ďťż
chomiki
Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III
wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!)
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
Bateria Nokia BL-5C do wymiany
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;)
Wymiana przewodów instalacji z alu na cu
Wymiana uczszelki pokrywy zaworów...
Wymiana silnika 1,6 benzyna na 1,9 diesel
Wymiana oringu aparatu zapłonowego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    No, dzisiaj w końcu znalazłem trochę wolnego czasu i postanowiłem sprawdzić ten dziwny wyciek oleju z samochodu. Prawdopodobnie uszczelka bądź głowica.

    No to jazda:
    - odłączyłem akumulator
    - zdjąłem intercooler oraz przewody powietrzne
    - wykręciłem przewody wtryskiwaczy
    - zdjąłem pokrywę zaworów
    - odkręciłem alternator, zdjąłem pasek "klinowy", wyciągnąłem alternator
    - zdjąłem osłony rozrządu
    - zablokowałem koło zamachowe, oraz 2 kola zębate rozrządu śrubami fi 8
    - zlałem wodę z przewodów
    - zdjąłem przewody miernik poziomu oleju->odma
    - odkręciłem filtr paliwa
    - odkręciłem to coś w czym siedzi termostat
    - odkręciłem 3 śrubki trzymające jakąś pompę po prawej przy zaworach

    Na tym skończyło się moje podejście.

    Szczerze mówiąc robie to pierwszy raz, jestem amatorem ( informatyk ), ale myślę, że nieźle mi idzie.

    Co mnie dalej czeka ?

    odczepienie tylnego przewodu chłodniczego
    zdjęcie silnika z poduszki oraz jego wysunięcie, w celu odkręcenia głowicy
    odkręcenie kolektora wydechowo-dolotowego

    coś jeszcze nieprzyjemnego ?

    czekam na jakieś wskazówki/rady


    nie wiem dokładnie jak tam w twoim ale ja niektórych rzeczy nie odkręcałem przy wymianie uszczelki, np alternator,obudowa termostatu no i przede wszystkim silnika nie odkręcałem z poduszek,

    nie wiem dokładnie jak tam w twoim ale ja niektórych rzeczy nie odkręcałem przy wymianie uszczelki, np alternator,obudowa termostatu no i przede wszystkim silnika nie odkręcałem z poduszek,

    hmm, u mnie nie ma dojścia do śrub tylnych od głowicy, trzeba wysunąć silnik w przód, żeby można było odkręcić głowicę. Chyba ze jest jakiś patent na to

    Chyba ze jest jakiś patent na to
    Spróbuj rozkręcić tylko poduszkę dolną (rolkę). Możesz wtedy fajnie manewrować silnikiem i powinno zrobić dostęp do tylnych śrub


    Dobra kurde, elegancko

    W poniedziałek w końcu wyjadę samochodem z warsztatu

    Naprawa trwała 2 TYGODNIE ! :O , ale za to jaka satysfakcja ze 90% rzeczy zrobiło się samemu

    Zostało już tylko założenie paska rozrządu, łapy od górnej poduszki, pompy z prawej strony wałka rozrządu, skręcenie wydechu i poduszka od silnika na dole

    Myślę, że uwinę się z tym w kilka godzin )

    Sasasasa

    Ale będzie fajnie, mam nadzieję, że znowu samochodzik będzie ciągnął od niziutkich obrotów, spalanie spadnie i powyżej 120 nie będzie już przyspieszał jak polonez na gazie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.