ďťż
chomiki Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator 405 problem z chłodzeniem silnika Czujniki temp. płynu chłodzącego skacze temperatura płynu chłodzącego Uzupełnianie czynnika chłodzącego klimy. Jak zlać płyn z układu chłodzenia? nie moge odpowietrzyc okladu chlodzenia...:( Problem z układem chłodzenia P405, 1.9 d Olej w układzie chłodzenia - uszczelka ?? |
chomikiWitam,dorbna prosba o pytanko - czy jest jakis zbiornik wyrownawczy w ukladzie chlodzenia - 1.9 TD 93' - po FL. Czy jedynym zbiorniczkiem jest ten przy chlodnicy ?? bo nie moge takowego zlokalizowac. pozdrawiam to jest wlasnie zbiorniczek wyrownawczy w pugu... tak wlasnie sie spodziewalem ale wolalem spytac bo kurde plyn mi spierdziela gdzies, nie widac zbytnio gdzie... niby mowia, ze uszczelka pod glowica...ale to chyba by sie zaczal grzac a ten w ogole mi sie nie grzeje... spotkaliscie sie kiedys z takim czyms... ?? moze uciekac z nagrzewnicy sprawdz na przewodach albo na korku spustowym z chłodnicy i zobacz czy masz sucho pod nogami bo jeśli nie to leje sie z nagrzewnicy Uszczelka to raczej nie może ci leci z przewodu na dole chłodnicy jak staniesz przodem do samochodu to po lewej stronie na dole chłodnicy masz gruby przewód na tym przewodzie jest taki oring na samej końcówce może on już puszcza powinnes sie położyć i zobaczyć. Uszczelka to raczej nie może ci leci z przewodu na dole chłodnicy jak staniesz przodem do samochodu to po lewej stronie na dole chłodnicy masz gruby przewód na tym przewodzie jest taki oring na samej końcówce może on już puszcza powinnes sie położyć i zobaczyć. ja wlasnie tego przewodu poszukuje jakby ktos mial Musze poszukać Noger bo chyba gdzieś taki mam jak coś to ci napisze na PW bylbym Ci bardzo wdzieczny kolego a ja dizś wymieniłem płyn. w pośpiechu bo miałem pół odz przed wyjazdem w trasę. odpiąłem węża od chłodnicy od str alternatora. przedmuchałem troche i wyciekł czarno-zielono-niebieski brudny płyn. paskudztwo. nalałem czystego świeżego płynu z odpornością do -35 i teraz w czasie jazdy widze temp wyższą o jakieś 3-5st. czyżby nowy płyn lepiej się nagrzewał? ten korek spustu z tył silnika jest w bardzo niewygodnym miejscu. a wracając do tematu to moze tam cieknie Ci płyn??? Podepnę się pod temat czy w waszych dislach tez macie ciśnienie nawet rano na zimnym silniku jak otwieram korek wlewu płynu to syczy powietrze Ja odkad wymienilem uszczelke pod glowica nie mam syku przy odkrecaniu korka No ja miałem dosc ciekawa przygode w moim J5 tuż po zakupie wyruszyłem w trase ok 200km Na tym odcinku wciągnął ok 3 l płunu z rury do tego szedl biały dym , sytuacja była dość beznadziejna , wsypałem uszczelniacz do chłodnic i już tak przejechalem 15tyś km płynu dolewam może max 100ml na 1000km dodam że była zmieniana uszczelka pod głowicą bo z tego powodu niemiec sie go pozbył , Ma ktoś jakieś sugestie czego moge sie spodziewac w silniku po tym i co może byc przyczyną? Ja mam ciśnienie w chłodnicy ale płynu nie ubywa ciekawe co to jest Ja mam ciśnienie w chłodnicy ale płynu nie ubywa ciekawe co to jest Nic nie jest. Pewne ciśnienie musi być To uspokoiłeś mnie troszkę :super: |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||