ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam.
    Szukałem na forum podobnego przypadku ale nie mogę znaleźć.

    Otóż: Od jakiegos czasu poruszając sie swoją białą strzałą zauważyłem grzanie się silnika, zwłaszcza w mieście. Problem 1 rozwiązałem bo zauważyłem wyciek płynu. Wymieniony wąż dolny i zalany nowy płyn. Odpowietrzony i wszystko chodziło jakieś 2 miesiące.

    Teraz jest tak.
    Płyn jest, ale pali mi bezpiecznik od wentylatorów pod kierownicą.
    Wiatraki na krótko spięte chodzą więc ten trop odpada. Kable sprawdziłem i poczyściłem co się da, choć przyznam iż zmotka z kablami, bo widać że ktoś kiedyś już coś tam robił. Było jednak wszystko dobrze do tej pory.
    Wymieniłem czujnik na chłodnicy od strony kierowcy, ale dokładnie nie wiem do czego on służy. Od strony pasażera jest wkręcany półobrotem jakiś inny czujnik. Także nie wiem dokładnie do czego on jest.
    Nie mogę znaleźć rysunków i instrukcji co to jest.
    Może ktoś poratuje jakimś schematem?
    Albo napisze co może powodować zwarcie i palenie bezpieczników. Z tego co wiem to zakładałem bezpiecznik 30 więc to i tak spora bestia.
    Może jeszcze jakieś inne bezpieczniki są o których nie wiem albo przekaźniki.
    Proszę o pomoc.
    Czy to może mieć związek z termostatem?


    kolego od wentlatorów masz pod maską bezpieczniki i powinien być 30 A w chłodnicy są dwa czujniki jeden w zbiorniczku wyrównawczym od poziomu płynu i drugi z drugiej strony chłodnicy od strony kierowcy i ten jest od wentylatorów...
    Pod maską jest bezpiecznik od wentylatora 30 A i kabinie w skrzybce bezpieczników też jest jeden F-25 5A (przekażnik pracy wentylatora)
    No ale pali mi bezpiecznik pod kierownicą. Założyłem 30 A i też poleciał. A przekaźnik w którym miejscu jest i jaki jest sposób by go sprawdzić?
    Proszę o pomoc. Przyznam szczerze iż naprawa samochodów nie jest moją mocną stroną.
    Macie może jakiś schemacik na obrazku całego układu chłodzenia wraz z elektryką?

    Dziękuję za odpowiedzi w mojej sprawie.


    przekaźniki masz przy wentylatorach

    Założyłem 30 A i też poleciał

    Masz gdzieś zwarcie w instalacji.

    Przekaźnik? Dajesz napięcie sterujące to ma Ci się zewrzeć na wyjściu, odłączysz zasilanie ma się rozewrzeć (słychać cyknięcie)
    Jutro się tym pobawię.
    Ciekaw jestem czy mi się uda.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.