ďťż
chomiki
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Woda w filtrze paliwa 1.9D (XUD9A) problem.
na jakich maksymalnie obrotach może kręcić 1.9d
upierdliwy problem z wolnymi obrotami w 1.9d
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1.9D pluje wodą z korka
ustawienie rozrządu 1.9D '95 pomocy
1.9D znowu problemy z pompą XUD9
Peugeot 405 1,9D - czy to normalne objawy?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam otóz moj problem wygląda tak , auto kupiłem ok 4 miesiące temu byl przywieziony z niemiec zekomo z uszkodzoną uszczelka pod glowicą.
    Uszczelka zostala wymieniona (widzialem rozebrany silnik i rozmawiałem z mechanikiem że była planowana i nowa założona uszczelka )
    Niestety po pierwszych kilometrach silnik dalej zaczął dymić i palić płyn , więc wsypalem proszek do uszczelniania chłodnic , objawy ustały ubywało może 100ml płynu na 1000km.
    Przejechałem już tak ok 15 tys km , ale widze ze znowy zaczyna kopcic i płynu zaczyna coraz więcej ubywać , czy wsypać jeszcze ten proszek ?
    Czy zaglądac do silnika co może być uszkodzone ?
    Jakie moga być przybliżone koszty jakiej kolwiek operacji co by mu pomogło ?


    W/g mnie glowica nie byla planowana a jezeli już to cos niezbyt przyzwoicie,jesli dostaje sie plyn do silnika to na bank przez uszczelkę po głowicą. Koszt naprawy mówie o kosztach w Radomiu wymiana uszczelki pod głowicą 300-400 zł,planowanie głowicy 50 zł.Co do proszku to nigdy go nie używałem,ale nie wiem czy to dobry pomysł.Albo może nieszczelny(pęknięty) masz płaszcz wodny ale nie mam pojęcia ile kosztuje sprawdzenie szczelności podejrzewam ze sporo.

    Niestety po pierwszych kilometrach silnik dalej zaczął dymić i palić płyn , To koleś niedał ci żadnej gwarancji na swoją robotę no chyba że jakiś domorosły mechanic :Firma Uduś: ja bym zaraz goscie za dupala czemu sie tak dzieje
    trasha ma racje mogli źle zlozyc i sie posypało !! albo tez blk ma gdziem lalepekniecie i to blok trzeba by było splanować


    Wychodzi na to że po wymianie zrobiło sie to samo co przed bo mi mówili że wlasnie kopcił jak sie rozgrzał , mechanik dość dobry choć troche domorosły i niechlujny ,ale wszyscy go chwalą auto bylo zrobione do sprzedania , niby mi mowili ze to była wina uszczelki, nie było opcji oddania auta bo już poczyniłem pewien wklad finansowy i nie miało by to sensu .
    Raz pomógł proszek ale boje sie zeby nie zatkało kanałów .
    Teraz niewiem co robić czy zajżec (koszt wyjdzie z 500zl ) = spokoj i pewny silnik , oleju bieże max 1 na 10000tyś km
    Albo wsypać i modlic żeby nie zapchalo .
    Czy można w jakis sposób wywabić ten proszek z silnika ?

    Czy można w jakis sposób wywabić ten proszek z silnika ?
    No jasne że można sa preparaty do czyszczenia ale nie polecam bo ci wszystko wypłuczą i dopiero wtedy zaczne kopcić
    Poza tym to nie powinno nic zapchać nawet gdybyś wsypał kolejną dawkę
    No to mnie uspokaiłes bo po za tym to silnik dobrze pali jest mocny (ciągnie na pokladzie z 1200kg ) chodzi równo pali mało ON
    A z tym wywabianiem to chodzi mi konkretnie gdybym silnik rozabral i go naprawił
    Nie powinno zapchac, ale on nie ma dziurawej chlodnicy tylko prawdopodobnie padniety plaszcz na bloku albo nie splanowana glowice wiec nie wiem czy sypanie tego srodka jest dobrym pomyslem i czy pomoze on cokolwiek. U mnie juz raz wydmuchalo uszczelke bo sie motorek przegrzal (mialo byc tylko 300-400 zeta za robote z materialem),podczas remontu wychodzily rozne syfy typu zawory i inne,na koniec policzylem ze to co wpakowalem w ten remont przkroczylo grubo wartosc silnika ze szrotu w miarę dobrym stanie. Poza tym z tego co słyszalem (nie twierdze ze to prawda!) koszt sprawdzenia szczelnosci bloku i plaszcza to ok 500 zlotych.

