ďťż
chomiki Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator 405 problem z chłodzeniem silnika Czujniki temp. płynu chłodzącego skacze temperatura płynu chłodzącego Uzupełnianie czynnika chłodzącego klimy. nie moge odpowietrzyc okladu chlodzenia...:( Problem z układem chłodzenia P405, 1.9 d układ chłodzenia - wyciek ale skąd? Olej w układzie chłodzenia - uszczelka ?? |
chomikiPanowie, chcę to zrobić sam, ale nie wiem jak mam się do tego zabrać - rozpinać węże, czy jest jakiś zawór w chłodnicy? Co z płynem w bloku?Niby nic, a mam dylemat. Wymienię też termostat, nie dostałem jednak Wahlera i nabyłem Gaetsa - będzie dobry? Miałem wcześniej podobny i auto trochę się jakby grzało. w chłodnicy masz na dole po prawej stronie jak staniesz przodem do auta pod spodem chłodnicy gates wytrzymal mi 3 miesiace Miejmy nadzieje, ze Tobie posluzy dluzej Co do spuszczenia, to tak jak napisal arsen, po stronie kierowcy na dole. Z reszty poleci jak odkrecisz obudowe termostatu. Tylko nie dawaj zadnego sylikonu przypadkiem w okolicy obudowy.... Z bloku spuszczasz za pomocą korka na obudowie połaczen przewodow kolo pompy. Z tylu silnika, nad dolna podpora silnika, przez ktora przechodzi prawa poloska. Mam założonego Wahlera, ale auto nagrzewa mi się do ok. 75st, wcześniej było 80-82st, może jakiś syf podlazł i nie domyka termostat, nie wiem. Jak założyłem Wahlera było super przez 2 lata, wcześniej miałem coś podobnego do Gatesa i się grzał. Chyba, że dostał gdzieś powietrza i świruje, albo wina teraźniejszej pogody. I jeszcze mi się tak wydaje, że zderzak z MI ma większe wloty powietrza, w starym jednak tablica trochę przysłaniała wlot - alo to tylko takie moje przemyślenia. to nie ma znaczenia. Termostat reaguje na temperature w bloku silnika a nie na ta w chlodnicy... Propobuje, zebys tez korek chlodnicy sprawdzil i ewentualnie wymienil na nowy... a wiecie może co zrobić żeby z odpowietrznika na chłodnicy nie leciał mi płyn nie szczelny jest Odpowietrznik daje się wyjąć. Musisz wyciągać i kręcić lewo prawo, aż puszczą zaczepy. Trzeba znależć moment, kiedy zaczepy wyjdą z rowków w korku. Na korku odpowietrznika jest oring, który wystarczy wymienić. No to płyn i termostat wymieniony , układ odpowietrzony, wszystkie węże gorące, ogrzewanie działa, wentylator załącza się w granicach 95st. C, ale.................... Zapraszam do działu LPG |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||