ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka
pomocy!!!! na zimnym silniku obroty wariują
Pływające obroty silnika (nie na biegu jałowym)
Wysokie obroty/czasem skaczace
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Prośba o radę jak ustawia sie wolne obroty w 1,9 turbo diesel z pompą Bosch. Ostatnio oddałem auto do znajomego w Tychach na uszczelnienie pompy po 286 kkm przebiegu (ciekła), wymienił wszystkie uszczelki. Pompa już nie cieknie ale ustawione są wolne obroty na poziomie 1000 obrotów. Poprzednio miałem jakieś 800 obrotów. Pewnie trzeba obniżyc bo będzie więcej palić ale nie wiem, którą śrubką a może jeszcze inaczej.
    Ps. auto nabrało niezwykłej dynaniki, ale nie wiem czy było to zasługą uszczelnienia i oczyszczenia pompy czy może znajomy zmienił jakieś ustawienia w Pompie.


    Sprawdz linkę od gazu ,mechanik mógł zwiększyć dawkę
    Za pompa jest regulacja srubka. Najpierw odkrecasz nakretke kontrujaca a nastepnie krecisz srubokretem w przewnym kierunku do wskazowek zegara. Wydaje mi sie, ze trzeba zdjac intecooler, zeby latwiej sie tam dostac, ale jak jestes wystarczajaco gibki to mozesz probowac bez sciagania

    Ps
    Ile zaplaciles za taka usluge ? w sensie co on Ci wlasciwie zrobil i za ile ? Wyciagal sam pompe, czy ty mu dales pompe na stol, napisz nieco i za ile
    Czy to jest ta srubka zaznaczona na foto ?


    [ Dodano: Sro Gru 05, 2007 12:15 am ]


    Nie kolego. Srubka ktora zaznaczyles jest zabezpieczona nie bez powodu. Jest to ustawienie maksymalnej dawki paliwa i lepiej tego nie ruszac jak samochod jest zwawy i malo pali. Natomiast dokladnie obok niej po lewej stronie minimalnie wyzej jest inna mniejsza srubka z zabezpieczona nakretka, tym sie reguluje. Jak nie masz obrotomierza to za pewne na sluch. Chociaz wiem, ze sa takie obrotomierze, ktore podlacza sie pod przewody wtryskowe i wtedy pokazuje elektronicznie jakie sie ma obroty
    Pozdrawiam
    znaczy chodzi o srube nr. 5 na rysunku w ksiażce ?

    [ Dodano: Sro Gru 05, 2007 6:48 pm ]
    Podaję kontakt do warsztatu: Kobiór [5 km za Tychami] ul. Kobiórska 77, tel. 032 2188616. Jako że to mój znajomy rozliczenie miało inny charakter. W pompie zostały wymienione wszystkie uszczelki oraz tulejka i ośka dźwigni. Do warsztatu podjechałem samochodem i mechanik sam wyjmował pompę. Po naprawie samochód był nie do poznania, dynamika jak u nowego. Z tego co wiem to do tego warsztatu pompy ślą ludzie z całej polski a także z zagranicy, ma dobra renomę. Najlepiej zadzwonić i omówić szczegóły.
    Dziękuję za instrukcję regulacji wolnych obrotów - wolne obroty ustawione.
    Ps. można sie dowiedzieć co to za świetna książka?
    Pozdrawiam

    Ps. można sie dowiedzieć co to za świetna książka?
    Jest to ksiażka z seri ''SAM NAPRAWIAM '' dostawcze fiat ,peugeot ,citroen .
    Czy ustawiales na słuch ?
    Dzięki za info o książce, odnośnie obrotów to w moim aucie jest fabrycznie zamontowany obrotomierz, który mimo przejechanych 287 kkm nadal działa.
    Jedno mnie martwi. Kolega zrobil pompe, a nie ustawil obrotow ? przeciez to podstawa jest...
    Po wlozeniu pompy, ustawic kat wtrysku, obroty na napietym ciegle i na luznym ciegle ( tym od "ssania").
    Moj mechanik juz sie zabral za rozbieranie pompy, jak posklada wszystko do kupy to zdam relacje.

    Do kolegi ktoremu pali 8.8 na 100km, to zdecydowanie za duzo jak na 1.9d. Moj standardowo w miescie miescil sie pomiedzy 7-7.5 w zaleznosci od stylu jazdy. Na trasie przy spokojnej jezdzie potrafil spalic niecale 5. Przy czym jak sie dalo gazu do za chwile 170 na liczniku i to nie koniec

    Mam nadzieje, ze teraz bedzie tak samo po naprawie.


    Do kolegi ktoremu pali 8.8 na 100km, to zdecydowanie za duzo jak na 1.9d. Moj standardowo w miescie miescil sie pomiedzy 7-7.5 w zaleznosci od stylu jazdy. Na trasie przy spokojnej jezdzie potrafil spalic niecale 5. Przy czym jak sie dalo gazu do za chwile 170 na liczniku i to nie koniec

    tylko że ja mam ten silnik w J5 290L czyli sredni blaszak zamknięty buda stawia wiekszy opór i jest cięższa , to wychodzi mniej więcej o ok 1 l wiecej od 405
    Waga J5 to 1320kg plus średnio ok 200-500kg na pokładzie ladunku
    Zrobiłem na słuch i jest git
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.