ďťż
chomiki
2.0Sri Słaby, wolniejszy, Duzo pali, szarpie itd.
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    No i zaczelo sie, autko nie pali.........ostatnio wymienialem olej (ale niema to nic do zeczy), wrocilem z wymiany, wszytko gralo........po godzinie mialem kolejny wyjazd, i zonk........auto odpalilo przejechalo 200 metrow zgaslo, po czasie odpalilo..........i znow za jakis czas zgaslo....jakos dojechalem do celu. po powrocie postanowilem sprawdzic co to moze byc, i tak zauwazylem kilka niepokojacych faktow.....silnik pracuje rowno, lecz co jakis czas zaczyna tracic obroty, i zaraz sam sobie je wrzuca.......i tak sobie zawodzi co troche, czasem gasnie, dzieje sie tak nawet w czasie jazdy.........w pewnym momencie spadaja obroty.......i trzeba go ze sprzegielka odpalic.......no i na dzien nastepny ( dzisiaj) juz kaplica, w ogole niechce odpalic..........zauwazylem ponadto ze zapach spalin jest charakterystyczny (niespalona mieszanka do konca, bardzo ,,mokry" dym ), jak auto gasnie, w momencie spadania obrotow zapala sie kontrola czerwona K (to chyba komputer), przy kreceniu rozruchem ów kontrolka swieci sie caly czas, problem w tym ze nie pamietam kiedy ona gasla dokladnie, przy odpalaniu czy z momentem pracy silnika.........do podczas zmiany plynu, zagrzalem dosc mocno silnik........(nie odpowietrzylem glowicy w czas) pozniej gdy zerwalem wezyk aby go odpowietrzyc, wylecialy duze ilosci pary, zaraz nad swiecami ( metalowa rurka obok kolanka z termostatem). SLyszalem ze plyn do chlodnic dziala destrukcyjnie na wszelkie styki (sniedzieja).......mam krotko samochodzik, ale baardzo go potrzebuje.....i niewiem od czego zaczac........co zaczac sprawdzac.......najpierw........(swiece, przewody,cewka,komputer (jak go zresetowac ?) , szukam tego sterownika od komputera (ponoc jest pod lewym swiatlem - zauwazylem tak taka tube z kostka, ale niewiem czy to to........PROSZE o POMOC:)!Z gory dziekuje


    sprawdz cewke i sonde lambda- kody migawkowe pomoga ci stwierdzic usterke...

    zapala sie kontrola czerwona K (to chyba komputer),

    To nie jest komputer tylko diagnostyka silnika świeci się jak masz założoną instalację gazową a jeżeli nie masz to oznacza defekt silnika
    Spróbuj odłączyć akumulator na parę minut. Nie wiem jak w peugeocie ale w suzuki takie odłączenie restartuje kompa i buffor pamięci a co za tym idzie komp jest jak nowy



    Spróbuj odłączyć akumulator na parę minut. Nie wiem jak w peugeocie ale w suzuki takie odłączenie restartuje kompa i buffor pamięci a co za tym idzie komp jest jak nowy
    w peugeocie tak samo się restartuje kompa
    tu masz temat o resecie kompa
    http://www.peugeot405club...php?p=9287#9287
    bo wlasnie czytalem temat jakis (niewiem gdzie) tam bylo napisane zeby najpierw odlaczyc baterie na min 10 minut..........a reszte jak w podanym temacie:)..........jutro bede walczyl........
    Kochany, Twój opis wskazuje na walniętą sondę lambda.
    Też tak miałem.
    no.....i przelom...........................po porannych dlubaniach zeby dostac sie do szkoly, okazalo sie, ze zaginela iskra.........trzeba jej poszukac.........napisze jesli cos sie uda:) i ciagle mam nadzieje ze to nic wspolnego z komputerem........bo diabla sie boje:) w ogole sie nie znam na tym;p
    do komputera bez młotka nie podchodź
    juz pisalem wymien cewke zaplonowa...i odnajdzie sie iskra
    Dobra.........jesli chodzi o iskre to powrocila, razem z wymiana czujnika Halla (tego na kole zamachowym - o ile dobrze go nazywam) niestety musialem oddac go do mechanika, bo moje 4 dniowe nocne dlubanie skonczylo sie zapaleniem pluc i oskrzeli.........dzisiaj autko odpalilo na zaciag:D:D:D:D i troche nim pojezdizlem........zaczelo smigac na 3 gary co troche zalaczal sie 4...........jest juz wieczor, i spostrzeglem:)sliczne wyladowania pod maska.......( przewody od swiec doslownie przewodzily cala swoja dlugoscia iskierki) ...........nieco podlubalem, mysle ze te przewody moga przewodzic bo byly ochlapane plynem chlodzacym, niewiem jutro perzeczyszcze je benzynka i zoabczymy........jak nie to zakupie nowe (ciekawe ile to kosztuje) ...........kontrolka K nadal sie swieci..........(wczesniej nie mrygala nawet) ...jutro zdam relacje.....mam nadzieje ze jakis spokoj bede mial.......i chyba zaczne bardziej ,,oszczedzac" samochodzik.....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.