ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy i od razu uderzam do Was z problemem.
    Mam 405 kę 91r. 1,9SRI, wielopunktowy wtrysk BOSCH, ok 115KM. Po wymianie rozrzadu i uszczelki pod głowica (głowica planowana) silnik przy chamowaniu np. na skrzyzowaniu gasnie (czesciej gdy jest zimny), zdaza sie ze potem nie chce odpalic, dopiero po paru minutach czekania odpala, nastepnie przy zmianie biegów na wyzszy dławi sie, a jak juz nabierze temperatury to jest ok, dobrze przyspiesza i silnik przyzwoicie równo pracuje. Wymieniłem czujnik poł. wału, swiece, przewody, kopolke i palec, nawet udało mi sie dostac nowy silnik krokowy( za kosmiczna kase), filtr paliwa, filtr powietrza, dolałem srodek do usuwania wody z benzyny,i dalej to samo. Przy gwałtownym dodaniu gazu czuc małe dławienie i dopiero wskakuje na obroty. Próbowałem regulowac zapłon aparatem ale brak reakcji, jedyne co to regulowałem srubka składu mieszanki , ale to tylko podnosiłem obroty jałowe i nic wiecej. Rozrząd ustawiłem wg. schematu i znaków na kołach i pasku rozrządu. Prosze o pomoc, z góry dzięki.


    sprawdz czujnik poł przepustnicy przepływomierz i jak masz LPG to parownik
    regulacja zaplonu aparatem i skladu mieszanki srubka...?????? przy wtrysku...?????????
    Nie ma takiej mozliwosci. Za te elementy odpowiada tylko i wylacznie kalkulator.

    Przy uszkodzonym czujniku polozenia przepustnicy dochodzilo by do wachlowania obrotami raczej a nie do duszenia .... hmmm..

    resetowales kalkulator?
    Nie ma LPG i miec nie bedzie.


    resetowałem kilka razy komputer przez rozłaczenie klemy plusowej na pare godzin, ale bez zmian. wyczytałem ze trzeba resetowaz poprzez odpiecie klemy minusowej, czy to ma znaczenie?
    czy w tym modelu jest podłaczenie do komputera diagnostycznego?
    roman24, sprawdź błędy komputera, masz to opisane tu:

    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2978

    Później będziemy myśleć co dalej...
    jeszcze małe pytanko ta czerwona kontrolka z silnikiem to ta na która trzeba zwracac uwage przy tescie dignostycznym?
    tak to ona nazywamy ja K
    Czujnik temp cieczy sprawdz ale nie ten od wskaznika tylko ten ktory podaje temp do kompa
    levis- a gdzie znalezc ten czujnik? cczy to ten co jest z tyłu pod aparatem zapłonowym na 2 piny? zrobiłem test kontrolki i pokazał kod 12 czyli rozpocznij test i co dalej?
    Panowie, a czy takie objawy mogłyby byc gdybym sie pomylił przy rozrzadzie np. o 1 lub 2 ząbki ?
    Wtedy wystepowaloby kopcenie, wyrazny spadek mocy oraz czesto klopoty z zapaleniem samochodu...
    no to takich objawóww nie ma, wymieniłam czujnik temp. cieczy i narazie bez wiekszych zmian.
    roman24, no i po kodzie 12 powinny wyświetlać się następne kody, musisz chwilę poczekać, chyba że nie masz błędów to tylko kod 12 będzie migał cały czas w kółko
    no to pokazał mi jeszcze kod 14 i po wymianie czujnika cieczy juz nie pokazuje innych kodów.
    problem jakis ze skladem mieszanki na zimnym silniku...
    kod 14 to jakis problem z wtryskiwaczami.

    kod 14 to jakis problem z wtryskiwaczami. Nie, kod 14 to właśnie czujnik chłodziwa.

    Jeśli komp nie zgłasza już żadnych błędów, a dalej jest to samo czyli gaśnie na zimnym silniku to możesz sprawdzić zawór powietrza dodatkowego. W polskiej książce (w download jest) na stronie 98~99 jest opisane jak to sprawdzić.

