ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Jakie macie obr. silnika przy 100km/h??? |
chomikiWitam,co może być przyczyną pływania obrotów gdy wcisnę pedał gazu wkręcając silnik np. na 3000 obr. i trzymając pedał gazu w jednakowej pozycji. Silnik równomiernie zwiększa obroty do ok. 3700 obr. i spadają do 3000 obr. i w takim zakresie one równomiernie pływają. Obroty na biegu jałowym są ok. Nie sprawdzałem jeszcze jak to wygląda podczas jazdy (chwilowo mam unieruchomione auto) ale i na postoju nie powinien tak pracować. Peugeot 405 Mi16 Silnik 2.0 16V Rocznik 1994 Za wszelkie sugestie wielkie dzięki Pozdrawiam myślę że dostaje lewe powietrze tak jak kolega wyzej napisal moze to byc przyczyna takich objawow wiec najpierw sprawdz sobie to. I jeszcze czym moglbym sie zainteresowac przy takich objawach to silniczek krokowy. Witam, chyba faktycznie podciąga trochę lewego powietrza, bo coś mi dziwnie syczy w okolicach przepustnicy. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam etam z tymi lewymi powietrzami wiele innych mozliwosci jest, w moim przypadku to mam objaw plywania rpm po zapaleniu na chlodnym silniku ale niekiedy jak sie nawet rozgrzeje to nadal to jest przewaznie musze trzymac lecutko noge na gazie zeby rozgrzal sie czy cos. czy poczatku wloncza sie jakeis altomatyczne sanie czy coś??? prosze o pomoc powinno się włączyc... mój zupełnie dziwnie chodzi... nie rozgrzeje się jeszcze i gaśnie... jakby się zalewał... chodzi z 3-4 minuty na ssaniu po czym schodzi i gaśnie, nie wiem co za cholera w nim siedzi. Witam, czy kolega Kitek sprawdził czujnik temp. cieczy? Oczywiście chodzi o czujnik przy termostacie. Pozdrawiam Witam, czy kolega Kitek sprawdził czujnik temp. cieczy? Oczywiście chodzi o czujnik przy termostacie. Pozdrawiam nic tylko sprawdzić... ale to jest tak, że jak przejdzie ten, nazwijmy to kryzys, chodzi normalnie jeszcze na lekkim ssaniu do 70 stopni po czym jest juz normalnie, tak jak pisałem wcześniej, objawy są takie jakby się zalewał. .. jak to malienstwo sprawdzic czy dobze funkcionuje ten silniczek krokowy kiedys to wciagalem i podłonczalem do akumulatora i takie wachadelko odsuwalo sie ale jak to sprawdzic dokladniej kto wie? Witam, wyjmij go i sprawdź czy lekko pracuje ten element przysłaniający kanał powietrzny. kiwając całym silniczkiem na boki (względem osi silniczka) powinien stukać o krańcowe położenia. Jeśli tego nie robi, to chodzi zbyt ciężko i pasowałoby go przemyć. Poza tym wydaje mi się, że gdyby to była kwestia silnika krokowego, to motor raczej pracowałby na zbyt wysokich obrotach przy za bardzo otwartym kanale powietrznym, a gasł by przy zbyt zamkniętym. Natomiast czujnik temp. podaje informację do kompa o temp. silnika (cieczy chłodzącej) a ten na podstawie tych danych odpowiednio steruje pracą wtryskiwaczy (czas otwarcia a co za tym idzie ilość wtryskiwanego paliwa). Oczywiście nie jestem tu ekspertem i mogę się mylić. Jednak moim zdaniem jeśli sprawdzisz silniczek krokowy (tak jak opisałem) to pozostaje chyba tylko czujnik temp. Pozdrawiam ok a gdybym wymontowal calkowice silniczek krokowy pozostawiajac otwarte przewody gumowe w taki przypadku po odpaleniu powinien miec dosyc wysokie obroty tak czy nie ? tak jasne coraz bardziej ten mechanizm rozumie ale ale raczej co do silniczka krokowca to jest raczej sprawny jak nim sie potelepie to jeststukanie takiego jakby kowadelka niema wiekszych oporów niewie, jest jedynie taka mala szczelina około 2 milimetry tak ze powietrze przeplywa spolojnie wienc pewnei tak ma byc bo watpie ze co by sie samo poprzesuwalo |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||