ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Garaż na ul. Konstytucji (przy osiedlu Zachodnia / AK)
Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
swieci sie kontrolka braku ladowania przy wcisnietym hamulcu
Code 10 error przy zintegrowaniej dźwiękówce
Przy oglądaniu filmów online laptop się zawiesza
Ikonka systemu przy kazdym poscie uzyszkodnika
Windows XP i samoczynny restart przy uruchamianiu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Witam.

    Mam problem z pugiem. Do niedawna nawet w dużo większych mrozach odpalał na dotyk, dymił na niebiesko bardzo niewiele. Teraz dusi się przy odpalaniu, gaśnie i sporo dymi na niebiesko.
    Prosze o Wasze sugestie oraz porady w rozwiązaniu problemu.
    Czy to może być wina wcześniej zapowietrzonego układu paliwowego?
    Przejechane ma kilkaset kilometrów od zapowietrzenia czy to możliwe że do tej pory jest zapowietrzony? A może to wina uszczelniaczy zaworów? może do silnika dostają się większe ilości oleju które silnik ma problem przepalić?


    może to być wina uszczelniaczy albo turbiny moze ona juz Ci wysiadać
    albo świeczki juz padają a niespalają tak jak powinny

    może to być wina uszczelniaczy albo turbiny moze ona juz Ci wysiadać
    albo świeczki juz padają a niespalają tak jak powinny


    Prosze Cie Elmer, jak nie jestes pewny, to nie myl kolegi. Jakim cudem przy odpaleniu turbina mialaby miec jakis wplyw na dymienie ??

    Kolego, musisz przedstawic nieco wiecej szczegolow. Tzn. jak zapala Ci samochod. Czy czekasz tylko na zgasniecie spiralki, czy czekasz chwile dluzej, az sie lampki rozswietla... ?

    Czy zapala od dotkniecia, czy krecisz 5 razy rozrusznikiem.

    Jak dla mnie, to albo jakas swieca zarowa, albo zapowietrzony. To ze odpowietrzales go miesiac temu nie ma znaczenia. Przewody musza byc porzadne, gruszka sprawna. Najlepiej wstawic jeszcze zaworek zwrotny. Upewnic sie, ze puszka nad podgrzewaczem paliwa jest szczelna.

    Wtedy mozesz mowic o dobrym odpowietrzeniu ukladu.

    Mozliwe jest jeszcze, ze uszczelka pod glowica poszla, ale to wtedy ubywaloby Ci wody z chlodnicy, gotowalby sie mocno oraz zbieraloby Ci sie maslo pod zakretka od chlodnicy.

    Mam nadzieje, ze Ci pomoglem
    Swiece na pewno nie bo przy świecy nie dymi na niebiesko jak by uszczelka poleciała pod głowica wiecie co sie dzieje kłęby białego dumy pod macha niech nikt nie mówi ze jemu poleciała i nic takiego nie było bo to w takim razie to uszczelka całkowicie nie poleciała
    Wszystko możliwe ze może to być turbina ,acz kolwkiek wygląda mi to na wtryski.Ale ciężko jest cos powiedzieć bez posłuchania i zobaczenia bo przyczyn może byc 10.


    Mozliwe, ze ktorys pierscien pekl.
    Odpalanie po nagrzaniu świec raz czy 5 razy po odczekaniu chwili jak zgasną spiralki czy nie niema znaczenia. Gdy dodam gazu jakoś łatwiej mu ruszyć bo gdybym nie dodał ciągle sie dusi i ciągle gaśnie.

    Uszczelka jest ok ponieważ nic nie pokazuje na jej uszkodzenie. Po odpaleniu i gdy pochodzi ok 10 s niema już niebieskiego dymu jest tylko biały ale to tak jak u każdego dopóki wilgoć nie wyparuje ponieważ zawsze stoi na dworze. Problem pojawił się po tym jak zabrakło w baku ropy dzięki Waszej pomocy jestem pewny w 99% że to układ paliwowy jest zapowietrzony tylko mam jedną wątpliwość dlaczego dużo bardziej dymi na niebiesko? Przecież to świadczy że w komorze spalania jest więcej niż kiedyś oleju więc myślę że to niestety nie tylko powód zapowietrzonego układu paliwowego
    Jeśli stało Ci się to po wysuszeniu baku to poprostu zapal silnik i po kolei luzuj przewody do wtrysków niech pocieknie trochę paliwka. A wcześniej odpowietrz filtr - jeśli ma taką "opcję".
    Byc może ze nie jest do końca odpowietrzony, jak mówisz ze ci zabrakło paliwa mógł zaciągnąć z dołu baku jakiś syf który sie gdzieś dostał i teraz ma takie dolegliwości.Musisz powalczyć przy nim i tyle.
    Wciaz stawiam na zapowietrzenie. Ale przy okazji sprawdzilbym swieczki. To nic nie boli. Jak u mnie polecala jedna to ciezko zapalal i dymil. A jak dwie, to kilkakrotne podgrzewanie nic nie pomagalo, a jak zapalilem to zaslona dymna na kilometr.
    jesli ma normalna moc to pierscienie sa raczej ok a jak dymi na niebiesko to pali olej i tu moze byc przyczyna uszczelniaczy zaworow
    Proszę o pomoc jak odpowietrzyć filtr paliwa i które przewody mam poluzować aby odpowietrzyć układ z góry dziękuję wszystkim za pomoc
    Filtr zależy jaki masz. Powinien mieć śrubkę w najwyższym punkcie do tego celu. Odkręcasz ją i pompujesz aż nie poleci paliwo bez powietrza. A przewody przy wtryskach - klucz 17mm i ognia
    Ja na odpowietrzenie mam swoj sposob.

