ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam.

    Mój problem zaczął się dawno a zarazem bardzo niedawno... Więc zacznę od początku... Gdy kupilem autko wszystko było w absolutnym porządku... temperatura robocza od 75 do 90 stopni... Nigdy nie było wiecej... Tak było przez 6 miesięcy... jednak kiedys zacząłem obserwować wycieki płynu chłodniczego... były to wycieki z dołu chłodnicy. Pojezdzilem z tymi wyciekami miesiąc (w chłodnicy był płyn a potem w miare dolewania płyn z wodą) Podczas jezdzenia z "tymi wyciekami" też wszystko było OK... aż do wczoraj... podczas jazdy ok. 80 km/h temperatura zaczęła mi pokazywać 90-97 stopni... po chwili było ok 88 stopni by zaraz znowu wejść na 95... Także przy wjezdzaniu pod górke takie zachwiania miały miejsce. Wczoraj po powrocie zakleiłem chłodnice i wyciek zniknął... nie wymienilem jednak płynu ani nie odpowietrzylem układu... Dzisiaj jadąc do pracy sytuacja sie pogorszyla Wskazówka była na 75 stopniach (ok 3 km po ruszeniu) by przy przyspieszaniu "polecieć jak obrotomierz" do 93 !!! I potem wrócic do 90 stopni i znowu do 97 itd... Po powrocie otworzylem korek od chłodnicy... i zaczęło mi wybijać płyn (nie dużo) ale chyba bylo to spowodowane za dużym jego stanem... Znam sie troche na samochodach ale nie potrafie tego wytlumaczyc... Auto nie kopci na niebiesko, kopa ma normalnego, w oleju nie ma raczej płynu, korek od zbiorniczka bez masełka... silnik czysty z przodu ale z tylu jest troche "obrzygany" olejem... BOJE SIĘ, że to uszczelka pod głowicą... a może termostat??? Macie SZANOWNI KOLEDZY jakieś pomysły co to może być???


    Witam. Zacznij od wymiany termostatu , to groszowe sprawy a mi np pomoglo.
    odpowietrz uklad chlodzacy i zepnij wentylatory na krotko, zeby oba wlaczaly sie na raz juz na 1 biegu.
    Jak dalej bedzie sie przegrzewal to uszczelka pod glowica.

    Pozdrawiam
    [quote="levis"]Witam. Zacznij od wymiany termostatu , to groszowe sprawy a mi np pomoglo.
    odpowietrz uklad chlodzacy

    Dzięki za podpowiedz... prosilbym jeszcze o instrukcje odpowietrzenia układu, bo nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać.

    Pozdrawiam
    wg mnie to problem tkwi właśnie w nieodpowietronym układzie.Tym bardziej że uciekał Ci płyn, więc na jego miejsce poszło powietrze. Jeden odpowietrnik jest z lewej strony chłodnicy (czytaj: od strony kierowcy) u góry taki zaworek. Wykręcamy go palcami aż się odpowiednio nie wysunie. drugi na termostacie (śruba trox). Jeśli nie uda się jej wykręcić to można odpiąć ten cienki wężyk który wraca do chłodnicy.
    Po otwarciu dolewasz płyny chłod. aż zacznie czysty wypływać z odpowietrzników i wtedy je zakręcamy. Załączasz slnik i patrzysz czy czasem płynu nie ubywa w zbiorniku wyrównawczym.

    Wszystko.


    dokładnie tak jak napisał stachons, od tego zacznij
    a gdzie w 405 jest zbiorniczek wyrównawczy?? może ślepy jestem no ale niebardzo wiem gdzie jest taki czy może taki zbiorniczek jest tylko w dieslach?? Bo ja mam benzyne 1,6 i też mi sie grzeje... tylko mój sie grzeje troche tragiczniej (ponad 100stopni)
    To w co wlewasz płyn chłodzący. Zauważ że nie na całej wyskości jest to połączone z chłodnicą tylko na dole.
    Z ta temp. to tez tak miałem , też termostat wymieniłem tez odpowietrzałem i na krótko było dobrze apózniej to samo wskazówka szalała z 100 stopni zchodziła do 75 stopni w mgieniu oka . Najgorzej było jak był zimny . Po okło 3-5 km wskazówka z 70 w szaleńczym tempie wedrowała do 100 by za chwilę zejsc na 75 pózniej spokój az do korków bo wtedy 100 stopni . I tak sie bawiłem aż sie prawie jezdzić nie dało od temp.
    Wynik uszczelka pod głowicą

    a gdzie w 405 jest zbiorniczek wyrównawczy?? może ślepy jestem no ale niebardzo wiem gdzie jest taki czy może taki zbiorniczek jest tylko w dieslach?? Bo ja mam benzyne 1,6 i też mi sie grzeje... tylko mój sie grzeje troche tragiczniej (ponad 100stopni)
    W twoim samochodzie zbiorniczek wyrównawczy to cześc chłodnicy ta rozszeżona z korkiem .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.