    Poza tym z tego co słyszalem (nie twierdze ze to prawda!) koszt sprawdzenia szczelnosci bloku i plaszcza to ok 500 zlotych.
    Czyli masło maślane a wilu8, dalej w plecy
    Jak chcesz po kosztach to zasyp drugą dawkę i wlej jakiś uszczelniacz do oleju albo gęsciejszy olej
    Wiadomo jak się to skończy
    Albo trzeba auto oddać do mechanixa który daje gwarancję na swoją robotę i wiadomo ile to kosztuje
    Jak wymieniałem na początku płyn chłodniczy to był tlusty, czy jest możliwe ze jest tam gdzieś takie miejsce pomijajac uszczelke głowicy żeby przy pęknięciu byl płyn w oleju i zarazem odrazu płyn był spalany ?
    Niestety z gosciem już rozmawiałem kilka razy (nawet mi uszczelnial pompe) to twierdzi że głowica była planowana i mam info ze kupował do tego nową uszczelke
    widziałem rozebrany silnik była tylko zdjęta głowica .
    Czy jest wogóle możliwość sprawdzenia co może być przyczyną bez rozbierania?
    Daj sobie luz z tymi płynami,proszkami i innym g...To sa rozwiazania tymczasowe i bardziej moga zaszkodzic niz pomóc.Kup na jakims zaprzyjaznionym szrocie lub z innego zródła silnik bez osprzetu(blok z głowica nie bedzie drogi),przełozysz reszte z tego co masz i auto bedzie jezdziło.Po takich reanimacjach jak proszki moto doktory itp to jezdził nie bedzie zbyt długo.
    No właśnie jaki może być mniejwięcej koszt takiego silnika bez osprzętu ?
    Z proszkiem radze ostrożnie bo to jest tylko jak delikatnie sączy mogę coś o tym powiedzieć bo już tego używałem i nie polecam. A co do głowicy to wystarczy że mechanik zle ją dokręcił i po zawodach. Uszczelki też są nie zawsze przedniej jakości nie warto oszczędzać. Ja akurat też miałem taki przypadek i okazało się że miałem pękniętą głowicę i zrobiłem to sam bo mechanik tylko potrafił uszczelki wymieniać i na koszty naraził. Radzę rozbierz pomału wszystko dobrze umyj , obejrzyj spokojnie i na pewno znajdziesz przyczynę. Wtedy powiesz mam dobrze zrobione. Widziałem mechaników którzy dostali nowe pierścienie do wymiany i po trzech miesiącach musiałem silnik rozbierać i okazało się że tak wymienili że każdy pierścień inny. Morał z tego taki chcesz coś mieć zrób to sam. Pozdrawiam i życzę powodzenia bo na pewno się opłaca zrobić wszystko porządnie i mieć spokój na wiele kilometrów.Albo zrób tak jak napisał zibio131 ja się z nim zgadzam.
    To chyba nic nie bende wsypywal podjade do najbardziej zaufanego mechanika i zobaczymy , bende jezdził dopóki nie padnie (dobrze że nie robiłem paska rozrzadu jeszcze)
    Jaki najlepiej podejdzie do mnie blok z głowica , mam pompe boscha i vacum napędzane z głowicy bezpośrednio
    Sprawdz sobie oznaczenie twojego silnika i postaraj sie znalezc taki sam zebys nie brnął w jakies przeróbki.Mysle,że zamkniesz sie w 700zł.Ceny są rózne i ciezko jest precyzyjnie okreslic.

    jaki może być mniejwięcej koszt takiego silnika bez osprzętu

    w mojej okolicy od 1200 w górę
    Narazie to jeszcze nie ma tragedi troche przedwczesny alarm.
    Dziwnie tylko jest że jak puszcze noge z gazu i po chwili wcisne znowu to puszcza obłoki z rury wydechowej , w lusterku wydaje mi sie on biało- niebieski
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.