ďťż
chomiki
Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI
Przy temperaturze 70-80 stopni gaśnie.
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Wyniki spalania oraz problem z temperatura
Włacza sie kontrolka STOP i czerwona od temperatury?
Temperatura w biosie a odczyty everesta
temperatura silnika 100 stopni
Temperatura robocza silnika 1.9 TD
Problem z temperaturą silnika w 1.9 TD
temperatura silnika po zapaleniu do nagrzania
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich użytkowników ukochanych 405. po raz pierwszy korzystam z forum nie wliczając czytania tematów. Mam 405 1.9 XU9 po raz pierwszy widzę żeby szybko skakała temp płynu nawet na trasie przy równomiernej jeździe choć skoki są niewielkie tzn od koło 78 do 84 skok temp następuje w ciągu około 2 min po czym wentylator zbija ją równie szybko czy to normalne??? i czy m tym modelu występuje tylko jeden wentylator chłodnicy? bo te co widziałem miały po 2.


    czekaj - temperature Ci zbija ponizej 80????
    tak do około 78 później skacze do 84
    cos nie tak z termostatem - temperatura silnik apowinna byc powyzej 80, okolo 86
    jak tak dryga to najprawdopodobniej termostat do wymiany


    też tak sobie pomyślałem ale zanim podejmę się jakiś działań wolę spytać kogoś bardziej zorientowanego. kupiłem go niedawno i troszkę już przy nim zrobiłem i jeszcze troszkę jest do zrobienia ale stopniowo po mału do ideału
    odczytaj dokladnie oznaczenia na starym termostacie,
    bo sa rozne - rozne zakresy temperatury.
    a najlepiej jak bys mogl sprawdzic gdzies dokladnie po VIN'ie albo numerze silnika jaki powinien byc
    Wg mnie to jest dobra temperatura w trasie przy dzsiejszych temperaturach. U mnie temperatura jest w zaleznosci od 75-92st. Jaka temperature ma auto w korku, w miescie podczas jazdy, oraz w trasie przy jakich predkosciach, to pozwoli ustalic przyczyne...
    Ja wymienilem termostst i nie wiem czy zrobilem dobrze bo ten otwiera sie czesto przy 100'C a temperatura skacze raz 86 a raz 92 a predkosc stala.
    temp w korku jest 95,97 nie przekracza 100. wiem ze w różnych syt temp będzie różna ale ziwi mnie to że tak szybkie są skoki przy innych mi się tak nie działo. dzięki chłopaki za wszelkie rady i próby pomocy
    no to jak koledzy pisza termostat...

    temp w korku jest 95,97 nie przekracza 100.
    No to elegancka temperatura

    Co do skoków i niskiej temp. w czasie jazdy to sprawdź jeszcze termowłącznik wentylatorów na chłodnicy.Ja miałem zamontowany taki który włączał wentylator już przy 82 stopniach i silnik był wiecznie nie dogrzany
    Sranie w banie, ze tak powiem. Sprawny uklad ma trzymac stala temperature w trasie. 406 moich rodzicow jak zlapie te 90 stopni, to wskazowka nawet nie dygnie, czy w miescie w korku, czy w trasie przy 100km/h czy przy 220km/h.
    Wiem, ze 405 nie sa moze tak dopracowane, ale sprawny uklad ma miec minimum 80 stopni niezaleznie jak jest zimno...
    A jak cos nie tak, to wymiencie, termostaty na WAHLER'a , oryginalne chlodnice i zalejcie porzadnym plynem chlodniczym.

