ďťż
chomiki Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995 Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ?? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ jaka dluga jest miarka oleju? do 405 1.9 GR nagle stracił moc 405 16 93r jestem nowym uzytkownikiem forum i 405. pomozcie |
chomikiWitamZastanawia mnie czy takie objawy są normalne. Gdy silnik jest zimny i odpalę autko to napięcie ładowania jest ok 12.6 - 12.7. Stopniowo jak autko się nagrzewa to wzrasta do ok. 14.4 (przy włączonych światłach 14.3). Jak autko jest już nagrzane i włączę np. światła lub dmuchawę na max to napięcie spada do 13.5V a następnie szybko wzrasta do 14.3V I tak się zastanawiam, czy to normalne objawy? Czy podgrzewanie świec zabiera tyle prądu i na zimnym silniku napięcie jest zdecydowanie mniejsze? Z góry dziękuję za wszelkie informacje. a powiedz czy rozrusznik kreci normalnie ( tzn czy kreci szybko) booo moze byc tak ze akumulator juz nie trzyma tak dobrze jak nowka iii pobiera duzyprad ladowania i przez to masz takie ladowanie... bo raczej alternator ok... sprawdz przed odpaleniem silnika jakie masz napiecie aku... i jak zapalisz auto zgas je i sprawdz napiecie.. napisz i cos pomyslimy:) dobrze jest wszystko...a prtzynajmniej alternator jest ok kolego nie przejmuj sie tym za bardzo ze tak jest poprostu przed odpalenim swiece zabieraja prad a potem rozrusznik przy odpalaniu tym bardziej ze diesel potrzebuje o wiele wiecej pradu do rozruchu niz benzyniak wtedy akumulator jest troche osłabiony przez chwile wiec musi troszke minac czasu zanim alternator zwroci mu prad pobrany przez swiece i rozrusznik dlatego na poczatku jest 12.6 i wzrasta do 14 z kawałkiem jezeli potem jest cały czas ponad 14v to jest ok nie przejmuj sie tym nawet na swiatłach niewiele ci spada wiec ładownie super a powiedz czy rozrusznik kreci normalnie ( tzn czy kreci szybko) booo moze byc tak ze akumulator juz nie trzyma tak dobrze jak nowka iii pobiera duzyprad ladowania i przez to masz takie ladowanie... bo raczej alternator ok... sprawdz przed odpaleniem silnika jakie masz napiecie aku... i jak zapalisz auto zgas je i sprawdz napiecie.. napisz i cos pomyslimy:) akumulator jest kilku miesięczny, tak więc raczej nie powinien mieć problemu z trzymaniem. nie mniej jednak sprawdzę to. Stopniowo jak autko się nagrzewa to wzrasta do ok. 14.4 (przy włączonych światłach 14.3). No cóż świece żarowe potrzebują sporo prądu... Ale jak mówisz że napięcie wzrasta to ja bym się nie przejmował, a napięcie które podałeś jest jak najbardziej OK kolego nie przejmuj sie tym za bardzo ze tak jest poprostu przed odpalenim swiece zabieraja prad a potem rozrusznik przy odpalaniu tym bardziej ze diesel potrzebuje o wiele wiecej pradu do rozruchu niz benzyniak wtedy akumulator jest troche osłabiony przez chwile wiec musi troszke minac czasu zanim alternator zwroci mu prad pobrany przez swiece i rozrusznik dlatego na poczatku jest 12.6 i wzrasta do 14 z kawałkiem jezeli potem jest cały czas ponad 14v to jest ok nie przejmuj sie tym nawet na swiatłach niewiele ci spada wiec ładownie super no to jestem teraz troszkę bardziej spokojny. już myślałem, że coś nie tak. przeczyściłem wszystkie styki od alternatora, aku i rozrusznika. sprawdziłem pasek na alternatorze, przesmarowałem go środkiem zapobiegającym ślizganiu się. poprawiłem izolacje przewodów. może troszkę to nadgorliwość, ale chyba w dobrą stronę aha, przy okazji zauważyłem, że lampka w bagażniku ciągle świeci. na razie wyciągnąłem żarówkę, w weekend poprawię, żeby gasło przy zamkniętej klapie może troszkę to nadgorliwość, ale chyba w dobrą stronę taka nadgorliwość jest wskazana przy kilkuletnim aucie |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||