ďťż
chomiki 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU... obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990 jakie macie obroty w TD przy 100km/h szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka pomocy!!!! na zimnym silniku obroty wariują Pływające obroty silnika (nie na biegu jałowym) Wysokie obroty/czasem skaczace |
chomikiMam problem i to duży. Całkowity brak wolnych obrotów. Auto jeździ normalnie, wszystko ok, tylko jak puszcze gaz to obroty schodzą aż zgaśnie. Na benzynie i gazie to samo. Krokowy wymieniony, czujnik położenia przepustnicy wymieniony, całe podciśnienie szczelne, kanały w przepustnicy drożne. Skończyły mi sie pomysły co jeszcze sprawdzić...wiktoree, resetowałeś kompa po tych wymianach? Jeśli nie to zrób to. Sprawdź również błędy komputera (wystarczy kawałek kabla do tego) te linki powinny ci się przydać: http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=5541 Ten o odczycie błędów, tylko doczytaj dobrze, bo jak wspominałem żadnej filozofii lampeczek itp, wystarczy kawałek kabla do tego http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2978 Jak sprawdzisz błędy to daj znać jakie wyszły... A to że wymieniłeś krokowiec to nic nie znaczy, bo może przewody mają przerwę, albo coś innego Kody próbowałem sprawdzić ale niestety kontrolka jakoś nie ma ochoty do migania Próbowałem obydwa piny we wtyczce, mase z różnych miejsc i nic, kontrolka nie miga. czujnik temperatury plynu chlodniczego ? Sprawdz jego opornosc w roznych temperaturach i porownaj z tymi podanymi w manualu. Sprawdzony... jak spadają to równomiernie ?? wolno czy szybko ??? Kody próbowałem sprawdzić ale niestety kontrolka jakoś nie ma ochoty do migania Próbowałem obydwa piny we wtyczce, mase z różnych miejsc i nic, kontrolka nie miga. A świeci w ogóle lampka Odczyt jednego błędu trwa około 13 sekund Możesz jeszcze coś innego sprawdzić Ja własnie odkryłem u siebie że za luźno jest linka od gazu Nie wiem dlaczego ale wystarczy że jest lekko naprężona i obroty są normalne głównie na lpg ale na benie też nie wzrastają Motor pracuje normalnie Lampka normalnie po włączeniu zapłonu świeci. Obroty spadają tak jak normalnie po puszczeniu gazu tylko zamiast stanąć na 800-900 to idą do zeraz aż zgaśnie. Linka naciągnięta. linka gazu ma byc luzna! wolne reguluje silnik krokowy i elektronika..... odczytaj bledy, zrob reset na zupelnie zimnym silniku i ponownie odczyt bledow Tak jak pisałem wyżej, nie da sie odczytać błędów wiktoree, jak się nie da jak się da tylko trzeba się nauczyć no dokladnie, jak sie nie da!? podepnij kabel pod pin 2, wsiadz do auta z tym kablem, przekrec kluczyk na zaplon, jesli masz kod , to go wprowadz(klawiaturka w schowku podlokietnika) potem przytknij kabelek do masy np to zawiasu drzwi, przytknij ten kabelek na 5 sekund, potem pusc i licz mrugniecia kontrolki autodiagnostyki ,najpierw kod 12, kontrolka po tym zgasnie, przytknij znowu do masy na 5 sekund pusc odczytaj kolejny kod i tak powtarzaj az wyswietli kod 11 i cala filozofia Dokładnie tak robiłem i nic, kontrolka cały czas świeci na stałe Spróbuj zrobić na odwrót, czyli najpierw dotknij kabelkiem do masy a następnie włącz zapłon, po 5 sek. puść kabelek z masy i zobaczysz co będzie Dokładnie tak robiłem i nic, kontrolka cały czas świeci na stałe spróbuj jeszcze podłączyć kabelek pod drugi pin bo może nie pod ten podłączyłeś adgrabowski, trzeci post tego tematu trasha, no fakt nie zauważyłem |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||