    Najpierw odkrecam kluczem 17 srube, ktora przytrzymuje ostatni przewod przy pompie wtryskowej. Oczywiscie nie odkrecam jej calkiem, tylko tak, zeby przy pompowaniu pompka reczna, zaczela leciec ropa. Pompujemy smialo kilka razy.

    Az w koncu jak zacznie leciec samo paliwo robimy tak.

    Odkrecamy, pompujemy i podczas pompowania zakrecamy, tak zeby nie dalo sie wcisnac do konca gruszeczki. Czynnosc powtarzamy.

    Nastepnie odkrecamy srubki przy wtryskiwaczach i bez podgrzwania swiec, krecimy rozrusznikiem, dopoki nie zacznie wylatywac ze wszystkich paliwo.

    Zakrecamy i gotowe. Uklad odpowietrzony.

    jesli ma normalna moc to pierscienie sa raczej ok a jak dymi na niebiesko to pali olej i tu moze byc przyczyna uszczelniaczy zaworow

    Pamietaj ze masz 3 pierscienie na kazdym garnku -2 od kompresji i 1 zgarniajacy, wiec moze nie stracic kompresji i brac olej i na odwrot
    Niebieski dym nie bierze sie z oleju napedowego, wiec jednak cos jest nie wporzadku z uszczelnieniami olejowymi (pierscienie, czy simmeringi na trzonkach zaworow) Jedno nie musie sie wiazac z drugim, ale uszkodzone pierscienie na jednym z garnkow dawalyby takie efekty.
    Po 10 sekundach od odpalenia przestaje dymić na niebiesko więc przyczyną są jednak uszczelniacze zaworów. Po odpowietrzeniu przestał znacznie dymić praktycznie nie widać już niebieskiego dymu przy odpalaniu. Nie rozumiem dlaczego ...
    Bo olej, tak samo jak paliwo mozna bardziej lub mniej dopalic.

    Najlepiej wstawic jeszcze zaworek zwrotny. a czy ktoś mi mógl powiedzieć gdzie jest ten zaworek bo mam podobny problem w moim 1.9d to znaczy nie chce mi odpalić jak postoji troche dłużej głuwnie z samego rana.
    Kolego, fabrycznie zaworek jest w samym filtrze paliwa ( tym nad termostatem). Niestety nie jest on idealny i czesto puszcza powietrze...

    Polecam kupno zaworka np z allegro:

    link

    Z tego co pamietam to 8mm , ale nie pamietam dokladnie jaki jest fabrycznie przewod.

    Wstawiasz go za filtrem paliwa, przed pompa wtryskowa.

    Dobrze odpowietrzasz i powinno byc cacy.

    Zakladam, ze wszystkie swiece zarowe masz sprawne ... ?

    Zakladam, ze wszystkie swiece zarowe masz sprawne ... ?
    szczerze mówiąć to nie jestem tego w 100% pewny ale raczej tak.405-ke mam już od 4 lat ale dopiero od miecha diesla.ale dzięki bardzo za podpowiedz jutro jak znajde czas to sie pobawie
    Jak nie wiesz to radze Ci najpierw sprawdzic te swieczki. To jest 30 min roboty.

    Zdejmujesz listwe (gruby kabel z oczkami) laczaca 4 swiece zarowe. Jak juz kazda jest osobno, bierzesz sobie kabel. Jeden koniec przykladasz do + w akumulatorze, a druga do czubka wkreconej swiecy. Najpierw pierwszej, potem kolejnej, 3 i 4. W kazdym badz razie nie na raz. Poniewaz, jakbys przylozyl do swiecy, ktora bylaby szeregowo polaczona z druga to mimo, tego ze jedna bedzie uszkodzona, to i tak sie zaostrzy. Dlatego sprawdza sie pojedynczo.

    Jezeli przy przylozeniu kabelka zaiskrzy to na 90% swieca jest sprawna. Musi sie zaiskrzyc tak porzadnie.

    Jak sie zaiskrzy tak wiesz, jakby chcialo a nie moglo, polecam wykrecenie swiecy i dokladne sprawdzenie juz przy wyjetej swieczce. Wtedy bedziesz mial pewnosc.
    dzieki bardzo jutro zajrze bo dziś już czasu nie ma zbytnio
    i jak zajrzałeś?

    i jak zajrzałeś? niestety nie bo nie moge znaleźć nawet dłuższej chwili by popatrzeć a co rano sie tylko wkur:cenzura: z tego powodu
    a czy ktoś mi możę powiedzieć czy jak by to było jednak zapowietrzenie to będzie różnica w tym żę auto będzie stało pod górke czy z górki bo świece śą jednak dobre a zdarzyło mi sie pare razy tak że gdy stał na podwurku dziobem w dół to odpalał lepiej.
    Na bank zapowietrza się przez pompę wtryskową. Musisz dać zaworek zwrotny na przewodzie łączącym filtr paliwa z pompą wtryskową wtedy paliwo przestanie się cofać ale pompa wtryskowa i tak będzie się lekko zapowietrzać ale będzie palił bez problemu tylko puści dymek.
    a czy musze dać zaworek w starym miejscu bo mi ktoś owiedział ze wystarczy wyciąć kawałek przewodu i tam wstawić i bedzie ok
    Przecinasz przewód o którym pisałem wyżej i łączysz go zaworkiem zwrotnym.
    ale musze go wstawić między filtrem a pompą wtryskową?
    Tak. Jak znajdziesz czas to rozbierz tą pompkę paliwa przy filtrze, przeczyść i sprawdź wogóle czy ten zaworek zwrotny w tej pompce działa. Jeśli nie to daj kolejny na wężu łączącym bak z filtrem paliwa.
    o kurcze a który to przewód.czyli musze mieć dwa zaworki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.