ďťż
chomiki Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!) wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 Bateria Nokia BL-5C do wymiany Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;) Wymiana przewodów instalacji z alu na cu Wymiana uczszelki pokrywy zaworów... Wymiana silnika 1,6 benzyna na 1,9 diesel Wymiana oringu aparatu zapłonowego |
chomikiNo, dzisiaj w końcu znalazłem trochę wolnego czasu i postanowiłem sprawdzić ten dziwny wyciek oleju z samochodu. Prawdopodobnie uszczelka bądź głowica.No to jazda: - odłączyłem akumulator - zdjąłem intercooler oraz przewody powietrzne - wykręciłem przewody wtryskiwaczy - zdjąłem pokrywę zaworów - odkręciłem alternator, zdjąłem pasek "klinowy", wyciągnąłem alternator - zdjąłem osłony rozrządu - zablokowałem koło zamachowe, oraz 2 kola zębate rozrządu śrubami fi 8 - zlałem wodę z przewodów - zdjąłem przewody miernik poziomu oleju->odma - odkręciłem filtr paliwa - odkręciłem to coś w czym siedzi termostat - odkręciłem 3 śrubki trzymające jakąś pompę po prawej przy zaworach Na tym skończyło się moje podejście. Szczerze mówiąc robie to pierwszy raz, jestem amatorem ( informatyk ), ale myślę, że nieźle mi idzie. Co mnie dalej czeka ? odczepienie tylnego przewodu chłodniczego zdjęcie silnika z poduszki oraz jego wysunięcie, w celu odkręcenia głowicy odkręcenie kolektora wydechowo-dolotowego coś jeszcze nieprzyjemnego ? czekam na jakieś wskazówki/rady nie wiem dokładnie jak tam w twoim ale ja niektórych rzeczy nie odkręcałem przy wymianie uszczelki, np alternator,obudowa termostatu no i przede wszystkim silnika nie odkręcałem z poduszek, nie wiem dokładnie jak tam w twoim ale ja niektórych rzeczy nie odkręcałem przy wymianie uszczelki, np alternator,obudowa termostatu no i przede wszystkim silnika nie odkręcałem z poduszek, hmm, u mnie nie ma dojścia do śrub tylnych od głowicy, trzeba wysunąć silnik w przód, żeby można było odkręcić głowicę. Chyba ze jest jakiś patent na to Chyba ze jest jakiś patent na to Spróbuj rozkręcić tylko poduszkę dolną (rolkę). Możesz wtedy fajnie manewrować silnikiem i powinno zrobić dostęp do tylnych śrub Dobra kurde, elegancko W poniedziałek w końcu wyjadę samochodem z warsztatu Naprawa trwała 2 TYGODNIE ! :O , ale za to jaka satysfakcja ze 90% rzeczy zrobiło się samemu Zostało już tylko założenie paska rozrządu, łapy od górnej poduszki, pompy z prawej strony wałka rozrządu, skręcenie wydechu i poduszka od silnika na dole Myślę, że uwinę się z tym w kilka godzin ) Sasasasa Ale będzie fajnie, mam nadzieję, że znowu samochodzik będzie ciągnął od niziutkich obrotów, spalanie spadnie i powyżej 120 nie będzie już przyspieszał jak polonez na gazie |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||