    Sranie w banie, ze tak powiem. Sprawny uklad ma trzymac stala temperature w trasie. 406 moich rodzicow jak zlapie te 90 stopni, to wskazowka nawet nie dygnie, czy w miescie w korku, czy w trasie przy 100km/h czy przy 220km/h.
    No co Ty powiesz

    Czy trzyma komuś w 405 tak temperaturę jak levis opisuje u swoich rodziców?
    Mi tak trzyma. Poza korkami w mieście, jak jest cieplej, wtedy dochodzi do uruchomienia wentylatora.
    Ale poza tym wskazówka stoi jak zaczarowana w okolicy 85 stopni.
    Zarówno przy minus 20 jak i plus 30.
    W moim poprzednim 405 1,4 temp stała na 90 stopni i musiał być porządny korek żeby poszła w górę.W tym co mam teraz temp waha się między 80-90stopni,latem jak jest duży korek potrafi podejść pod 100.
    Pasażer, no ja też tak mam, a chciałbym by było normalnie Muszę coś z tym zrobić
    Mi tak trzyma, chociaż jak były te najgorsze mrozy, to się nie dogrzał do swojej temperatury, ale tylko przy -22 C, miał jakieś 78 st.C, latem mam 80 -82

    Muszę coś z tym zrobić
    Raczej nic nie zrobisz,ja zmieniałem termostaty,płyny i nic się nie zmieniło Wcześniej temperaturę miewałem jeszcze niższą,ale to przez termowłącznik wentylatora który go uruchamiał już przy 82stopniach
    Na tym termostacie ,ktory mam obecnie,temperatura skacze od 85 do 92'c czyli jest ok.Tylko te otwieranie przy 98'C
    trochę późno ci otwiera może coś zapowietrzone

    trochę późno ci otwiera może coś zapowietrzone
    Taki ma niby byc Maciek,co sie otwiera przy takiej temperaturze.Dziala wiec sie tym nie przejmuje na razie.
    Cześć. wreszcie usunąłem usterkę i już jest wsio ok ale przyczyną nie był termostat ani też zapowietrzony układ tylko błędnie działający czujnik temp!!! wymieniłem i wsio jest ok !!! dzięki za rady!
    Mój nowy nabytek pokazuje na wskaźniku 95 stopni.
    Po zatrzymaniu się podniosłem maskę - stwierdziłem że wentylator chłodnicy był włączony.
    Otworzyłem korek od chłodnicy a tam nie było wrzątku ani jakiegoś ciśnienia.
    Nadmieniam że po sprawdzeniu termostatu w garnku odpowietrzyłem układ śrubką na termostacie.
    Gdy odkręcałem śrubkę odpowietrznika głowicy nad termostatem to mi nic nie leciało.
    Liczyłem że głowica się odpowietrzy sama.
    Miał ktoś taki przypadek ??
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=7774
    Witam koledzy,
    interesuje mnie temperatura silnika w turbodieselu w czasie jazdy przy róznych prędkościach. U mnia dzieja się dziwne rzeczy, temperatura skacze od 75-90, jaka powinna być ta temperatura? Jest jakaś strała? Czy takie skakanie to ok?
    Dzięki
    w mieście 85-90, w trasie 75-80
    kata_lo, wywal z opisu to TDI, PUG to nie VW

    w mieście 85-90, w trasie 75-80
    kata_lo, wywal z opisu to TDI, PUG to nie VW


    U mnie w 1,9TD mam 75-83 stopnie, a 1,9D miałem też około 75 stopni. Wymieniłem ostatnio na termostat WAHLERA i też mam te 75-83.
    Shaggy, a leci Ci gorace powietrze z kratek jak wlaczysz nadmuch ?
    levis aż parzy ogrzewanie spoko . levis weź pod uwagę że ja mam 2x grubszą chłodnicę i trochę inny obieg z uwagi na klimatyzację
    Ja rowniez mam gruba chlodnice Wiec to nie jest wyznacznik. Temperatura steruje termostat i chocbys mial 5 razy grubsza chlodnice, to jak jest dobry termostat to powininen utrzymac prawidlowa temperature ukladu