    Ten zawór jak silnik jest zimny otwiera się i podaje dodatkowe powietrze do silnika by nie przygasał
    fakt , przepraszam, pomylilem tabele
    saqul- mówisz o tym małym elemencie który jest pod aparatem zapłonowym? podłaczona jest do niego jedna kostka elektryczna i 2 przewody powietrzne grubosci palca. jesli tak to tez to wymieniłem( a myslałem ze to jest sil. krokowy).
    roman24, tak, o to mi chodziło, to że wymieniłeś to nie znaczy że jest sprawne
    Sprawdź to.
    wymiana czujnika temp.cieczy pomogła czesciowo bo juz nie gasnie, ale zostało to dławienie i szarpanie. moze to cos z układem paliwowym? sprawdziłem zawór powietrza dodatkowego i jest tak jak w ksiązce.
    roman24, jaki masz dokładnie silnik?
    nr. z tabliczki na silniku : 1CW6N 509343, TYPE REGL PTC DKZ. NR VIN VF315BDK27012188, znów zaczał gasnac na skrzyzowaniach i obroty faluja

    znów zaczał gasnac na skrzyzowaniach i obroty faluja
    dokładnie takie akcje mieliśmy w paździochu firmowym jak padł przepływomierz

    tam plus jeszcze zaworek zwrotny w BRC też przepuszczał no ale miało to znikomy wpływ
    Pytanie czy kolega ma przeplywke czy map sensor jak Saqul
    tak mam przepływomiez zamontowany na obudowie filtra powietrza, dodatkowo zauwarzyłem ze kilka razy przy gwałtownym dodaniu gazu strzelił w tzw. "gaznik"

    strzelił w tzw. "gaznik" nie ma tzw. gaźnika w samochodzie na pełnym wtrysku
    napisal przeciez ze w tzw.... a jest przepustnica, ...wiec bardzo prawdopodobne ze przeplywomierz sie uszkodzil....niestety przy strzale w dolot czesto sie to dzieje...
    no wiecie o co mi chodzi, strzelił w kolektor ssacy, lepiej?
    kurde Panowie, co to za chochlik siedzi w moim autku? moze zegłosujemy kto jest za przepływomierzem? zapomniałem napisac o 2 czerwonych kabelkach które wychodza z wiazki pod ap. zapł. z tej samej co kable do czuj. cieczy i do czuj pow. dodatkowego. nie wiem dokąd szły oryginalnie maja poucinane kostki czy wtyczki, moze to tez ma jakis wpływ na te kłopoty?
    w przepływomierzu w przelocie od strony filtra powietrza jest czujnik temperatury powietrza zasysanego jak miałeś strzał to już go może nie być ,sprzwdż go czy jeszcze istnieje i jest w całości acha zdejmij pokrywę przepływomierza i sprawdż ścieżkę potencjometru bo może być wytarta w położeniu wolnych obrotów
    brat13- myslisz ze to jest do naprawienia czy lepiej wymienic na nowy( uzywany) ?
    najpierw rozbierz i sprawdż ,to tylko sugestia nie wywalaj od razu kasy używany w granicach 100zł nie do naprawy o cenę nowego nie pytaj
    Na 99,99% ciągnie lewe (fałszywe) powietrze. Sprawdz dokładnie wszystkie połączenia pomiędzy przepustnicą a głowicą. Często podwija się jakaś uszczelka lub spada jakiś wężyk podciśnieniowy i takie cuda się dzieją.

    Druga możliwość - masz zawaloną przepustnice i cały dolot olejem z odmy. Wymyj dokładnie przepustnice tzn. oczyść z syfu a weża od odmy włóż do plastikowej butelki aby tam rzygał olejem (majonezem) a nie do dolotu. Oczywiście otwór (w rurze dolotu) po odmie zaslep, zatkaj jakimś korkiem.

    Te wszystkie rzeczy możesz zrobić bez żadnego nakładu finansowego :):)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.