chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna gło¶nej pracy silnika na niskich obrotach Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Jakie macie obr. silnika przy 100km/h??? Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4 |
chomikipanowie mam taki problem.gdy odpalam na zimnym silniku oczywiscie obroty s± podwyższone ale równomierne. gdy dodam gazu obroty wzrastaja a silnik wyje nie równomiernie oczywiscie jak go przydusze biegiem to znów sa wysokie ale jak na ssaniu. to sie dzieje gdy osiagnie temperature to pracuje ok cichutko. czy to wina czujnika przepustnicy czy czegos tam jeszcze?[/center] sprawdz sobie regulator niskich obrotow.... wylacz na chwile kostke jak jest odpalony na zimnym silniku i zobaczysz czy obroty sie ustabilizuja czy dalej wariuje... jak po odlaczeniu beda jakies widoczne zmiany to prawdopodobnie regulator siada... pozdro ale nie wiem która to kostka gdzies przy przepustnicy. a da się jechać ? da ale na skrzyżowaniu jak puszcze gaz to obroty wysokie i naprzemian wyje |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹĽone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||