze powietrza;/Nie odpala za każdym razem...
Dziwny komunikat, przy odpalaniu kompa
zaniki iskry (problem z odpalaniem) POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przy odpalaniu dusi się, dymi na niebiesko
co moze byc nie tak problem z pierwszym odpalaniem
Problem z odpalaniem, tylko tyka;/
Prosba o pomoc z odpalaniem puga
Raz odpala i od razu gaśnie
Błąd przy odpalaniu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam.
    Co prawda podobnych tematów jest dużo ale jakoś nie moge znaleźć odpowiedzi...
    Moja machina to 1.9, wielowtrysk, benzyna + lpg. Mam problem z odpalaniem auta na benyznie, musze naprawde długo kręcić zanim "załapie", a w trakcie dużo kaszle jak dzika świnia z grypą;p Myslałem że pompa ale jak już odpali chodzi idealnie, na jałowym bardzo ładnie trzyma, a gdyby to to był problem z pompą to chyba przygasał by też po odpaleniu(?). Dodam że jak już raz odpali, i wyłącze (nawet odrazu, więc silnik nie zdąrza się nagrzać) to za drugim pali normalnie... Na LPG odpala za każdym razem.


    Pierwsze co należy zrobić to zczytać blędy z komputera a drugie to komputer zresetować...
    Po trzecie, to jeśli pompka podaje paliwo jak w migu, dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem (nie od razu po zapłonie), to chwilę zajmie aż paliwo dopłynie z baku. Poza tym jak odpali to ma równocześnie jeszcze trochę LPG, do tego wtryski podają Pb i chwilę trzeba coby to przepalił. Co oczywiście nie wyklucza innych usterek
    kompa resetowałem... co do pompy to wiem że chwile musi minąć zanim przepompuje ale czasem musze kręcić ze 2 min żeby załapal...


    dzieje sie tak tylko na zimnym czy na ciepłym też ?
    być może czujnik temp. silnika ten dla kompa może nie trzymać już parametrów i ma kłopoty z dobraniem mieszanki na zimno

    jaką masz generację LPG , teoretycznie powinno odcinać wtryski i oszukiwać kompa że pracują ale pompa paliwa pracuje i paliwo idzie przelewem. Jeżeli odcina Ci pompę to układ może się zapowietrzać i trochę potrwa odpowietrzenie wtedy może pokasływać
    pio_22, a nie cofa Ci się paliwo z pompy? Tzn czy zawór nie puszcza przypadkiem i paliwo przy dłuższym postoju nie cofa się.
    TOMLID jest tak i na ciepłym i na zimnym, ale tylko przy pierwszym odpalaniu po dłuższym postoju.
    brat13 hmm w sumie nie wiem jaka to generacja na ulotce od centralki pisze że jest "przeznaczona do sterowania instalacją gazową z jedno lub wielopunktowym wtryskiem i jest wyposażona w jednokanałowy emulator odcięcia wtrysku"
    adgrabowski nie wiem... jak to sprawdzić ?
    na powrocie benzyny zainstaluj filtr paliwa i poproś kolegę o odpalenie auta , będziesz widział czy się przelewa i jak na gazie masz odłączoną pompę nie będzie szło paliwo przez filtr
    generacja 1 ma śrubę regulacyjną na wężu od gazu ,przy 2 jest zawór elektromagnetyczny
    piszesz że masz SRI na wtryskach tam pompa podaje ciśnienie ok 3 bar. więc paliwo powinien
    dostać błyskawicznie , problem będziesz miał jak układ jest nie szczelny i na postoju z chodzi
    paliwo z węży bo może się zapowietrzać co powoduje trudności z uruchomieniem
    najlepiej zczytaj błędy kompa na początek
    jak piszą wyżej nawet jak sie paliwo cofnie do baku to i tak po kilku kilkunastu sekundach kręcenia rozrusznikiem powinno być na miejscu chyba że pompa nie domaga ale wtedy powinien coś kuleć podczas jazdy raczej
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.