ďťż
chomiki
2.0Sri Słaby, wolniejszy, Duzo pali, szarpie itd.
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Nie pali na jednym cylindrze! Pomocy!!!
pali na 3 cylindry- (1.6 GLI-1994r.)
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
Nie mam juz sily... Dlaczego jest slaby i duzo pali ?
Silnik jak sie podgrzeje to nie pali...
nie pali na pierwszy gar
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Ile palą Wasze 405 td na krótkich odcinkach po mieście gdy silnik jest niedogrzany tzn odpalam zimny silnik jadę 2-3 km złapie mi ok 70 stopni potem silnik stygnie po jakichś 3 godzinach znowu jadę 2-3 km mi wychodzi spalanie ok 10-12 litrów...
    Na trasie przy spokojnej jeździe, prędkości 90-100 spalił ok 5,5-6 litrów.. Czy to normalne że pali tak dużo po mieście ?


    Raczej norma.
    Więc diesel oszczędny tylko na trasie...
    Kazdy silnik pali w normie jak ma odpowiednia temperaturę i pracuje na odpowiednin zalkresie obrotów / moment obrotowy/ a każdy niedogrzany i jechany w całym zakresie obrotów pali wiecej. Tak juz niestety juz jest.


    b4 2.0 spala w mieście w takich warunkach też ok 12 litrów ale benz która jest niewiele droższa więc po mieście dieslem wcale nie oznacza taniej. Nie rozumiem niektórych którzy piszą, że pali im 6-7 litrów na mieście na 100 km czyżby byli tacy którzy jeżdżą 100 km przez miasto na ciągle dogrzanym silniku ?
    Mi tez nie chce wyjsc mniej niz 9-10 litrow na krotkich odcinkach - przy oszczednej jezdzie. Na trasie 5.5 przy spokojnej jezdzie. Natomiast moj kuzyn na miescie golfem III 1.9 TD (90 konnym chipnietym na 115 koni ) robi 950km na 55 L baku. To nie sa zmyslone rzeczy, bo pokazywal mi dowody. Bez chipa robil 1000km na miescie. Chcialbym miec takie wyniki...
    Jak ojciec mial 405 z dyszlem pod maska, to w miescie gora 7l - ok 8km w jedna strone do pracy. Oszczedna jazda nie mozna tego nazwac, bo nigdy nie jezdzi oszczednie i spokojnie ;]
    levis,golf III tyle pali na krótkich odcinkach z ciągle niedogrzanym silnikiem ?
    Z tego co napisał Konrad to on nie jeżdzi po mieście, a przemieszcza sie po 2-3 km czyli ciągle zimnym silnikiem, więc i spalanie jest odpowiednie.
    Doradźcie co kupić ekonomicznego na taką jazdę jak moja ? 2-3 km z ciągle niedogrzanym silnikiem po mieście ?

    Mi tez nie chce wyjsc mniej niz 9-10 litrow na krotkich odcinkach - przy oszczednej jezdzie. Na trasie 5.5 przy spokojnej jezdzie. Natomiast moj kuzyn na miescie golfem III 1.9 TD (90 konnym chipnietym na 115 koni ) robi 950km na 55 L baku. To nie sa zmyslone rzeczy, bo pokazywal mi dowody. Bez chipa robil 1000km na miescie. Chcialbym miec takie wyniki...

    Chyba jednak kuzyn robi Ciebie w rogi ze spalaniem w mieście 5,5-5,7.

    Doradźcie co kupić ekonomicznego na taką jazdę jak moja ? 2-3 km z ciągle niedogrzanym silnikiem po mieście ?
    Coś z silnikiem elektrycznym np Melex
    stachons, nie śmiej sie
    Więc jednak wole PUGA 50zł/100 km
    2-3km to chyba rower To jest tak krotki odcinek,ze naprawde ciezko zeby cokolwiek sie dogrzalo ;]
    Ostatecznie te 2 km można z buta pociągnąć
    rower owszem, ale nie w sezonie zimowym
    ja swego czasu jak pracowalem w Domarze do pracy mialem 7 km w jedna strone.. Przy maksymalnie oszczednej jezdzie spalil mi 6/100 ON
    Nie wiem jak wy to robicie. Ja obecnie jezdze odcinki 3-4km i przy spokojnej jezdzie nie moge zejsc ponizej 10 L. Fajnie ?
    Jak miałem 309 jeszcze w benzynie i jeździłem jeszcze na uczelnię to na trasie 3km w zimie przy temp. poniżej -10st. (silnik wiecznie na ssaniu i niedogrzany) palił mi max. 11-12 litrów. A była to benzyna 1.6 na dwugardzielowym gaźniku, a nie z natury rzeczy oszczędny diesel.