    Widocznie masz uszkodzony czujnik temperatury, ktory znajduje sie z przodu termostatu (niebieska wtyczka)
    levis, Czujnik poprawnie pokazuje jak jest na zegarach około 83 załączają się wentylatory, wiec są w miarę dokładne pomiary. Mam już 2 peugeota który wg niektórych jest nie dogrzany, a spotkałem się jeszcze z przynajmniej 5 405 w D i TD które miały identycznie . U ciebie większa temperatura pracy silnika może wynikać z modyfikacji jakich dokonałeś u siebie w TD
    heh, ale to nie jest tak

    Moj od zawsze pokazywal 85 stopni na blacie. W cieple dni w korku dochodzi do 92 i wentylatory zbijaja do 85. To jest prawidlowe.

    Temperatura otwarcia termostatu to 83 stopnie i taka powinna byc temperatura w czasie jazdy ewentualnie wyzsza.
    Temperatura zalaczenia 1 biegu wentylatora to 89 stopni a drugiego 92 stopnie. Ja u siebie mam tylko ten II bieg i zalaczaja sie oba na raz jak temperatura bedzie miala 92 stopnie.

    Wskazowka nie ma prawa spasc ponizej 80 stopni - KONIEC TEMATU.

    Jezeli leci gorace powietrze z kratek, a temperatura pokazuje 72 stopnie, to albo jest przestawiony wskaznik (wyjmowana wskazowka) , albo czujnik popsuty
    U mnie w 1.4 benz siedzi caly czas na 95-100C i nic wiecej, czy to korek czy trasa, idzie do 100 C włącza sie wicher i spada do okolo 90 max 92.

    Wiec ja nie widze problemu, ale zawsze mozesz speawdzic czy nie masz zapowietrzonego układu
    levis masz dane czujnik jakie oporności powinien mieć przy jakich temperaturach W pasztecie tak można było sprawdzić a w PUGU to sprawdzę
    Jak juz go uruchomie po remoncie (prawdopodobnie za 12 godzin ) to postaram sie pomierzyc opor czujnikow
    levis, THX
    Witam
    Shaggy ja też mam z klimą i to z tą temperaturą jest przechlapane ostatno zacioł mi sie ten mini komputer od klimy i w momencie kiedy miałem koło 85 stopni włączały sie 2 dmuchawy na max i kręciły do bólu po wyłączeniu zapłonu chodziła tylko 1 aż temperatura zeszła poniżej min na wskaźniku. Odłączenie akumulatora na chwile dało efekt powróciło do normy. A to z temp skaczącą od 90 do 80 w TD to chyba norma

    Pozdrawiam
    Marczu ale u mnie waha sie w okolicach 75-85 w lato
    Zgadza sie Shaggy w odróżnieniu od starszych wersji oraz tych bez klimy u nas temperaturą steruje komputer albo może lepiej brzmi sterownik od klimy. W chłodnicy nie ma czujnika temperatury :O jest na korpusie od termostatu . Nie ma różnicy czy jest to zima czy lato ten typ tak ma nagrzewa sie do 90 potem spada do ok 80 i tak non stop.
    Marczu u mnie nigdy nie doszło do 90 stopni max 83
    No to fakt 10 stopni to jest duża róznica zwłaszcza w paliwie . Generalnie takie wachania spowodowane są tym nieszczesnym termostatem. Teraz nawet ciężko dobrać odpowiedni niby katalogowo są odpowiednich parametrów ale jak to w życiu bywa mogą sie różnić jakimś szczególikiem. Ja sie spotkałem np że w sklepie naszej marki gość niemógł znaleść rolki napinającej paska klinowego do tego modelu w żadnym katalogu . Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy eksperymentuj z innymi termostatami
    Marczu termostat dostaniesz bez problemu ja za whalera zapłaciłem 60 zł (musisz mieć na temp 83 stopnie oznaczenie to było 4446.83D), rolkę zwrotna i napinająca można dostać w intercarsie. Za rolke zwrotną zapłaciłem 220 zł trochę drogie są
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.