ďťż
chomiki
Diesel 1,9 wypycha powietrze z wlotu powietrza
2.0Sri Słaby, wolniejszy, Duzo pali, szarpie itd.
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    co prawda temat nie dotyczy puga , ale na forum jest dużo osób z doświadczeniem w dziedzinie mechaniki.
    pól dnia próbowałem z teściem odpalić jego cesorta 1.8D i lipa.
    od głuższego czasu auto było słabe i miało problemy z odpaleniem, trzeba było długo kręcić i podgrzewać świece 3-4 razy a teraz cisza, nawet nie kopci przy kręceniu tak jak wcześniej (nie patrzyłem na rure przy próbie odpalenia, ale mam wrażenie że w ogóle nie kopci) świece wkręciliśmy nowe, wymieniliśmy wtryskiwacze (sprawdzone na przyrządzie), świece grzeją, pompa podaje rope do wtrysków, wtryskiwacze podają do cylindrów, rozrząd dobrze ustawiony, więc co może mu dolegać? dlaczego nie chce zapalić?


    No niestety wszystko wskazuje na to, ze skonczyla sie kompresja w silniku, dlatego ropa nie jest odpowiednio sprezona i nie ma samozaplonu...
    Naladujcie porzadnie akumulator i sprawdzcie dokladnie sprezanie silnika.

    Jezeli ropa jest, wtryskiwacze sprawdzone, swiece zarowe sprawne, to musi zapalic.
    Ewentualnie moze trzeba dzwignie przyspieszacza przesunac, ale tak czy siak po dluzszym kreceniu powinien zapalic
    ktory to rok? ma juz immobiliser? on moze byc przyczyna , w escortach czesto sie psul i taki efekt wlasnie
    Immobiliser w starym dieslu ? Jak ma dzialac ?


    normalnie....pytanie czy juz ma czy nie, ktory to rok
    1990 , takiego cuda tam nie ma
    w 90 jeszcze nie bylo, to ten z zegarkiem jeszcze elekronicznym tak? starsza decha, wiec masz dwie mozliwosci jesli sprawdzone swiece, wtryski, rozrzad, pierwsze elektrozawor gaszenia sie zawiesil lub zepsul, drugie sama pompa kaput, trzecie faktycznie silnik kaput, choc ten akurat fordowski silnik wieeeeele wytrzymywal....zacznij od zaworu gaszenia, potem sprawdz cisnienie na cylindrach(bedziesz znal kondycje motoru) i ewentualnie sama pompa wtryskowa..... z escorta z 98roku musialem wywalac cala instalacje immobilisera, jak padl, tez w 1.8 d, masaaaaa roboty, ale jak go nie ma to tak jak pisalem wyzej
    elektrozawór gaszenia sprawdzony, wykręciliśmy wtryski i podłączyliśmy, zakręciłem silnikiem i ropą po ścianach pryskało więc wtryski i pompa ok, zawór gaszenia też. obawiam sie że levis, ma racje, teściu zaczyna sie zastanawiac nad zmiana auta to chyba zaproponuje mu 405, moze ktoś ma tanio dieselka? nie mam czym kompresji zmierzyć - to by dużo powiedziało
    kazdy mechanik to zrobi, 30-50pln, i masz wykres z cisnieniami na cylindrach
    no tak ale jak dojechać... coś sie wymyśli

    no tak ale jak dojechać... coś sie wymyśli
    nie masz jakiegoś znajomego mechanika, co by Ci to cudo do mierzenia komprechy za przysłowiową flaszkę pożyczył na 15 minut
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.