    Nie wiem jak wy to robicie. Ja obecnie jezdze odcinki 3-4km i przy spokojnej jezdzie nie moge zejsc ponizej 10 L. Fajnie ?
    To sie nazywa MAGIA:) Tak samo jak ludzie co mi pisali ze np 1,4 pali 8l gazu w miescie gdzie sam producent pisze ze 8 to pali ale benzyny:) WIec nie ma bata by palil ok 10!! Ale wiesz fantazja jest od tego....:)
    Młody dobrze napisał ,,magia słowa,, ale do rzeczywistości ma się to nijak.

    mialem 7 km w jedna strone.. Przy maksymalnie oszczednej jezdzie spalil mi 6/100 ON

    No i mam juz dokladne dane. na 10 L paliwa przejechalem dokladnie 105 km, co daje 9.5 L / 100km, co w sumie na odcinki 3-4km + osobe z ciezka noga, starajaca sie jezdzic ekonomicznie, daje chyba rozsadny wynik.

    Jak lecialem do warszawy, na niedogrzanym silniku (temp 78stopni ), tak 120-140 spalil mi niecale 6L.

    Mysle, ze jakbym byl mistrzem ekonomicznej jazdy, staral sie nie jechac na "luzie" wyprzedzac itd stala predkoscia 110km/h moznaby mowic o spalaniu rzedu 5.0-5.2 L na trasie.

    Najbardziej smiesza mnie reklamy nowych samochodow, ze np BMW 5.5L dla 180 konnego diesla. Jakby mi go dali do miasta na moje trasy to spalilby pewnie 16L.
    levis, ja mam dokładnie tak samo jak ty. Jeżdżę po 2-3 km i spalanie wacha się w granicach od 9-12, w zależności od nogi. JAk jeżdziłem do poprzedniej pracy 20 km w jedną stronę po mieście to spalał około 7 litrów. Na trasie przy dosyć ciężkiej nodze (120-140) wychodzi również około 7. Poczekamy aż się ociepli to będzie można ocenić wyniki na krótkich trasach.
    a mi pali 10 do 13l gazu niezależnie gdzie i jak jeżdżę i gdzie ta ekonomiczność diesla?
    Ja już gdzieś pisałem ile pali mój

    latem wychodziło że robiłem 380-410km na 20L ropy
    teraz kiedy jeszcze chłodno opędzluje mi w granicach 6-7 litrów zależnie jak go pędzę.. a właśnie...tak apropo Diesla...słyszałem że ma wejść to że Ropa się zrówna z Benzyną cenowo.. jak to jest?

    PS: jeżdżę spokojnie;)

    a mi pali 10 do 13l gazu niezależnie gdzie i jak jeżdżę i gdzie ta ekonomiczność diesla?

    Nom ja na trasie moge miec spalanie 5.5 przy 130km/h . Ciekawe ile gazu spali Ci Twoj przy 130.
    niewiem jak koledze ale mi jak mialem 2.0 benzyna/gaz (blos) to gazu na trasie palił niewiecej jak 9 litrow ogólnie srednie spalanie miałem na poziomie 9.2 litra i było to bardzo powtarzalne po zmianie skrzyni na migową podskoczyło na 9.8 litra teraz mam wsadzonego tdi i faktycznie jego ekonomicznosc jest mocno dyskusyjna przy tej cenie ropy.teraz srednio mi wychodzi 8 litrów jeżdzę tak jak tamtym benzyniakiem powiem wiecej nawet buda jest ta sama tylko silnik i skrzynie zmieniłem.wiec 9,2*2.14=19,68 to 100 km na gazie a 8*4,09=32,72 jedynie co mi sie w tym tdi podoba to to ze sie niepsuje tak jak benzynka.
    BARON-zalej czerwoną to ci wyjdzie 8*3,1=24 , odliczając grzebanie przy gazowni,droższy przegląd i święty spokuj-to wychodzi zdecydowanie korzystniej, a jak się boisz jeżdzić naczerwonej to bierzesz CB i żucasz chasło " odkupię oszczędności" i w ten sposób od TIR-owców nawet za 2,8/litr można kupić

    zalej czerwoną I niech cię sprawdzą dostaniesz 500zł mandatu

    Jak masz blosa to zapominasz o gazie, a co do diesli tdi - to jest prawie tyle samo elektroniki w nich co w benzynie + turbina. Kiedyś diesle to może i były niezawodne, ale teraz?
    Nie sprawdzą. Kontrole dotyczą wyłącznie transportu.
    Nie tylko transportu - uwierz mi.
    Niebieskie misie już mają próbniki czerwonego sam widziałem na drodze jak walił rurkę do prywatnego mesia , tak z ejuż moga bez problemu , sprawdziłem .

