ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam. Jestem po raz pierwszy na forum. Mam problem z Peugeotem 1,4 z 1992r. robiony jeszcze w Lublinie. Jak go uruchomię to falują mi obroty, wymieniłem przewody, świece i dalej to samo. Przeczytałem na forum, że może to być wina silniczka krokowego, ale jak go zlokalizować w tym aucie, czy on w mim występuje. W książce obsługa i naprawa nie mogę jego znaleźć. Proszę o pomoc. Pozdrawiam


    Jakby to była wina silniczka krokowego to obroty by cały czas falowały bez względu na to czy jest zimny czy nie
    Może do końca dokładnie nie opisałem, ale jest tak: Po uruchomieniu również na ssaniu, obroty falują, muszę przez parę minut potrzymać go na wciśniętym pedale gazu aż trochę nabierze temperatury. Potem zdejmuję nogę z gazu i już chodzi ale także z falującymi obrotami. Nawet jak już ma temp. 90 stopni to też falują ale stają się one mniejsze. W jeździe to zbytnio nie przeszkadza, natomiast jak staję pod światłami to tak jakby prawie silnik gasł.
    1. masz tam LPG ?
    2. To jest TU3 na gaźniku czy mono ?


    Silnik jest TU3 na gaźniku.
    Mam także LPG.
    Silniczka krokowego w tym silniku nie ma A faluje na BP i LPG ?
    Obroty falują na benzynie i na gazie.
    Noto wygląda na padnięty gaźnik Pojedz najpierw do jakiegoś magika i niech spróbuje go wyregulować
    OK. Odezwę się pod koniec tygodnia.
    Kusy1966, po pierwsze sprawdź czy gaźnik jest dobrze dokręcony do kolektora i czy jest poskręcany po drugie czy kolektor ssący jest dobrze dokręcony bo wydaje mi się ze łapie lewe powietrze
    Gaźnik mam po regeneracji (robiony pod Kaliszem) myślę, że to dobry fachowiec. Jeżdżę na nim już prawie rok. Początkowo było lepiej ale to falowanie było zawsze. Oczywiście sprawdzę kolektor ssący i odezwę się.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.