ďťż
chomiki Problem raz odpala raz nie ... Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' |
chomikiwitam szanownych kolegów czytając forum o wolnych obrotach w dieslu 1.9d bo takiego posiadam mam niznalazłem podobnego problemu z ustawieniem wolnych obrotów:jak zwolnie linkę"ssania" to silnikowi spadają obroty do poziomu 450 nie ważne czy jest zimny czy ma 80st na wskaźniku. jak ustawie na ciągle gazu zapomocą śruby regulacyjnej1200 to trzyma jak obniże do 1000 to zaraz spada do 450 ustawiłem go na ssaniu na 850 to mi się zaczął grzać także pracując na wolnych obrotach zimnym letnim porankiem sam by wsobie wodę zagotował. jak zluzuje linke do zero ssania jest spokój z temperaturą na mocy nie stracił nic. jeszcze myślałem że może wtryski ale nie bo dziś je sprawdziłem. zapowietrzenie też nie wchodzi w grę bo sprawdziłe na krótko spinając przewody może ktoś miał podobny przypadek. "ssanie" o którym piszesz (z tyłu pompy) pełni identyczną funkcję jak śruba regulacyjna "cięgła gazu" więc to co piszesz jest dziwne albo źle wytłumaczyłeś:) według mnie pompa wtryskowa Ci się sypie i dlatego nie trzyma niskich obrotów, może to być również kąt wtrysku, nikt Ci tego nie zdiagnozuje na forum. Konrad coś może być w tym co mówisz może jest to banalne pytanie ale jak sprawdzić wydajność pompy wodnej Pompe sprawdzasz tak, ze dajesz gazu i sprawdzasz czy gruby przewod chlodniczy staje sie twardy. Odkrecasz korek i obserwujesz czy jak dajesz gazu, to poziom plynu na chwile sie obniza. Pierwsza sprawa odnosnie tych wolnych obrotow, to olej chwilowo ssanie. Wolne obroty ustawia sie sruba regulacyjna na pompie, ktora ustala minimalne odchylenie dzwigni gazu. Ustawia sie te obroty na 900-950 pln - na luznej lince ssania. Pozniej przy napiecu maksymalnym linki ssania ma byc 1000-1050. levis, kolega ropuch, na wyższych obrotach nie ma problemów z temperaturą więc wtedy pompa wprowadza płyn w obieg. Trzeba sprawdzić czy wprowadza go w obieg również na wolnych obrotach. Proponuję poluzować któryś z górnych przewodów układu chłodzenia i sprawdzić czy pompuje płyn. ropuch, Kiedy pompa była wymieniana? kiedyś ktoś na forum podesłał zdjęcie starej pompy w której prawie nie było wirnika.... przeprowadziłem regulacje tak jak radziliście i tu powstało zaskoczenie techniczne a mianowicie po rzegazowce do 3 tyś obr spada do 1300 i tak trzyma po ponownym uruchomieniu silnika obroty wynoszą 450 obr/min chodzi na granicy zgaśnićia po rzegazówie znowu spadają obrotki do 450. pompy wodnej nie wymieniałem od nowości tzn 220tyś kilometrów. co wtej sytuacji można zdziałać pompy wodnej nie wymieniałem od nowości tzn 220tyś kilometrów więc koniecznie do wymiany. Sprawdź jeszcze raz czy układ paliwowy Ci się nie zapowietrza- to najbardziej prawdopodobne, jeśli nie to sprawdź wtryski, jeśli nic nie pomoże wymiana pompy wtryskowej. Dziwne rzeczy piszesz Sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego. Jezeli to sie okaze OK, to wychodzi na to , ze pompa wtryskowa do roboty... jednak skubany podbierał lewe powietrze na połączeniu przewodu paliwowego z zbiornikiem. Levis mam pytanie do ciebie: czy jest możliwe bo u ojca w dieslu pomimo szczelych przewodów sprawdzane podciśnieniem pompa zassysała powietrze razem zropą z baku wszystkie przewody sprawdziłem a bąbelki powietrza z ropą idą do do pompy widać to na przezroczystym filtrze kontowym od ropy zamykam temat całe, zamieszanie spowodowało powietrze które podciągało się co pewien czas z przewodu paliwowego wymieniłem wszystkie na nowe i znowu smiga pozdrawiam i dzięki za pomoc Mowilem, ze to nieszczelnosc ukladu, to nikt mnie nie sluchal ;P |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||