    a co do diesli tdi - to jest prawie tyle samo elektroniki w nich co w benzynie + turbina. Kiedyś diesle to może i były niezawodne, ale teraz? -mniej więcej się zgadza, dlatego jeżdżę zwykłym "klekotem" i z prądami w tym modelu to dosłownie jak w C-330
    heh ja napisałem wersje oficjalną z ropą a na czym sie jezdzi to juz kazdy decyduje sam.cb mam ale jeszcze oszczednosci niekupowalem.chociaz jakby ktos mial to kupie w okolicy kazda ilosc w dobrej cenie . czegokolwiek niemusi byc ropa.
    Shaggy a skąd takie paliwko można dostać? ropa statkowa?opłaca się to lać? tańsze niż zwykła ropa? O tym generalnie nie słyszałem jeszcze:D i na szczęście tak jak BARON jeszcze oszczędności nie musiałem kupować
    e2rd, diesel wszystko spali , a tak na poważnie to podobno na roślinnym lepiej auto idzie niż na v-power z shella. Tyle że jedzie frytami - ale ja tego nie testowałem.

    Shaggy a skąd takie paliwko można dostać? ropa statkowa?opłaca się to lać? tańsze niż zwykła ropa? O tym generalnie nie słyszałem jeszcze:D i na szczęście tak jak BARON jeszcze oszczędności nie musiałem kupować

    Ta opisywana ,, ropa statkowa ,, to - najzwyklejszy olej napędowy,, ropa ,, sprzedawana rybakom bez akcyzy i dlatego jest sporo tańsza w celu odróżnienia jej od normalnej wersji handlowej jest barwiona na kolor niebieskawo-zielonkawy , w czasie kontroli jak sprawdza , ze masz to w zbiorniku to nie płacisz mandatu tylko masz sprawę z UKS/Ustawa Karno-Skarbowa/ i kary od 3500 w góre sa nakładane Przez Sad - jesteś karany. Cena jej na czarnym rynku to w moim rejonie wysokośc około 2,05 zł. Istnieja domowe sposoby jej odbarwiania nie szkodzące silnikowi.

    Istnieja domowe sposoby jej odbarwiania nie szkodzące silnikowi.
    Czyżby terpentyna?
    Domowe sposoby ale nie aż tak proste

    Shaggy a skąd takie paliwko można dostać? ropa statkowa?opłaca się to lać? tańsze niż zwykła ropa? O tym generalnie nie słyszałem jeszcze:D i na szczęście tak jak BARON jeszcze oszczędności nie musiałem kupować

    Problem tej ropy jest taki ze owsze mozna ja odbarwic poprzez przelanie przez wate, ale niestety jest jeszcze marker chemiczny ktorego pozbyc sie juz nie jest tak latwo. Problem w tym ze ten marker osadza sie w zbiorniku i po zalaniu normalnego plaiwa na testach moze wyjsc ze jest to jakas mieszanka.Trzebabybylo zbiornik dokladnie czyscic. U mnie mozna dostac juz nawet za 2 zl ale czy jest sens sie bawic w to pzy tych karach jezeli oszczedniosci mozna znalesc w granicy 2,8 zl i nie bac sie zadnej kontroli. Bo kary sa powazne 4k zl to dosc duzo. A ponoc nawet lekki paliwo statkowe troche sie rozni od ropy, jakims parametrem ale nie pamietam jakim. Czyli oszczedzic 80 gr na 1l a pozniej kara zelacic 4k czy warto ??
    Markera tez mozna sie pozbyc a to paliwo jest o takich samych parametrach jak olej napędowy bo nie jest to lekkie paliwo okrętowe a ropa do kutrów które mają silniki takie same jak w samochodacjh więc nie mozna dawać innego paliwa .
    Rybak kupując to paliwo otrzymuje pisemny atest taki sam jak przy dostawie w CPN - porównywałem parametry sa identyczne.
    Jak już się tak rozgadaliście co do spalania to powiedzcie mi czy diesle maja tak śmierdzące spaliny czy tak dobrze spala olej że w ogóle nie dymi na niebiesko ?

    e2rd, diesel wszystko spali , a tak na poważnie to podobno na roślinnym lepiej auto idzie niż na v-power z shella. Tyle że jedzie frytami - ale ja tego nie testowałem.

    Masz racje mój ojciec w Pugu 309 1.9d testowal na rosllinnym z plusa szedł lepiej niz na jakiej kolwiek ropie i mniej palił co najawazniejsze
    no i jak narazie testerów do rzepaku policja nie ma
    Zapytałem Policjanta z drogówki jak to jest z rzepakowym i dowiedziałem sie , ze testerów nie ma ale pobiera się próbke na protokól i do analizy , za 3 dni jest wynik i wniosek do Urzedu Skarbowego w sprawie doliczenia podatku i akcyzy , HORROR finansowy, w myśl ustawy w zbiorniku ma byc produkt paliwopodobny z podatkiem i akcyza , wsio inne jest karalne.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.