ďťż
chomiki 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku pomocy!!!! na zimnym silniku obroty wariują DYMI NA CZARNO,SŁABNIE,WIĘKSZE SPALANIE ... Przy odpalaniu dusi się, dymi na niebiesko Falują obroty na zimnym silniku przedmuchy i dymienie na zimnym silniku dymi ubywa płyn 1,9D dymi przy przyspieszniu Mocno dymi |
chomikiWitam tak jak w opisie , nigdzie nie mogłem znaleźć na forum ale wiem ze juz ten temat był poruszany !a mianowicie gdy zapalam auto dodam mocniej gazu to zamną jest niebieski dym tak jak by uszczelniacze na zaworach ale gdy juz sie zagrzeje to przestaje świece mam okopcone na czarno to tak jakby zła mieszaknka a czasami oborty spadają mi do 500 i całe auto telepie a jak che mu dodac gazu to tylko jest prrrr wtedy następuje strzał i auto gaśnie poxnije znowu zapala i po jakimś czasie sie uda go rozbujac do wyzszych obrotów i jedzie normalnie co to może być ?? uszczelka pod głowicą , uszczelniacze (niedawno wymieniane moze mają przejechać 3 tys km) , świece takze nowe , aaa raz mi złapał wyzszą temperature bo chłodnica była walnieta teraz mam nową i juz tem. jest ok. typowy objaw zmniejszenia szczelności silnika, pierścienie i uszczelniacze trzonka zaworu. To ,że były wymieniane niedawno to nic nie znaczy, zależy jakiej firmy były założone-jak cena była ok 3-4 zł za sztukę to jest właśnie efekt.Za dobre uszczelniacze trzeba słono zapłacić ACM poliakryl-kauczuk ok 10zł/szt. A okopcone świece to właśnie efekt pobierania oleju, na miarce tego nie widać bo przecież nie bierze pól litra na 100km, ale po świecach znać. kompresja jest dobra z uszczelniacze płaciłem 8 zł za szt. no to coś czuje ze trzeba bedzie znowu robić głowice jak będziesz kupowal nowe uszczelniacze to zwróć uwagę na to żeby były zrobione z metalowych tulejek z pierścieniem uszczelniającym odlanym w tym metalu, bo te pełnogumowe nawet dobrych firm to KIBEL-5 tys i wymiana. Kompresja silnka nie świadczy odobrych pierścieniach olejowych, dla prawidłowej kompresji wystarczy jeden dobry pierścień, a jak np olejowe i zgarnające będą popękane np na skutek przegrzania silnika to będzie lekko pobierał olej, a kompresja będzie ok.Stawiał bym jednak na uszczelniacze trzonka zaworu, można to zrobić bez zdejmowania głowicy, wystarczy wyjąć wałki rozrządu...... yhy to wiem ze mozna zrobić bez zdejmowania głowicy a orjentujesz sie w cenie pierscieni olejowych ? pojawił się problem po odpaleniu dymi na zimnym jak skurczybyk a po 5 minutach chodzenia osiągnął 110 stopni jeszcze wtedy nie została podłączona wiatraka, czy to mogło być od tego ? i czy dymienie moze być spowodowane chodzeniem silnika na benzynie która leżakowała rok w baku ? |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||