ďťż
chomiki Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego swieci sie kontrolka braku ladowania przy wcisnietym hamulcu Log kontrolny - OTL 24.05.10 objasnienia do kontrolek tablicy rozdzielczej w peugoet 405 Log kontrolny - 24.10.2008 Log kontrolny 22.01.10 Kontroler hosta USB Hi Speed ? Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K Uwaga administracja nie kontroluje forum!!!! Kontrolka poziomu płynu chłodniczego. |
chomikiWłacza sie kontrolka STOP i czerwona od temperatury a wskaźnik temperatury pokazuje okolo 78 stopni.co to może być? kontrolki te raz się świecą raz gasną.boje się żeby mi coś nie poszło bo to moje pierwsze autko i od razu się w nim zakochałem:)Witam! wg mnie sa dwie przyczyny: 1) bardziej prawdopodobna (jesli mowisz ze raz sie swieca, a raz gasna) - to to ze masz gdzies zwarcie (moze z tylu zegarów np). 2) mniej prawdopodobna (ale u mnie sie tak dzialo na wakacje) - mimo tego ze wskaznik pokazywal 90-95 to sie przegrzewał silinik i zapalaly sie lampki, bo mialem zatkany uklad chlodzenia (a czujnik jest w chlodncy zdaje sie) podjedz do elektryka niech sprawdzi, chyba ze sam umiesz. pozdro krzych to musi być raczej pierwsza wersja bo dzisiaj zaswieciły mi się niedługo po uruchomieniu silnika-nawet metra nieprzejechałem no to ruszaj do boju z elektryką - zycze Ci, zeby okablowanie w twoim pugu nie wygldało jak w moim (to chyba robił jakis chinczyk z francuzem na zmiane, a poprawial Pan Kazio w polsce) pozdro obawiam się że tak może być i u mnie bo już widziałem jakieś wystające niezaizolowane kable, wtyczki i tym podobne w różnych miejscach. do tego ten do połowy zdemontowany alarm-wszędzie jakieś kabelki... jak masz luzne kable odizolowane, to tasma izolacyjna w dlon i przynajmniej je pozakanczaj co by ci odatkowych zwarc i problemow nie robily. z tymi kontrolkami to luknij na zegary od tylu, moze cos tam robi zwarcie, albo moze czujnik temp zwiera? wyczysc i osusz i zobacz. pozdro krzych a może ta kontrolka przy wskażniku temperatury nie jest od temperatury tylko np od klocków hamulcowych bo się zużyły. bo przy hamowaniu trzęsie troche samochodem tak jakby ABS byl ale to raczej niemożliwe w 405 z silnikiem 1,4 bo takie niebyły produkowane i żadnych kontrolek od ABSu też niema.bede musiał podnieść go i sprawdzić mu hamulce kontrolka przy wskazniku temperatury jest od temperatury - uwierz mi. ogladalem ja przez cale wakacje srednio 1 raz w tygodniu wskaznik od klocków masz : to taki żólty (kolo z paskami po prawej i po lewej) - absu nie masz bo takiech nie bylo (1.4). Ja tez nie mam pozdro z tego co wyczytałem to 405ki z silnikami 1,4l produkowano dopiero od 1992 roku a moj jest z 91, opony dla 405ek z takimi silnikami powinny być 165 a na moich drzwiach pisze że powinny być 175.wniosek silnik mógł być wymieniany. a z tą kontrolka to możliwe też że niema stanu płynu chłodniczego bo gdzieś mi chyba wycieka(troszke-jutro wsypie czegoś do uszczelnienia) i co najgorsze niewiem jak mogłem to przegapić przy zakupie ale na chłodnicy niema wentylatora!:\ Wentylator znajduje się między chłodnicą a zderzakiem, pod atrapą. Ja też mam 1,4 z 1991 roku. Co do opon - na drzwiach pisze 165/70*14. Nie mam również ABSu. A żeby było śmieszniej to zimowe oponki na których obecnie śmigam są o wymiarach 185/60 *14. Dostałem je za darmoche więc nie widziwiam. z tego co wyczytałem to 405ki z silnikami 1,4l produkowano dopiero od 1992 Z tego co ja wyczytalem, to 1.4 montowano od samego poczatku produkcji, te samochody byly tez najubozej wyposazane. W mojej 405 było to samo najpierw od poziomu potem od temperatury.Zwłaszcza na mrozie i w korku.Okazło się że miałem pełno różnego syfu w układzie chłodzenia i coś tam musiało zatykać trzeba było wszystko wyczyścić ,uszczelnić i gra sprawdz czujnik temperatury ja mialem tak po umyciu silnika swiecila sie kontrolka a silnik byl zimny znajdz ten czujnik i odepnij kabel jak sie zaswieci to masz zwarcie coś dalej jest nie tak bo włącza się wentylator podczac jazdy a chyba niepowinien-temperatura nieprzekracza 80 stopni. to moze masz zablokowany uklad jak koledzy sugerują? ubywa ci plynu? zlokalizuj nie ubywa ci plynu sprawdz czy jest przepływ cieczy ew elektryk i niech szuka zwarcia. pozdro a teraz pytanie do czego jest ten czujnik w chłodnicy poniżej korka? u mnie jest odłączony i kabelki sobie tak poprostu wiszą, a wiatrak jest podłączony jakoś nieorginalnie i podejżewam że to coś z tym może być. .. --- aha. czyli to napewno niema wpływu na włączanie się wiatraka. bede się musiał jutro bliżej przyjżeć:) ten czujnik jest od poziomu płynu w chłodnicy - jak niski stan to pali kontrolkę-chłodnica na czerwono to jest kostka z 3 pinami ( patrząc od przodu auta znajduje sie ona od strony prawej lampy, strony akumulatora? ) które piny zewrzeć aby sprawdzić czy ta kontrolka działa ? --- zbaraniałem.... to gdzie ja mam w dieslu czujnik od poziomu płynu? chce sprawdzić czy mi ta kontrolka działa bo gdzieś sie mi płyn sączy .. to u mnie nie ma tego mam lipe --- i co jabiedny mam zrobić? nie bede wiedział nawet kiedy sie mi płyn skończył..... dowiem sie dopiero po fakcie - jak silnik stanie .. --- dobra rada- od dzisiaj grzeje przez cały rok tak na poważnie.. gdzie to jest bo nie widze? http://photos.allegro.pl/...0834/84083421_1 P.S Wyjmowałem chłodnicę po moim krasz teście ale żadnych kabli tam nie było podpiętych ani żadnych styków wystających ze zbiorniczka wyrównawczego, jedyną elektroniką jest ta niebieska kostka od strony akumulatora .. -- no to klops ja mam tam tylko wężyk i on sobie gdzieś tam leci.... jak będe miał dostęp do auta to powiem co jak gdzie U mnie jest to samo jak jest mało oleju w silniku na zakretach albo przy chamowaniu. Co dziwne oprucz "stpopu" i oleju włącza się równierz kontrolka temperatury! |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||