ďťż
chomiki sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997) Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku |
chomikimam pytanie ma ktoś wzór jak wymienić uszczelke pod głowicąJak nie masz pojęcia jak to zrobić to oddaj do mechanika mam pytanie ma ktoś wzór jak wymienić uszczelke pod głowicą ale o jaki wzór ci chodzi?? momenty dokręcania i kolejność?? numery śrub w głowicy 1 - 2 - 3 - 4 - 5 6 - 7 - 8 - 9 - 10 kolejność dokręcania: 3, 8, 7, 2, 4, 9, 6, 1, 5, 10 - od środka po spirali, jakie momenty dokręcania i całą procedurę kiedyś opisałem, szukaj na forum Znam się trochę na mechanice kiedyś to robiłem tylko to było dawno tak chciałem się dowiedzieć właśnie jak szło kolejność dokręcenia głowicy i jaką siłą i jak to wygląda z rozrządem czy wystarczy tylko pasek zesunąć z koła pasowego a później nasunąć ?? jakiś schemat by mnie ratował jak ktoś może pomóc Błędy! - e2rd wystarczy tylko pasek zesunoć z koła pasowego a pużniej nasunąć pewnie że można tak zrobić, tylko po zdjęciu podwieś go naprężonego żeby sie nie przestawił i oczywiście zaznacz pasek i koło zębate masz tu opis który ci obiecałem dla nowych śrub Śruby TORX 1) dokręcić w podanej kolejności 60Nm 2) poluzować wszystkie i dokręcić ponownie 20Nm + 120st 3) odpalić silnik do uzyskania temp pracy 4) odczekać aż całkowicie ostygnie, minimum 2 godziny 5) poluzować śruby i dokręcić jeszcze raz 20Nm + 120st Śruby HEX 1) dokręcić 60Nm 2) poluzować i dokręcić 20Nm + 100st + 100st + 100st (odstępy po kilka minut) dla używanych o ile pamiętam w pierwszym kroku 50Nm, a dociąganie 90st co do paska rozrządu, to wał korbowy ustawiasz na znak który jest w kole pasowym, są 3 otwory symetryczne i czwarty mniejszej średnicy, chyba 10mm, na bloku są 2 łopatki chyba pionowo nad osią wału, blokujesz bolcem przez ten czwarty odwór i między tymi łopatkami, wałek rozrządu na kole pasowym ma taki półokrągły otwór na samym brzegu i pasuje to z otworem bdzieś z tyłu głowicy, nie ma sensu blokować przezd zdjęciem, ustawisz wszystko po założeniu głowicy jeszcze raz dzięki za opis |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||