ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) |
chomikiWitam. Ostatnio zakupiłem peugeota 405 z silnikiem 1.9D. Sprzedawca powiedział że podobno jest uszkodzona uszczelka pod głowicą, bo głowicę niby wymieniał ale jest od innego auta lub coś w tym stylu, lecz nie mam 100% pewności czy na pewno to uszczelka czy głowica lub jeszcze coś innego. Samochód pali bez zarzutu lecz pluję tą wodą i trzeba co jakiś czas dolewać, i czasami silnik ma problem z odpaleniem gdy jest nagrzany.Jeszcze jest tam coś pogrzebane z tym wlewem wody do chłodnicy bo tam są porobione jakieś dziurki i wężyki podłączone i nie wiem czy tak ma być. Za wszystkie odpowiedzi będę wdzięczny. Wpierw może przywróć instalację do fabrycznego stanu, do chłodnicy dochodzą 3 węże jeden od str kierowcy u góry a dwa pozostałe po przekątnej czyli na dole, powiedzmy, że pod alternatorem. Żadnych więcej przewodów (rurek) tam być nie powinno. Może jest źle odpowietrzony i dlatego tak pluje wodą... To już mam nadzieję koledzy Ci podpowiedzą bo sam specem nie jestem To już mam nadzieję koledzy Ci podpowiedzą bo sam specem nie jestem Ja też, ale mogę dać namiary na godnego mechanika w razie naprawy nie własnoręcznej w poprzednim TD miałem 4 przewody od chłodnicy, jeden od termostatu po prawej a trzy "pod alternatorem". w poprzednim TD miałem 4 przewody od chłodnicy, jeden od termostatu po prawej a trzy "pod alternatorem". Dokładnie są 2 grube i 2 cienkie Ale tutaj mówimy o zwykłym dieslu więc jednak się różnią między sobą z TD. TD nie widziałem na żywo więc nie wiem. Chociaż tak się zastanowiłem no to w D też są 4 rurki.... Po jednej str u góry ten do termostatu gruby, po przekątnej 2 które idą z bloku silnika i jeszcze jeden cienki identyczny jak ten który ogrzewa przepustnicę w benzyniakach, a który nie pamiętam skąd w dieslu idzie Chociaż jeśli kolega ma tam coś nakombinowane to wpierw niech przywróci stan fabryczny bo może gdzieś lewe powietrze się dostaje i się zapowietrza, stąd wyrzuca korkiem zrób fotke "tych wyczynów" i m.w dojdziemy do ładu... Jeszcze dzisiaj umieszczę fotki wężów i głowicy. EDIT: Sorry że dopiero dzisiaj ale umieszczam. podobny myk miał ojciec w starym TD coś na rodzaj dłubanego odpowietrznika... ze sam sie odpowietrza czy cos... i ty chyba masz ten starszy silnik... A nie wiesz jak w oryginale to wyglądało? A nie wiesz jak w oryginale to wyglądało? nie, ja mam zwykłego diesla i silnik troche inny... kurczę bo na necie nie mogę znaleźć. Staciwa, ktoś na forum ma taki jak twój silnik... bo ja mam z mieszalnikiem na pokrywie zaworów a u Ciebie jest jakoś inaczej... i coś mi wygląda na bardziej silnik z citroena w dieslu... chyba coś takiego... Ostatnio zacząłem wymieniać różne paski itp i natknąłem się na pewien problem, a mianowicie zamówiłem pasek od alternatora i jest za szeroki. Koleś w sklepie mówił że mam starszą wersję silnikową. Mój peugeot jest z 96 a silnik niby na podzespołach 92. Koleś w sklepie u kogo brałeś ? Staciwa, a nie masz przypadkiem w papierach składak Jak się nie mylę to jest składak. Jeszcze jeden problem mam, a mianowicie wskaźnik paliwa wariuje wraz z mocą akumulatora. Jak aku jest naładowany to pokazuje że jest pełny bak a jak słabszy to na rezerwie. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||