ďťż
chomiki zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY 2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU... Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990 jakie macie obroty w TD przy 100km/h szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka pomocy!!!! na zimnym silniku obroty wariują Pływające obroty silnika (nie na biegu jałowym) |
chomikiWitamJestem tu nowy bo i tym autkiem jezdze niedlugo (okolo roku:) Wczesniej jezdzil nim brat - kilka lat, dlatego kupilem to auto,bo szukalem czegos taniego i sprawdzonego:) Jak narazoie bylo OK ale coz wszystko musi kiedys pasc:) Mam klopot z za wysokimi obrotami. Jest to silnik 1,9 (a dokladnie 1891ccm jakas dziwna wersja silnika,niby wypuszczona na Austrie - ale wyglada jak 1,9 XU9....) taki sam silnik jak maja np tu http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=1454 "elGenerale" i "adasco" moj ma tez GAZ. Klotop zaczal nasilac sie od miesiaca. Ogolnie jezdze na gazie i zawsze jak odpalalem na benzynie a on przelaczyl sie na gaz to obroty mial nie wiecej niz 1800 i dosc szybko spadly na 1000-1100(takie mial od zawsze-jak byly nizsze to zle pracowal), a ostatnio jak sie gaz wlaczy to ma 2500-2800 i trzymaja sie dosc dlugo(po zagrzaniu spadaly do 1500 i tak zostawalo,ale pokrecilem troche regulacja obrotow na parowniku i udalo mi sie uzyskac te 1000-1100) Glupio sie jezdzi z taki wysokmi obrotami bo sie ludzie gapia ze tak wyje. No i spalanie jest wysokie 15 a teraz nawet 17 na 100km - nigdy nie bylo wiecej niz 13. Rozumiem ze jest zima, ale temteratura nigdy mi tu nie spadla ponizej zera. Nie wiem co sie moze dziac. Czasem sie zdarza ze silnik jest juz cieply i dziala jak trzeba i nagle jak odpale silnik na nowo to potrafi sie zatrzymac na 1800 (jakby sie cos zacinalo) Poczytalem troche na forum, bo widzialem ze wiecej osob mialo klopoty z obrotami. Klubowicze podali kilka przyczyn (sonda, przeplywomierz, silnik krokowy, czujnik temperatury...itp) sonda ponoc byla w srednim stanie juz przy zakladaniu gazu,ale miala jeszcze spokojnie wytrzymac. Jak zaczalem czytac posty o tym to sprawdzilem tez jak pracuje na benzynie (bo raczej na niej nie jezdze) i okazalo sie ze po 10 sek od przelaczenia z gazu silnik ma falujace obroty z 1500 na 2000 itd) ale nie zawsze, czasem ma 1500 i nie skacze.Nigdy nie ma mniejsze:( jak jest zimny to nie faluje (albo akurat wtedy przypadkiem nie faluje) Jak rano odpale to tez raz ma ok 2000 a czasem to ma prawie 3000 tak ze az sie sam przelacza na gaz:) Czy mozecie cos poradzic, czy tez mam sprawdzic ten przeplywomierz,czujnik temperatury silnika??A w zwiazku z tym mam klopt. bo nie wiem gdzie to jest. Mam ksiazke napraw i opisuja tam jak sprawdzic przeplywonierz(opory itp) itp ,ale od wtrysku boscha, a ja chyba mam solexa) czy ktos moze mi pomowc gdzie szukac przeplywomierza,silnika krokowego, czego czujnika temp silnika (jeden czyjnik-chyba zimnego powietrza-jest na kolektorze dolotowym,a drugie nie mam pojecia gdzie) Wiele osob pisalo zeby sprawdzic wezyk od urzadzenia wtryskowego do tego magicznego czekogs na chlodnica, ale jest podlaczony, jak go zdejme to mu obroty spadaja. Jeszcze jednym uszkodznieniem (moze niezaleznym od pozostalych) moze byc zacinajacy sie/uszkodozny termostat, bo jak POWOLI jakde na gazie to pomiescie ma te okolo 78-88 stopni,ale wystarczy ze wyjade za miasto i jade 60-70km/h to juz spada do 70 (moim zdaniem za szybko sie wychladza) i jak tylko spadnie do 70 to odrazu obroty na gazie rosna o 100-200 jednostek - jakby wskaznik temp i obroty byly ze soba odwrotnieproporcjonalnie polaczone:) Ale termostat chce wymienic/sprawdzic tak czy siak- i mam pytanko, czy latwo go wymiec i czy zeby zamontowac na nowa jego obudowe to trzeba miec nowa uszczeleczke badz sinikon uszczelniajacy. Inne pyatnie o gaz. czy ktos wie co odpowieda za wolne obroty na GAZIE jak silnik jest zimny??(bo parownik raczej ma stale ustawienia).Co w tym systemie podreca obroty??Instalacje mam dosc prosta-czyli parownik(tzw elektorniczny:) silnik krokowy na wezu gazu+sruba regulacyjna(nie wiem czemu dali to i to) i komputerek do oszukania komputera samochowego. Czy ktos zna role silnika krokowego w instalacji gazowej?? Ktos powie zeby pojechac na diagnostyke ale auto nie jedzi w kraju:) a wizyta u mechaniora mnie przeraza ze wzgledu na ceny. Dlatego wole zeby byla to ostatecznosc. Nie przeszkadzalo by mi to wszytsko tak bardzo gdyby nie spalanie (16-17 gazu)!! chociaz to moze byc przyczyna termostatu. Wiem ze tego duzo,ale chcialem jak najlepiej opisac problem. Acha, czy zresetowac komputer-tak zapobiegawczo?? PS Czy ktos moglby wkleic jakies foty z zakresleniem gdzie sa te szukane przezemnie elementy. Pozdrawiam!! Ale termostat chce wymienic/sprawdzic tak czy siak- i mam pytanko, czy latwo go wymiec i czy zeby zamontowac na nowa jego obudowe to trzeba miec nowa uszczeleczke badz sinikon uszczelniajacy Łatwo go zmienić . Uszczelki sa w komplecie z termostatem . a dokladnie 1891ccm jakas dziwna wersja silnika,niby wypuszczona na Austrie - ale wyglada jak 1,9 XU9.... bankowo 1905 Rub - dzieki, nawet nie wiedzialem ze tam sa uszczelki, teraz zwroce na to uwage:) Kitek - no ale w dowodzie ma wlasnie 1891, moze jakis dealer wymusil na urzedzie zeby tyle bylo, tansze ubepieczenie:) .. No ale ktos pomoze?? Wskaze ktos gdzie szukac tych elementow i co z resetem kompa-robic?? |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||