ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic Zerwany gwint świecy w głowicy - naprawa padla uszcelka pod glowica jaka przyczyna ?? Planowanie głowicy, w jakim stanie dostarczyć? Kupiłem głowicę, okazało się że wałek rozwalony... help Wymiana uszczelki/glowicy - starcie pierwsze Wymiana uszczelki pod glowica - jakie komponenty Pilne głowica silnika 1.8 8v |
chomikiNo niestety ale wydaje sie ze strzeliła uszczelka pod głowica w mojej 2l. Objaw jest taki ze ubywa mi wody w chlodnicy a pod korkiem wlewu oleju jest delikatne masełko(ale naprawde niewiele). Na bagnecie jest czysciutko a olej jest złoty. Stawiam ze to początki uszczeli pod głowicą, a niedosc ze dosc mocno kopci na biało nawet przy rozgrzanym silniku, biorac pod uwage ze jest zimniej i na gazie ale inne auta tak nie kopcą:/Teraz pytanie do Was co warto od razu wymienic, co robic i jakie sa koszta. Dzwoniłem do mechanika i mowil bym sie przygotował na jakies 800zł(walnal cene od razu wiec moze byc mniej lub wiecej) w kazdym razie za robocizne chce 350zł. Powiedzcie z doswiadczenia co polecacie i jakies ceny... Jak sie pytalem u siebie o taki remoncik to mi koles powiedzial ok 800-900 z pierscieniami. Nie wiem jak w 2.0 jest ale u mnie w 1.9 zawory sa na plytki i to troche upierdliwe ponoc, glowica jest skosna i tez ponoc planowanie drozsze bo ok 100zl,, gumki na zaworach to jakies 30zl, uszczelki pod kolektory, nie wiem ile ale tez drogie nie sa, no i uszczela pod glowice u mnie chyba 70-90zl. Co do kopcenia na bialo moze byc tak bo kata wyciales. Tak było przed i po wycieciu kata....Chce zrobic motor raz a pozadnie. Co prawda miała teraz isc installacja gazowa do odnowienia razem z nowym reduktorem ale co sie odwlecze to nie uciecze:) Czekam na dalsze info... Mam dokładnie to co Ty Młody. Ginie mi po malutku woda, co prawda do oleju nie idzie, ale też mam problem z kopceniem + olej mi znika a wycieków nie mam. Mierzyłem ostatnio kompresję i wyszło równo na każdy garnek po 13 atmosfer więc kompresja jest dobra. Zostają więc uszczelniacze. Z tego co się orientowałem w intercars mają Elringa po 2,16zł szt, a w zestawie 67,05zł, tyle że jak kolega Erni25 mówi lepiej wziąć w zestawie pomimo że są droższe. Uszczelka pod głowicę tej samej firmy 96zł. Wałka nie ruszam bo jest w porządku. Luzy na zaworach mam ale w naszych silnikach popychacze są hydrauliczne więc na razie tego też nie będę robił. sowa77, no dokładnie mam ten sam problem. I sobie mysle czy wydac 800 na remont silnika czy polozyc pare stówek wiecej i nie wlozyc np 2,0T z 406 badz 3,0 V6 ale mysle tez o 2,0 16V z Miga. sowa77, jeszcze do tego dochodza inne uszczelki pod pokrywe, kolektory, palnowanie glowicy itd itd... Wiem, ale to są groszowe sprawy, a planowanie w moim przypadku jest za free i pomoc wielu fachowców od silników (mój ojciec uczy w zespole szkół samochodowych na warsztatach). Sowa77 jaki ty masz silnik ?? bo ja też mam 2.0 8V i mam płytki na zaworach a nie popychacze hydrauliczne Jakbyś podrzucił jakieś zdjęcie bo jestem ciekaw co to za motor Młody zdejm głowicę i zobacz czy nie masz progów na cylindrach, jak nie ma to ci się opłaci zrobić samą głowicę. Ja przy wymianie uszczelki wymieniłem uszczelniacze dotarłem zawory i ustawienie luzów zapłaciłem jakieś 700 zł dwa latka temu przy czym 500 kosztowała sama wymiana uszczelki z planowaniem oczywiście Ceny się nie zmieniły aż tak bardzo Na bank XU10J2C. Uszczelniałem ostatnio wyciek z pod pokrywy i sprawdzaliśmy, jakie są. Poza tym po uruchomieniu silnika, jeśli dłużej nie jeździłem klepie tylko chwilkę do napełnienia ,,szklanek". A w silnikach z płytkową regulacją potrafi klepać cały czas. Ale jeśli chcesz to coś cyknę. wydaje mi sie ze kolega powyżej ma rację co do tych płytek bo mnie zawsze wkurw...