chomiki
DYMI NA CZARNO,SŁABNIE,WIĘKSZE SPALANIE ...
Przy odpalaniu dusi się, dymi na niebiesko
dymi ubywa płyn 1,9D
dymi przy przyspieszniu
DYMI na zimnym :/
film w power point
Podświetlanie przycisków od szyb
Jak oceniacie poziom dzisiejszej matury prĂłbnej z j.polskieg
moje logi - sprawdzcie plis
3 maj - II Ozorkowski Rajd InternautĂłw
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Jak w temacie. Gdy odpalam auto rano przez chwile jest ok, ale tak gdzies po minucie zaczyna dymic, i im cieplejszy motor tym wiecej dymu. Jak patrze na inne auta to jakby mneij dymia. Ruszajac spod swiatel dymu jest tyle ze w lusterku nie widac prawie drugiego auta, a gdy cofam to tak jakbym wjezdzal w sciane dymu . Myslalem,ze dzis po przejechaniu ok 40km po trasie to ustanie, ale dymi caly czas, troche mniej ale jednak dymi, i auto jest slabawe .Sprawdzalem olej na bagnecie i jest czysciutki. Plynu do chlodnicy dolalem, co prawda mialem lekki wyciekz chlodnicy ale teraz dolalem wiecej, bo pol litra a przejechalem jakies 150km . Auto kilka razy sie zagrzalo wczesniej ale jakos jezdzilo, temp tez trzymalo na trasie ok 80st, w miescie 85-90st, a teraz w trasie jest jakies 85st. Podejrzewam, ze to UPG, ale chce poznac jeszcze wasze opinie.


    miałem podobnie były popsute uszczelniacze na zaworach
    ogły CI pój¶c uszczelniacze na zaworach , uszczelka pod głowic± albo pier¶cienie
    a nie przytarłes go troche?? rozszczelniaja ci sie pewnie pierscienie zbierajace pod wpływem temperatury...


    przytrzec to raczej nie chyba, olej zawsze pilnowalem by byl w normie. moze sie pierscionki przypiekly bo wczesniej lapal temp jak mial walniety wlacznik wentylatorow i termostat.
    a zapomnialem z tego wszystkiego dodac, ze dym jest bialy, ale jest go poprostu w cholere , czy to zimny czy to cieply. jak odjezdzam z miejsca to widze jak ten dym zostaje na jezdni. po dluzszej jezdzie troche mniej ale jest wciaz. wiec uszczelniacze raczej za to nie odpowiadaja chyba. wydaje mi sie tez, ze auto jest slabsze, albo ja mam lzejsza noge zeby nie pogorszyc.
    sprawdz poziom płyno chłodzo±cego i czy w zbiorniczku nie robi Ci się piana albo b±belki
    i czy niema tam oleju
    plynu dolalem teraz jakies 0,5l po przejechaniu moze 150km, tak jak pisalem wyzej, wczesniej dolewalem mniej, ale mam mala nieszczelnosc chlodnicy. piana sie nie robi, a babelkow to kilka doslownie i nie wiem czy tak mala iloscia sie przejmowac .
    mogła Ci pojsc uszczelka pod głowic± !!
    krzys, i jak dalej tak dymi czy już z tym poradziłe¶ ?

    mi jak nawaliła uszczelka, co prawda w ciężarowym, to też była kupa białego dymu, ale chodził nierówno, był holernie słaby i znaczaco zwiększył się stan oleju bo płyn się do niego przelał

    mi też pug wali na biało ale to jest para wodna zbiera się w tłumiku, bo w naszych pugach końcowy tłumik jest lekko do góry i ta woda nie wycieka tylko powoli paruje

    mi też pug wali na biało ale to jest para wodna zbiera się w tłumiku, bo w naszych pugach końcowy tłumik jest lekko do góry i ta woda nie wycieka tylko powoli paruje
    dokladnie, tez na to wpadlem, a autko nie dymi jak zalicza dluzsze trasy to jest ok . Zmienilem termostat, rure od chlodnicy do termostatu i wyciek uszczelniony i jest ok, nie grzeje i plynu nie ubywa(no moze troszke ale to wina chlodnicy bo poci sie ale to malutkie ilosci). W ogole wczesniej mialem jakos kijowo termostat zalozony bo krzywo i tylko z jedna uszczelka, cieklo ciurkiem, zmeniony termostat i auto chodzi jak narazie ladnie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹĽone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.