ďťż
chomiki
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ??
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam!

    Kurcze mam mały problemik Jako, że kupiłem kilka dni temu 405 TD i nie bardzo miałem go jeszcze "wyczutego" to postanowiłem pojechać na stację. Tak jechałem i jechałem , wskazówka pokazywała mało ropy, rezerwa się paliła, ale na oko to jeszcze do stacji da radę . Nie dał rady... Kontrolki w liczniku świeciły jak lampki na choince. 00:00 w nocy 30 km do domu... Zadzwoniłem po brata, żeby przyjechał z bańką Wlałem do baku 20 litrów otworzyłem maskę i zacząłem pompować "gruchą". Odpaliłem i wszystko gra (chyba) tzn. nie stwierdziłem, żeby coś chodziło gorzej niż przed tym jak się ropa skończyła...

    W zasadzie to nie zawracałbym wam tutaj głowy, ale bardzo zmartrwiło mnie to wszystko bo dzień wcześniej wujas powiedział: "Tylko nie dopuść, żeby Ci zabrakło ropy bo diesla trzeba odpowietrzać a ja nie wiem jak"

    I Teraz pierwsze pytanko do was: Czy robiąc tak jak pisałem to postąpiłem dobrze? Czy powinieniem, go teraz jakoś odpowietrzyć? Czytałem coś o odpowietrzaniu wtrysków i baku, ale to chyba nie to co szukam.... Tak mi się wydaje...

    Drugie pytanie... Jak Peugeot 1.8 TD znosi ropę opałową? Czy opał mocno mu szkodzi? Gdy już uporałem się z podstawowymi naprawami, które musiałem przeprowadzić po nabyciu auta, postanowiłem zabrać się za sprzątanie i porządkowanie wszystkiego w środku... Kiedy sprzątałem bagażnik i wywalałem wszystkie rupieci poprzednika przeczytałem napis na bańce, którą zostawił... Duży napis: ROPA OPAŁOWA 20l. W środku (bagażnik) śmierdzi ropą a wykładzina jest tłusta i poplamiona fakt widziałem to przy kupnie, ale nie widziałem napisu OO... Do tego mixol na pace

    Podejrzewam, że poprzedniik jeździł od 6 lat (tyle go miał) na REDbullu i trochę się boję, czy silnik przez to niedostał ostro w tyłek.... Niby OO nie szkodzi, ale ja się trochę bym bał tego jednak. Jak te silniku znoszą barszczyk?


    mi też kiedyś brakło ropy, wlałem 5 i nawet gruszką nie pompowałem a chodzi i pali idealnie

    OO nie szkodzi :rotfl: wmawiaja sobie to codziennie to zaczniesz wierzyć..

    pracowałem na stacji gdzie lało sie ludziom do baków czerwone(sami kupowali, bo stacja była LPG) i lali do wszelkich aut od nowych BMW 525 TDS do stare audi i golfy 1,6D i wszyscy mówili "Pompa pada ale sie opłaca" ..
    przelatałem francuskim dieslem 5 lat na redzie i wsio ok.pozatym to dobre paliwo.z wlasnych doswiadczen moge powiedziec ze lepiej sie zbierał na redzie niz na zwyłej ON poniewaz red to zawsze red a ON nigdy niewiadomo czy niebył ochrzczony jakim kwasem albo czym innym coby sie wybarwił.


    Dzięki No to może nie będzie aż tak źle z tym silnikiem, ale teraz mam problem bo pali tyle co Star 200 SIC! Zaraz wątek muszę naskrobać bo mam duży wyjazd i jak nie dojdę do tego co jest grane to pójdę z Torbami
    a co do odpowietrzania silnika diesela mam taki mały problem coś sie stało z moim odpowietrznikiem w filtrze paliwa i cały czas cieknie czy moge to jakoś zakleić nie będzie problemów z odpowietrzaniem prosił bym o szybką pomoc
    sprobuj wkrecic doraznie jaka śrubkę zeby to zatkac a pozniej cos wymyśl
    no właśnie tylko co
    Daj sobie spokoj z ta srubka. Wcisnij jakas inna, albo zaklej poxilina...

    Poszukaj na forum, gdzies pisalem, jak ja odpowietrzalem uklad paliwowy. Nie uzywam tego odpowietrznika.

    Ja odpowietrzam na koncu przewodu wchodzacego do pompy....
    tak sie zastanawiałem czy nie można tego zrobić tym kanałem ale nie byłem pewien.dzięki
    mialem identyczny przypadek ze skonczyla mi sie ropa w dieslu.nawet bralem go na pych bo na poczatku niewiedzialem dlaczego sie zatrzymal...wszyscy doskonale wiedza ze diesla na pych nie wolno brac.jednak po kilku probach uruchomienia silnika stwierdzilem ze nie mam ropy.zalalem 8 litrow ropy...zaciagnelo i pali idealnie.nie ma obaw ze sie zapowietrzyl.gdyby mial jakies dziwne objawy to tak ale jezeli chodzi normalnie tak jak moj to wszystko jest ok
    ten samochód jest chyba naj prostszy do odpowietrzenia ponieważ lejesz paliwo jak stanie zdejmujesz przewód od nadmiaru paliwa w pąpjie dmuchasz pąpką i patrzysz jak zacznie się lać zakładasz przewód i śmiało możesz palić go. a co do oleju opałowego to jak kupiłem swojego to poprzedni właściciel mi powiedział że tylko na tym jeżdził i to prawda lepiej się zbiera z miejsca . niby nic się nie działo z silnikiem ale słyszałem właśni że pąpa leci od tego.
    podkleję się do tematu, a co tam, przecież też mam 405 D, (jako juz pojazd lekko roboczy, bo na niedzielę to sobie kupiłem RX4 z2002r, fajnie się jeżdzi).
    Co do tematu odpowietrzenia- to jeżeli już Ci silnik zapalił po zalaniu zbiornika, to naprawdę nie musisz nic już robić, pompa przetłacza 95% paliwa spowrotem do zbiornika, 5-10% tylko zużywa silnik (a może nawet mniej) , tak więc ona przepchnie pozostałe powietrze przelewem do zpiornika, a to co poszło w rurki od wtrysków to pomalutku zostanie wypchnięte przez wtryski -i to tyle.
    A co do O.O. to śmiało mogę powiedzieć ,że jeżeli OO jest z w miarę pewnych rąk, nie śmierdzi rozpuszczalnikiem to możesz lać -nic się nie stanie, dla pewności na jeden pełny zbiornik 200ml miksolu i 100% pewności. Temperatura samozapłonu OO jest troszkę wyższa od ON co poprawia lekko sprawność silnika ( z danych ORLEN ) i zmniejsza kopcenie przy wyekspolatowanym silniku (paliwa z bioestrami). Konstrukcja pompy rotacyjnej jest oparta głównie na tulejkach, jakość ropy ma wpływ na smarowanie elementów, ale niema strachu -można śmigać

    pompa przetłacza 95% paliwa spowrotem do zbiornika
    tak Konrad, może to śmiesznie brzmi, ale zdejmij wąż przelewowy z pompy który wraca do zbiornika to zobaczysz ile tego wraca, a silnik na biegu jałowym np, zużywa ok1-1,5 litra paliwa/h, a pompa z przelewu napełnik Ci 10 litrową bańkę przez 1h. Powaga.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.