ďťż
chomiki Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI Czujnik ciśnienia w systemie wspomagania układu kierowniczeg 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ 2.0 RFX - niepodłączone czujniki / gaśnie na wolnych silniczek krokowy, czujnik położenia przepustnicy nr kat czujnika polozenia walu Cieknie z czujnika ciśnienia oleju kod 27 - czujnik prdkościomierza KONTROLKA CZUJNIKA ZUŻYCIA KLOCKÓW czujnik oleju w xu5,7 |
chomikiWitam. Od pewnego czasu mam problem z moim pugiem polegającym na tym, że kiedy auto osiągnie temp. 80-85 st.odrazu traci moc- mowa o benzynie. Mam takie odczucie jakby kończyło się paliwo, silnik jakby pracował nie na wszystkie gary. Jeśli chodzi o gaz-będzie jechał dalej, ale jest słaby, długo wkręca się na obroty. Czytałem ostatnio, że rzyczyna może tkwić w czujniku temp. silnika odpowiedzialnego za wtrysk i regulację mieszanki. W samochodzie znalazłem dwa niebieski i zielony. Wiem napewno, że jeden jest od zegara - który. W sklepie powiedziano mi, że jest jeszcze trzeci - pomarańczowy, gdzie go szukać i co dalej robić - wymieniać? Zaznaczam, że sonda lambda jest nowa, mam też nowe przewody wys. napięcia-NGK. Problem wogóle zaczął się od tego, że któregoś razu auto szarnęło i od tej pory przy nagrzanym silniku jakoś dziwnie podrygiwało. Po zamontowaniu gazu, na gorącm silniku na benzynie nie pojadę. Sprawdzałem też połączenie filtr powietrza - aparat wtryskowy i niby ok. Najdziwniejsze jest to, że po zrestarowaniu kompa problem znika wyczysc silnik krokowy sprawdz czujnik połozenia przepustnicy wyczysc silnik krokowy sprawdz czujnik połozenia przepustnicy Sprawdzone - wyczyszczone + wymienione uszczelki Problem wogóle zaczął się od tego, że któregoś razu auto szarnęło i od tej pory przy nagrzanym silniku jakoś dziwnie podrygiwało. nie jestem mechanior ale moze pasek przeskoczyl albo sie zaplon przestawil ;> Gdzieś tutaj na forum ktoś opisał procedurę "nauki komputera". Należy odłączyć dodatnią klemę od akumulatora przy właczonym zapłonie na min. 15 min. a najlepiej na całą noc. Potem odpalić auto bez dotykania pedału gazu i pozwolić mu dogrzać się aż do momentu włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas takiej procedury komputer od nowa zbiera informację od wszystkich czujników i uczy się je interpretować. Warto spróbować. Może pomóc a na pewno nie zaszkodzi Pozdr Ficek to jak to jest w końcu którą tą kleme trzeba odłączyc bo tu jest inaczej: http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=1064 którą chcesz, możesz obie. Dzięki Panowie. Postaram się to sprawdzić. Teraz pytanie trochę lamerskie : czy zapłon ma być włączony w momęncie podłączania ako?, nie bardzo mi się to widzi. Może się wygłupiłem, ale nie chcę czegoś spartolić. Ma być wyłączony. a ta procedura tyczy sie wszystkich kompów czy tylko jakiegoś typu ? Ogólnie to dotyczy wiekszości, może i są jakieś "odporne" na taką procedurę, ale nie wiem o ktore by mogło chodzić. Problem wogóle zaczął się od tego, że któregoś razu auto szarnęło i od tej pory przy nagrzanym silniku jakoś dziwnie podrygiwało Miałem podobny temat - u mnie po prostu przestawił się rozrząd. Potem do tego doszła przepływka - ale to juz inny temat. Ogólnie to dotyczy wiekszości, może i są jakieś "odporne" na taką procedurę, ale nie wiem o ktore by mogło chodzić. Słyszałem że ta procedura to do monowtrysku a nie do wielopunkta. Możliwe czy raczej nie? Miałem podobny temat - u mnie po prostu przestawił się rozrząd. Sprawdzałem ustawienie rozrządu na bolce ustawcze i wszystko było ok. Wydaje mi się, że gdyby rozrząd się przestawił to auto szarpałoby w pełnym zakresie temperatur a nie tylko jak się nagrzeje. Pozatym tak samo zachowywałby się na gazie. Jeśli się mylę to mnie sprostujcie. Powiedzcie jeszczeproszę czy może to być wina przewodów zapłonowych, bo świece sprawdzałem - 3 komplety i zawsze zachowywał się tak samo. Nabyłem już kable NGK ale nie mam czasu ich wymienić. Kiedyś jeszcze każdą z "fajek" owinąłem taśmą izolacyjną i o dziwo poprawiło się, poza tym w aparacie wtryskowym w regulatorze ciśnienia wtrysku pod sprężynkę podłożyłem cieniutką gumową podkładkę. Jest lepiej, ale problem przecież istnieje. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||