ło to klepanie zaworków .i z tego co słyszałem na własne uszy to ja miałem 2 silniki 2.0 i oba klepały i był u mnie kolega z forum też 2.0 i tak samo napierniczał mam kumpla z citroenem xm 2.0 i silnik tak samo napiernicza więc to taki standart pewnie nikomu niechce sie tego regulować. ps. własciciele 2 litrówek jak chcecie sobie porobic bezstresowo silniki a w tym czasie smigać swoimi bestiami to może dobrze przeczytajcie te ogłoszenie zachecam do zakupów jednostek napędowych http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=4707 No to ja Wam chłopaki BARON, i sowa77, powiem ze ja nie amm takiego efektu by przy startowaniu klepal Naprawde nawet nie zajeknie by cos takiego zrobic... No głowice bede robił i zastanawiam sie czy przy okazji czegos dalej nie zrobic na przyszlość. Na 100% mi nie dymi na niebiesko tylko dosc obficie na bialo, ale jak to mowia lepiej zapobiegac ja pozniej leczyc... Aha mam do Was pytanie macie moze taniej załatwic cześci do remontu a chodzi mi o markowe rzeczy typu uszczelka pod głowice gatesa itd itd. Moge na kogos liczyc jak tak to stawiam 1l spirytu. mój 1.9 klepie cały czas, jak diesel. Niebawem jadę na regulację, zobaczymy... Mlody, akurat uszczelke pod glowice, to polecam GOETZE. Elring też jest podobno dobry Młody, 3,0 V6 pociągnie za sobą jeszcze większe zmiany. Trzeba by jeszcze większe tarcze hamulcowe - masa na przodzie znacznie większa. Też mi się marzy z turbo Jesli swapowac to ja bym byl za motorkiem z dmuchawka .tylko to juz duzo wieksze koszty beda, ale radocha jaka by byla Dobra chłopaki co jest mi potrzebne z części jak bede zdejmował głowice?? tak by juz zrobic naprawde pozadnie... Prosze o pomoc bo chce sie za to brac jak najszybciej.... Za kompletną regenerację głowicy płaciłem 2 lata temu 300PLN (uszczelniacze, planowanie, polerka, prowadnice) dla silnika XU9JAZ. Potrzebujesz uszczelki pod głowicę oczywiście, niektórzy dają nowe szpilki, uszczelniacze zaworów, uszczelniacz wałka rozrządu, możesz wymienić prowadnice zaworowe (6-8PLN/szt.), względnie zawory jak są podjechane. Jeśłi motor był mocno przegrzany to sprawdź też płaszczyznę bloku i w razie potrzeby planowanie, to może oszczędzić kolejnej wywalonej uszczelki w niedługim czasie. Wydaje mi sie ze mógł byc przegrzany:/ Chce wiedziec co zrobic i ile mnie to wyjdzie. Mechanik juz wiemze wezmie 350zł a reszta to sa czesci nie wiem ile wyjdzie ale chce sie okreslic co od razu mam zrobic i oczywiscie chce na markowych produktach bo jak mam zaoszczedzic 100zł i niespac to ja pierd*** taki interes:) I jeszcze jedno - po przegrzaniu warto też sprawdzić ciśnieniowo czy głowica nie jest pęknięta (u mnie było to już w cenie). Planowanie to chyba coś około 40-50PLN, trudniej jest dostarczyc blok do firmy Mnie na gotowo głowica+rozrząd+uszczelnienie pompy wspomagania kosztowało coś koło 1200PLN xu10j2c na bank zawory regulowane pastylkami(płytkami) wiec uszczelka rainz-kolo 100pln, uszczelniacze zaworow 8x1,50pln rainz, simering walu 30pln rainz, pompa wody rouville 120pln, pasek rozrzadu gates 85pln, pasek osprzetu jesli z klima to kolo 100pln gates, planowanie glowicy plus sprawdzenie cisnieniowe 70pln, napinacz 55pln np sasic,olej total qwartz7000 140pln-5l, filtr oleju purflux 35pln,i ewentualnie wymiana uszczelek kolektorow ssacego i wydechowego za ssacy 2x25pln za wyd 4x12pln i kolejne 200kkm z glowy hehe [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 6:59 pm ] a w 2.0 nie ma hydraulicznej regulacji zaworów? ze z tego co czytalem tu i tam to płytkami sie nie reguluje w 2.0 8v 2.0 8v ma regulacje na plytki -tylko 16v i 2.0 i 1.9 maja hydrauliczne popychacze |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||